9

1.4K 85 23
                                    

                                DEFNE  
      
" Yazana bakar mısın ? Soğuk içiniz diyor, bunun parasını ben verdim. İster sıcak içerim ister soğuk. Seni hiç alâkadar etmez. " Dedi, Altay sinirle. Adam haklı dağılın beyler. " Sizde şu ikisini dürtün bi, hâlâ uyanamadılar. "

" Altay, acemi gibi davranma lütfen. Adamları eterle bayılttık, kolonyayla değil. " Dedi, Uzay. Adamlar, adam kaçırmanın kitabını yazmıştı. Ciddiyim, iki saat önce bu konu açıldığında baskı kitaplarını göstermişlerdi. O da bir şey mi ? bizde yaşamanın kitabını yazmıştık. Sürünmenin*

" Of of " Altay oflarken, Uzay da cins cins bakıyordu. Uzayla göz göze geldiğimiz de kafasını sallayıp, Altay'ı işaret etti.              ' Nerenin malı bu '

" Niye ofluyorsun oğlum ? " Dedi, Uzay. " Canım sıkılıyor, of. " dedi, Altay. Bir zaman sonra oflaması sinir bozucu olmaya başlamıştı.

Uzay kafasını yukarı kaldırıp sabır çekti. " Waka waka eeğ eğ arda abiye arda abi hoşgeldin abi." Bu sefer de, Altay evde ki cinlere küçük bir konser vermeye başlamıştı. Altay şarkısını bitirdiğin de hayali mikrofonunu bize doğru uzattı.

" İstek şarkısı olan ? " Aklıma, Fineas ve Förbün çiki çiki çuba şarkısı geldi. Bir ara ağzıma dolanmıştı bu şarkı. " Çiki çiki çuba. " Dedim, gülümseyerek. Uzay ve Altay aynı anda; " işte cesaret işte feraset işte adam gibi adamlık. " Dediler. Tabi ne sandınız yapram.

" Tarihe geçsin istiyorum, bugün 9 ocakta bizim üçüzümüz ilan ediyorum seni. " dedi, Altay. Bugünün tarihi neydi ki ? Adamlar 9 Ocak diyor ya salak. Ne bileyim olum kaçırıldım kaçıralı buradayım ne saati biliyom ne tarihi. Kb knk unutmuşum. Sg. Pardon öd diyecektim. Namık Kemal.

" bayanlar ve baylar vokal grubumuz, ben phineas ve buda förb işte şarkımız: çiki çiki çuba. " Altay kısa bir tanıtım yaparak şarkıya başladı. " Bav çıka bav vav, aşkın böyle söyler, mav mav mav, patlatıyor kalbim, cigi cigi cuğ vaağ, hiç durmayacak, gitchee gitchee goo ben seviyorum. "

Hayali mikrofonunu bize uzattı. " Söyle ! " Uzay bu anı bekliyormuş gibi söylemeye başladı. " Bav çika bav vav " çok geçmeden ben de  söylemeye başladım. " Aşkım böyle söyler." Bu sefer Uzay söylemezken, Altay bana eşlik etti. " "mav mav mav, patlatıyor kalbim, cigi cigi cuğ vaağ, hiç durmayacak, gitchee gitchee goo ben seviyorum. " Sırayla söylerken bu sefer ben mikrofonu Uzaya uzattım.

Heidi " Söyle ! " Onu nasıl sevdiğimi.

__________

" Yav gülen kaybediyor işte. " Dedim. ' Gülersen kaybedersin ' oyununu oynayacaktık ama Uzay bilmediği için anlatıyorduk. " Haa ben biliyorum o oyunu. " Dedi, Uzay. " Ulan madem biliyorsun, sabahtan beri insanı niye geriyorsun lan. " dedi, Altay. Haklısın abe.

" Neyse ben başlıyorum o zaman. " Diyerek, telefonu elime aldım. Altaya soracaktım ilk. " Alfabeyi öğrenmekte zorlanan öğrenciler nasıl ayıplanır ? " Dedim. Kafamı kaldırıp Altaya baktım. Altay hiçbir şey demezken, bende cevabı söyledim. " Aaa.. " Altay anladığın da ' of ' demeyi ihmal etmemişti.

" Tamam şimdi bende. " Dedi Uzay. Telefonu ona uzattım. " Noel Baba'nın en sevdiği şarkıcı kimdir ? " Ne ben ne de Altay konuşmayınca cevabı söyledi. " Damdan Erçetin. "

" Hem komik değil hem de çok komik, nasıl oluyor bu ? " dedi, Altay. Bilmem dercesine kafamı salladım.

" Durun bu çok daha iyiymiş, okuyorum dinleyin. " Dedi, Uzay. " Gönder gelsin. " Dedi, Altay.

DEFNE | Gerçek aile |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin