(Luku 15) Haluisiks sä olla joskus Porko?

92 11 0
                                    

Iso timeskip
Skippasin vuoden eteenpäin koska en jaksanu enää jatkaa samasta. Tässä kohtaa sanon että anteeks etten oo tehny tätä kauheen aktiivisesti. Syynä tähän on ollu liiallinen kiireys ja työharjoittelu mutta nyt saatte lukee Joelin ja Joonaksen söpöstelyä.

Joonaksen pov:
Heräilen ja katselen Joelia. Tuota ihanaa miestä joka saa sydämmeni joka kerta irti.
Tuo nukkuu vielä todella sikeästi. Silittelen Joelin hiuksia ja suutelen tuota hellästi. Pian tuo herää suudelmaani ja hymyilee.
"Huomenta rakkaani." Sanon ja siirrän tuon hiuksia korvansa taakse. "Huomenta ihana." Joel sanoo ja tulee lähemmäs minua.
"Rakas haluisiks sä olla joskus Porko?" Katson Joelia silmiin. "Haluun tottakai koska mä rakastan sua toooosi paljon." Tuo sanoo ja nousee istumaan. "Selvä nyt mä tiiän mitä mä teen se on vielä salaisuus." Innostun ja lähden keittiöön tekemään aamupalaa.  "Heii kerro jotain vinkkiä pliis pliis rakas." Joel sanoo ja jankkaa. "Rakas en kerro." Sanon ja katan pöydän valmiiksi. "Jonskuponsku jookoo kerroo." Joel sanoo ja juoksee luokseni. "Kulta kun en kerro se on vielä salaisuus." Katson tuota silmiin. Tuo katsoo minua silmiin ja pussaa minua. "Voi höpsö kun en kerro." Hymyilen ja laitan Joelin istumaan tuolille ja annan tuolle aamupalaa. "Kiitos söpöläinen." Tuo sanoo pussaa minua poskelle. "Ole hyvä." Istun alas ja alan syödä. "Mmm hyvää." Tuo sanoo.

Joelin pov:
Lähdimme Joonaksen kanssa studiolle koska Aleksi oli passittanut meidät kaikki tekemään töitä eli tiedossa pitkä päivä ja yö. Pääsimme studiolle. "Missä te ootte ollu? Ootte 20min myöhässä!" Aleksi tuskailee. "Pikku mies rauhotu me oltiin kokoajan matkalla tänne." Selitän ja menen pörröttämään Aleksin hiuksia. "Et nyt koske!" Aleksi sanoo ja työntää minut kauemmas. "Aleksi hei nyt rauhotu, meil ei oo mikää kiire saada sitä biisii valmiiks." Olli sanoo tuolle. "Joo joo mutkun tää pitää saada valmiiks!!" Aleksi raivoaa ja aloimme tekemään töitä tosissamme. Teimme töitä 4h kunnes lopetamme hetkeksi työt. "Nyt lähetään syömään." Niko sanoo ja vetää meidät ylös sohvalta. Lähdenme syömään lähimpään ravintolaan ja juttelimme kaikesta, Aleksikin oli jo rauhoittunut. Sillä oli vaan nälkä. "Mites millon me julkastaan uus biisi?" Kysyn ja katson muita. "Enskuussa." Olli sanoo ja syö.
Nyökkään ja hymyilen. "Fanit on varmasti innoissaan siitä." Tommi sanoo. "Aivan varmasti on." Hymyilen. "Meiän fanit on kyl ihan parhaita." Aleksi sanoo ja kaikki me nyökkäämme.
—————————————————————
Sori tää on nyt vähän lyhyt koska no mun ideat on ihan lopussa tän kirjan suhteen :)

Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]Where stories live. Discover now