Joelin pov:
Päätettiin lähtee jätkien kans ravintolaa syömää ja pitää bändipalaveri samalla, sillä mökkeily on vaan rentoutumista varten ei töitä varten. Istuimme kaikki 12 samassa pöydän ääressä paitsi Roope joka oli sairastamassa kotonaan. Santeri lupasi infota myös Roopelle meidän palaverin joten kirjoitin kaiken ylös paperille. Tunnen Joonaksen käden reidelläni, toivottavasti tuo ei kiusaa minua enempää sillä se olisi noloa ja kiusallista jos kävisi jotain. Keskityn kuuntelemaan mitä muut puhuvat ja kirjoitan päivämääriä ja paljon muita asioita joita pitäisi muistaa tulevilla keikoilla.
Joonas jatkaa kiusaamistani ja siirtää käden sisäreidelleni. Koitan keksiä keinon joko siirrän Joonaksen käden pois tai sitten vedän tuon vessaan perässäni. "Onks teil viel jotai kysyttävää keikoista?" Santeri kysyy ja sulkee koneensa ja ojentaa meille ruokalistat. "Ei oo." Sanomme kaikki yhteen ääneen.
Joonas jatkaa vähän eteenpäin. "Joonaashh." Huokaan hieman raskaammin kunnes pojat katsovat meitä. "Olkaa ees täällä kunnolla." Miki huomauttaa.Joonaksen pov:
Joelia oli hauska kiusata, sillä tiedän että se ei pysty olemaan hiljaa tälläsessä tilaanteesta. Hihih tää on hauskaa. Vetäisen käden pois Joelin reideltä ja hymyilen. "Joonas helvetti et sä täällä voi tollasta tehä." Tuo naurahtaa ja katsoo minua. "Se oli hauskaa." Katson tuota blondia laulajaa ja naurahdan. "Ehkä sun mielestä mut rakas me ollaan ravintolassa." Joel nauraa ja tökkää minua kylkeen.
Alamme syödä kun olemme päättäneet mitä syömme. Santeri katsoo meitä todella mietteliäänä.
"Mitäs Santeri pohtii?" Kysyn tuolta joka istuu meidän vastapäätä. "En mitään erikoista." Santeri sanoo ja jatkaa syömistään. Muut pojat olivat lähteneet mökille sillä he olivat syöneet jo. Ravintolassa olimme enää van minä, Joel, Santeri ja Niko.Joelin pov:
Kävelimme neljästään kauniissa auringon paisteessa mökille, sinne ei ollut kauhean pitkä matka ja pian löysin voikukan jossa olivat hahtuvat, puhalsin ne Joonaksen naamaan ja nauran. "Hokka hei pitäsköhän sun rauhottuu vähän?" Joonas kysyy minulta ja nappaa kukan pois kädestä. "Joonaass älä viiti oikeesti anna se takaas." Mangun ja pyörin ympyrää. Niko ja Santeri naurahtavat. Pääsemme mökille, suuntaan suoraan nukkumaan ja nukahdan heti kun pääni osui tyynyyn.Joonaksen pov:
Vihdoin Joel nukahti. Oli kyllä paljon menoa ja meninkiä matkalla. Menen istumaan poikien kanssa olohuoneeseen. "Nukahtiks Joel?" Aleksi kysyy joka istuu Ollin kainalossa. "Joo vihdoin." Huokaan ja pörrötän hiuksiani. "Sillä oli kyl kova meno päällä." Niko naurahtaa ja suoristaa jalat pöydälle. "Nii oli, ikinä en oo nähny Joelia tollasena." Santeri sanoo ja nostaa katseensa pois puhelimesta. Katson Nikoa.
"Niko onks sul kaikki hyvin?" Kysyn ja saan tuolta vastaukseksi vain nyökkäyksen. Pian Niko kuitenkin vetää minut syrjempään. "Joonas mä ja Tommi ei ollakkaan hyvä pari me päätettiin et pysytään ystävinä se toimii sillee paremmin." Niko sanoo ja katsoo maata. "Oon pahoillani et teille kävi noin." Sanon ja halaan Nikoa tiukasti. "Älä oo kyl mä pidän Tommista mutta vaan ystävänä." Niko selittää ja kävelee sitten muiden luo.
—————————————————————
Kiitos ja anteeksi😂
En tiiä miks tästä tuli yhtäkkii tällänen mut ideat lens niin pahasti et oli pakko kirjottaa ne tähän
Kerro vaikka mielipide tästä luvusta
YOU ARE READING
Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]
FanfictionJoel ja Joonas ovat tunteneet toisensa kauan, mutta mitä tapahtuu kun Joelin tunteet vahvistuvat päivä päivältä Joonasta kohtaan. Miten muut bändin jäsenet reagoivat. Tarinassa: Joel Joonas Aleksi Olli Tommi Niko Ja Crew jäsenet ⚠️Tw kohtauksia tule...