Joelin pov:
Tänään näen Julian, Joonaksen siskon. Minua hieman jännittää mutta samaan aikaan ahdistaa, koska en ole ennen tavannut Juliaa ja no muut pojat ovat tavanneet ja tunteneet Julian kauemmin kun minä. Saavuimme Julian luokse, myönnän jalkani hieman tärisevät ja käteni hikoaa. "Rakas ootko sä valmis?" Joonas kysyy. "J-Joo mua vaan j-jännittää tosi paljon." Selitän hieman hätäisesti. "Shh shh rakas kaikki menee hyvin." Joonas lohduttaa ja ottaa minua kädestä. Kävelemme Julian ovelle ja koputamme, tai siis Joonas koputti en minä mutta silti. Pian tuo vaalea tukkainen tyttö tulee avaamaan oven ja halaa Joonasta.
"Moi! Mä toin mun poikaystävän mukanani." Joonas sanoo hymyillen. Julia vain myökkää ja päästää meidät sisälle. Mietin onko Julia aina noin hiljaine, luulin hänen olevan samanlainen energian purkaus kun meidän Joonas. "Joel tässä on Julia, Julia tässä Joel." Joonas esittelee meidät toisillemme. "Moi!" Aloitan keskustelun. "Moi." Julia hymyilee pienesti. Joonas rohkaisee Juliaa puhumaan.
"Julia miten sä oot voinu?" Tuo kysyy. "I-Ihan hyvin." Julia sanoo ja katselee maata.Joonaksen pov:
Syöimme Julian ja Joelin kanssa. "Tosi hyvää ruokaa Joonas tehny." Joel sanoo ja hymyilee.
"Joonas on ammattikokki vaikka onki tommonen hattaratukka Jonsku kitaristi." Julia kikattaa. "Heii et dissaa mua Julsku!" Nauran ja syön loppuun. "Sori Jonsku mut se on vaan totta." Julia nauraa ja nojaa käteensä. Joel yhtyy nauruun ja pian nuo kaksi nauraa minulle. "Törkeetä et oma sisko ja poikaystävä nauraa." Sanon ja esitän loukkaantunutta. "Nyt herra Porko loukkaantu." Julia nauraa. Joel hengittelee naurun jälkeen. "Noni Julia ootkohan sä ihan kunnossa?" Kyselen tuolta. "Joo joo." Julia sanoo ja nousee pöydästä ja laittaa astiat koneeseen. "Julsku anteeks et kysyin." Sanon ja pysäytän tuon. "Älä vittu koske muhun nyt!" Julia sanoo ja menee huoneeseensa.
Katson Joelia hieman hämmentyneenä. "Mikä sille tuli?" Kysyn Joelilta. "En mä tiiä pitäskö mun käyä kattoo?" Joel katsoo minua. "Ei sun rakas tarvii." Hymyilen ja siivoan pöydän.
Menen Joelin viereen sohvalle makaamaan ja suutelen Joelia todella todella tarkasti ja pitkään. Joel vastaa suudelmaani siirrän tuon hiuksia korvansa taakse. "Mä rakastan sua todella paljon rakas." Sanon Joelille. "Mäkin sua kulta." Tuo blondi laulaja sanoo ja käpertyy kainalooni.
—————————————————————
Sori tää oli nyt tämmönen lyhyt luku mut ens luku tulee olemaan pitempiTänään klo 18:00 uus kirja :)
YOU ARE READING
Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]
FanfictionJoel ja Joonas ovat tunteneet toisensa kauan, mutta mitä tapahtuu kun Joelin tunteet vahvistuvat päivä päivältä Joonasta kohtaan. Miten muut bändin jäsenet reagoivat. Tarinassa: Joel Joonas Aleksi Olli Tommi Niko Ja Crew jäsenet ⚠️Tw kohtauksia tule...