Joonaksen pov:
Istun tunti kausia Julian sängyn vieressä. Pian Julia alkaa heräillä. "Julia!" Huudahdan. "J-Jo-Joonas." Julia sanoo. "Mä oon tässä ei oo mitään hätää." Otan tuon kädestä hellästi kiinni ja silitän tuota. "M-Mitä tapahtu?" Julia katselee ympärilleen. "Sä pyörryit kotonas ja sit jouduin soittaa apua." Selitän tuolle.
"Tietääks kukaa muu et oon sun sisko?" Julia kysyy ja katsoo minua. "Ei tiiä." Sanon päättäväisenä. "Okei hyvä koska en haluu et kukaa saa koskaan tietääkkään." Julia selittää samalla kun koitan tajuta mitä hän oikein tarkoittaa. "Mitä sä oikein tarkoitat?" Kysyn ja katson siskoani. "En haluu et kukaan huolestuu." Julia selittää.Joelin pov:
Odotan Joonasta. En ole vieläkään kuullut hänestä eilisen jälkeen entä jos hän todella pettää minua. Istun sohvalla ja katson poikia. "Kyllä se tulee kohta." Tommi sanoo samalla kun juo. Pian Joonas tulee ovesta. "Joonas nyt kerrot mulle yhen jutun ja puhut totta!" Katson Joonasta. "Rakas rauhotu mistä sä puhut?" Joonas kysyy. "KUKA SE JULIA ON!? KAUAN TE OOTTE OLLU YHESSÄ!!" Raivoan. "Joel vittu rauhotu! Me ollaan oltu Julian kans koko ikä yhessä!" Joonas sanoo ja samassa purskahdan itkuun. "Joel rakas Julia on mun sisko." Joonas sanoo ja huokaa.
"Nii varmaan." Sanon ja menen sänkyyn itkemään.
Tommi tulee luokseni. "Joel anna Joonakselle mahdollisuus kertoo, sillä on sisko me ollaan nähty sen ig kuvat jossa siinä on perhekuva ja Joonas on siinä." Tommi selittää ja tulee istumaan viereeni.
"N-Näytä se kuva muuten en usko." Sanon ja katson Tommin puhelinta. "Toi on Joonaksen sisko Julia." Tommi sanoo ja silittää selkääni. "M-Mä en tienny et sil on sisko, oonko mä ainoo joka ei tienny." Kysyn tuolta itkuisesti. "Oot ainoo, Julia ei kauheesti haluu et siitä puhutaan." Tommi katsoo minua. "A-Ai miks?" Kysyn hämmästyneenä. "Julia kokee kaikki ihmiset huolestujaks." Tuo sanoo ja katsoo minua silmiin.
Nyökkään ja nojaan tuohon meidän bändin karhuun.Joonaksen pov:
Olisi pitänyt kertoa Joelille Juliasta aikasemmin, mitä jos Joel haluaa erota sen takia etten voi kertoa hänelle kaikkea. Menen varovasti Joelin ovelle ja koputan. "T-Tuu vaan." Joel sanoo ja nousee istumaan kunnolla. Menen huoneeseen. "Rakas anteeks mun olis pitäny kertoo mun siskosta aiemmin mä en vaan pystyny siihen kun Julia sano etten saa kertoo kaikklle ettei ne huolestu." Selitän itkukurkussa. "J-Joonas anteeks et raivosin." Joel sanoo ja tulee halaamaan minua. Joel itkee minua vasten. "A-Anteeks et oon ihan kusipää." Joel sanoo itkien. "Rakas et oo koskaa ollu kusipää, sä vaan ylireagoit välill mut silti mä rakastan sus maailman eniten, haluisiks sä nähä Julian joku päivä?" Kysyn Joelilta. "J-Joo haluun." Tuo sanoo ja halaa minua tiukasti.
—————————————————————
Nonii rakkaat lapset! Vihdoin tätäki kirjaa tulee. Mä oon nyt vähän miettiny tän kirjan tulevaisuutta ja vihdoin löytäny idean tähän joten saatte tätäki sillon tällöin.
YOU ARE READING
Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]
FanfictionJoel ja Joonas ovat tunteneet toisensa kauan, mutta mitä tapahtuu kun Joelin tunteet vahvistuvat päivä päivältä Joonasta kohtaan. Miten muut bändin jäsenet reagoivat. Tarinassa: Joel Joonas Aleksi Olli Tommi Niko Ja Crew jäsenet ⚠️Tw kohtauksia tule...