(Luku 10) Voitko vaan olla siinä?

115 12 0
                                    

Joonaksen pov:
Tein ruokaa minulle ja Joelille. Pian kuulen oven avautuvan. "Moi mä tulin jo." Joel huutaa eteisestä ja riisuu kenkiään pois. "Tääl olis ruokaa, sun lempparia." Sanon keittiöstä ja laitan ruuan pöytään.
"Tuoksuu ihan super hyvälle." Joel sanoo ja halaa minua. "Mä tein sun lempi ruokaa." Hymyilen ja suutelen tuota. Joel vastaa suudelmaani. Istumme pöydän ääreen ja alamme syödä. "Joonas?" Joel kääntää katseensa minuun. "Niin rakas?" Katson tuota blondia laulajaa. "Sitä vaan että kiitos kun oot mun elämässä en tiiä miten selviäisin ilman sua." Joel sanoo ja hymyilee. "En mäkää kyl ilman sua selviäis enää." Sanon ja hymyllen.

Joelin pov:
Olemme saaneet syötyä, lähdemme studiolle koska meillä olisi treenit. "Joonas tuu nyt, sä oot hidas kävelee." Valitan tuolle. "No anteeks vaan herra Hokka mutta mul on aika täys maha just nyt et on vähän haastava kävellä." Joonas naurahtaa ja tulee perässäni. Pääsimme studiolle muutaman minuutin päästä, astuin ovesta sisälle Joonaksen kanssa ja riisuimme kengät sekä takit ja laitoimme ne paikoilleen. "Hei kato kyyhkyläiset tuli!!" Niko huudahtaa sohvalta. "Hyvä teitä me ootettiinkin." Aleksi sanoo ja kääntyy tuolilla meihin päin.
"Noni vihdoin olitteks te taas panemassa?" Olli naurahtaa samalla kun virittää bassoaan. "Nyt Matela hiljaa!" Naurahdan ja tökkään Ollia kylkeen. "Aii Aleksiii Joel pahoinpitelee mua." Olli valittaa ja nauraa. Aleksi nauraa ja kääntyy sitten koneellensa.

Joonaksen pov:
Olimme saaneet treenit tehtyä ja päätimme tilata pizzaa koska saatiin upea idea että jäädään kaikki tänne yöksi. Joel olisi halunnut mennä tietenkin nukkumaan omaan sänkyyn koska se oli pehmeä mutta kyllä studiolla olevat patjat kelpasivat hyvin.
"Äää Joonaas tuu auttaa!" Joel huudahtaa olohuoneesta. "Mitä nyt?" Menen tuon luokse ja katson Joelia joka on solmussa lakanan kanssa. "Ei herran jumala Joel sun kanssa." Nauran ja menen auttamaan tuota. Menemme makoilemaan patjalle vierekkäin ja pian nukahdamme sikeään uneen. Herään siihen että Joel pyörii levottomana vieressäni, päätin herättää tuon sillä ajattelin tuon näkevän painajaisia. "Rakas herää." Herättelen tuota pian Joel herää ja hengittää syvään. Silittelen tuota. "Mikä tuli?" Kysyn vielä tuolta samalla kun silittelen tuo hiuksia.
"M-Mä näin painajaista." Joel sanoo ja turvautuu minuun. "Kaikki on hyvin mitä sä haluut että mä teen?" Katson tuota. "Voitko vaan olla siinä?" Joel kysyy ja tulee ihan kiinni minuun.
—————————————————————
Sainpas kirjoitettua uuden luvun teille tähän kirjaan :)
Oon kipeenä toista viikkoa jo joten mulla on nyt aikaa kirjoitella näitä kirjoja vähän eteenpäin <3

Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]Where stories live. Discover now