⚠️Smuuttia tiedossa⚠️
Joonaksen pov:
Pääsimme Joelin kanssa studiolle ja innostuimme vähän enemmän. Kyllä me päädyimme studion keittiötasolle tai siis Joel päätyi olimme täysin alasti ja toivoimme ettei muut tule tänne. "Porko pane joh! En jaksa enää oottaa." Joel marisee ja vetää minut ihan kiinni itseensä. Suutelen Joelin kaulaa kiusatakseni tuota. Joel huokailee korvaani ja stondikseni kasvaa ennestään. Työnnyn Joelin sisään. "Auh." Joel sanoo ja hengittelee, pian tuo antaa luvan liikkua. Alan liikkua ja tuo blondi laulaja huokailee. "Mmhh Joonaass!" Joel huutaa ja nopeutan tahtia. Huokailemme ja samassa studion ovi aukeaa. "Eih vittuh tuleeksh jokuh?" Joel kysyy samalla kun nauttii. "Taish tullah." Huokailen ja saavutan lopun samalla myös Joel saavuttaa. Tulemme samaan aikaan ja katsomme keittiön ovelle jossa seisoo basisti ja Dj. "Voi semmoset panohetket." Olli naurahtaa ja peittää Aleksin silmät. "Vittu Matela et oo saatana tosissas!" Katson noita. "Hei sori mut voitteks desinfioida ton pöydän ku on vähä ällöö." Olli sanoo. "Joo joo menkää nyt siitä." Vetäydyn pois Joelin sisästä ja puen päälleni. "Haluuks sä maksaa noiden terapian?" Kysyn Joelilta.
"Njaah en maksa, mitä ite tuli tänne kesken meiän herkän hetken." Joel naurahtaa. "Totta, kyl ne pärjää." Naurahdan ja annan Joelille tuon vaatteet.
Puemme päälle ja desinfioimme pöydän.
"Noin." Joel hymähtää ja menee pois keittiöstä.Joelin pov:
Istun sohvalle hieman nolostuneena sen äskeisen takia. "Jollu älä nolostele kyl meki ollaan jääty kiinni panemisesta." Olli selittää. Tuo se kyllä tietää kun ite aiheutti meille traumat. "Mm mut silti!" Katson käsiäni. En toivu tästä ikinä mitä jos Niko ja Tommi saa tietää, nimenomaan Tommi kiels ettei studiolla tehä mitään muuta kin töitä. Tästä tulee piinallinen päivä. Joonas tulee syliini ja pörröttää hiuksiani. "Söpö oot." Joonas kuiskaa ja huulilleni leviää hymy. "Kiitos rakas niin säkin oot." Hymyilen ja katselen Joonaksen silmiä. Se saa minut sekaisin niinkun koko mies. Liian täydellinen. Katselen Joonasta silmiin ja hymyilen. "Oot kyl uskomaton." Joonas hymyilee.
—————————————————————
Well saitte uuden osan tätä kirjaa ja mä aion tehä tän kirjan loppuun tän Tammikuun aikana :)
Toivottavasti tykkäätte
YOU ARE READING
Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]
FanfictionJoel ja Joonas ovat tunteneet toisensa kauan, mutta mitä tapahtuu kun Joelin tunteet vahvistuvat päivä päivältä Joonasta kohtaan. Miten muut bändin jäsenet reagoivat. Tarinassa: Joel Joonas Aleksi Olli Tommi Niko Ja Crew jäsenet ⚠️Tw kohtauksia tule...