Joelin pov:
Aloimme tekemään suunnitelmaa uuteen keikkakiertueeseen. Meidän elämä on juuri nyt hyvällä mallilla. Kaikilla oli puolisot ja muutenkin bändillä kulki hyvin, uusia biisejä on syntynyt ja niin myös on syntynyt jotain muutakin nimittäin keikkoja. "Millos meil oli ne treenit?" Joonas kysyy ja halaa takaapäin. "Huomenna vasta rakas." Sanon ja käännyn tuohon päin. Joonas yhdistää huulemme ja suutelemme. Katselen tuota kitaristia ja silittelen tuon hiuksia. "Oot tosi rakas mulle." Joonas sanoo ja päästää minut menemään. Kieltämättä tuon blondin miehen kosketus tuntui joka kerta hyvälle. "Säkin oot rakas mulle." Sanon ja hymyilen hammashymyäni.
"Meillä olis ehkä koko loppu vuos kiertueita suomessa ja muutama myös muualla." Alan selittää Joonakselle. "Jes, ei tuu tylsää." Joonas hymyilee. "Ai oonks mä sit tylsä?" Katson tuota ja laitan kädet puuskaan. "Eikun rakas mä meinaan sitä että meillä ei tuu tylsää kotona ja saadaan vihdoin olla yhdessä bändin kaa." Joonas katsoo minua samalla kun hän selittää. "Joo okei, no en mä sit mökötä." Sanon ja otan kädet pois puuskasta.
"Hyvä koska en haluu että mökötät." Joonas pussaa minua nenään.Joonaksen pov:
Olimme saaneet keikat suunniteltua ja nyt makasimme Joelin kanssa päällekkäin sohvalla. "Sä oot kyl parhain poikaystävä kenet voi saada." Tokaisen blondille laulajalle.
"Säkin mut ootas vaan kun päästään joskus naimisiin niin kyllä me sit ollaan parhaat aviomiehet toisillemme." Joel selittää katsoessaan minua. "Mä tiedän rakas mut kyllä me päästään pian naimisiin." Sanon ja käyn petaamassa sänkymme. "Mä en malta oottaa huomista siitä tulee ihan paras!" Joel hehkuttaa. Kieltämättä keikat piristää meidän kaikkien mieltä koska siellä voi antaa itestään 110% eikä tarvitse miettiä kauheammin mitään koreografiaa. Menen tekemään seuraavaksi ruokaa poikaystäväni kanssa. Meidän bändin muut pojat tulevat meille yöksi, kyllä ne nukkuu eri huoneissa onneksi koska Niko, Aleksi, Olli ja Tommi tuo heidän puolisot toisaalta Olli ja Aleksi on yhessä eli he tuovat toisensa mutta Tommi ja Niko tuovat heidän tyttöystävät. Vietämme yhteistä aikaa.
—————————————————————
Nonii mä sanoin että teen tän valmiiks Tammikuuhun mennessä mutta mulla on ollu aika vähän aikaa tehä näitä ja mulla on uus kirja alulla :)
ESTÁS LEYENDO
Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]
FanficJoel ja Joonas ovat tunteneet toisensa kauan, mutta mitä tapahtuu kun Joelin tunteet vahvistuvat päivä päivältä Joonasta kohtaan. Miten muut bändin jäsenet reagoivat. Tarinassa: Joel Joonas Aleksi Olli Tommi Niko Ja Crew jäsenet ⚠️Tw kohtauksia tule...