(Luku 5) Lapsenvahti

157 16 7
                                    

Joonaksen pov:
Saimme Ellenin nukkumaan Joelin kanssa ja menimme makaamaan sänkyyn kahdestaan. "Onpas ollu kiva päivä!" Joel sanoo ja katsahtaa minua.
"Niinpä!" Sanon, menen tuon päälle ja suutelen tuota. "Mä rakastan sua ihana!" Joel sanoo. "Niin mäkin rakastan sua." Sanon ja menen tuon viereen.
"Sä oot maailman paras ihminen koskaan!" Joel sanoo ja hymyilee. "Niin oot säki!" Sanon ja pussaan Joelia otsaan.

Timeskip huomiseen

Joelin pov:
Olen herännyt ja teen aamupalaa pian Ellen tulee keittiöön. "Joel mennaanko me tanaan hoploppiin?" Ellen kysyy ja istuu lattialla. "Mennään ja Joonas tulee mukaan." Sanon ja nostan Ellenin istumaan ruokapöydän ääreen. "Joel mikti Joonat ei oo viela helannut?" Ellen kysyy. "Se nukkuu vielä haluuks mennä herättämään Joonaksen?" Kysyn ja katson Elleniä. "Joo haluun Joel haluun alat." Tuo sanoo.
Nostan Ellenin alas ja pian tuo juoksee makuuhuoneeseen.

Joonaksen pov:
Herään aamulla siihen että joku räpeltää nenääni.
"Huomenta Ellen." Sanon ja otan tuon halaukseeni.
"Joonat tuu tuomaan Joel teki aamupalaa!" Ellen sanoo ja halaa minua. "Joo mä tuun syömään ihan just." Sanon ja hymyilen.

Nikon pov:
Makaamme Tommin kanssa sohvalla ja katsomme televisiota. "Tommi voidaanks tehdä ruokaa?" Kysyn tuolta. "Joo tottakai voidaan." Tommi sanoo ja menee keittiöön tekemään ruokaa.

Ollin pov:
Herätän Aleksin. "Aleksii herätyys." Sanon ja pussaan tuota päähän. "Oolli haluun nukkuu vielä." Aleksi sanoo ja hautautuu peittoon. Menen tuon peiton alle ja halaan tuota. Aleksi halaa minua tiukasti ja pussaa minua. Hymyilen ja katson Aleksia.

Joonaksen pov:
Olemme lähdössä hoploppiin Ellenin ja Joelin kanssa.
"Joonat?" Ellen kysyy ja katsoo minua. "Niin?" Kyyristyn Ellenin eteen ja katson tuota. "Mitta Joel on?" Tuo pikku tyttö kysyy. "Se meni käymään vessassa." Sanon ja vien Ellenin jo autoon.

Joelin pov:
Katson itseäni peilistä ja huokaan. "Sä selviit tästä päivästä." Sanon itselleni ja menen autolle. Avaan auton oven ja istun pelkääjän paikalle. "Onks kaikki hyvin rakas?" Joonas kysyy ja laittaa käden reidelleni.
"On täydellisesti." Laitan käden Joonaksen käden päälle ja hymähdän.

Aleksin pov:
Makaamme Ollin kanssa peiton alla ja katsomme toisiamme. Tunnen kuinka perhoset tanssivat vatsassani tuon katseesta. Olli silittää hiuksiani ja hymyilee. "Mä rakastan sua Olli ihan liikaa." Sanon ja hymyilen. "Mäki rakastan sua mun oma little man." Olli sanoo ja hihittää.

Joelin pov:
Pääsemme hoploppiin ja maksan liput. "Joonat tulee tanne mun kantta latkemaan liukumakea." Ellen sanoo ja juoksee liukumäelle. Joonas menee perästä ja nappaa Ellenin syliin ja laskee alas tuon kanssa. Hymyilen noille ja menen istumaan penkille. "Rakas tuu säki." Joonas sanoo ja katsoo minua. "Joo." Sanon ja menen pomppimaan noiden kanssa. "Joel mika tulla on?" Ellen kysyy. "Kaikki on Ellen hyvin." Sanon ja pompin.
—————————————————————
Anteeksi lyhyestä luvusta.

Mulla ei oo kauheesti ollu aikaa kirjottaa tätä mut nyt kun loma on tulossa niin lukuja tulee hieman tiheämmin :)

Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora