(Luku 14) Onko enää täydellisempää poikaystävää olemassa?

84 15 0
                                    

Joonaksen pov:
Olimme Joelin kanssa todella todella väsyneitä matkasta. Ajoimme vuorotellen että pystyimme nukkumaan välillä, olisimme voineet mennä myös hotelliin mutta näin oli parempi vaihtoehto. "Millo me ollaan perillä?" Uninen Joel kysyy vierestäni. "Kohta ollaan kotona rakas." Sanon ja haukottelen sen mitä kerkeän. Pääsemme vihdoin ja viimein kotiin. Pehmeä sänky ja oma rakas vieressä täydellistä. Parkkeeraan auton pihaamme ja katson Joelia. Hän nukkuu mutta päätän kuitenkin olla herättämättä tuota, koska Joel on vihainen kun hänet herätetään kesken unien. Nousen autosta, suljen oven, menen Joelin puolelle, otan hänet syliinsä ja vien sisälle sängylle ja riisun häneltä päällysvaatteet pois. Menen suihkuun ja pesin hampaani, menen pukemaan makkariin bokserit ja yöhousut ja menen Joelin viereen nukkumaan. Suukotan tuota päähän ja kuiskaan. "Hyvää yötä rakas." Nukahdan heti ja nukun todella sikeästi. Yöllä herään kolahdukseen ja kokeilen unissani Joelin puolta, se oli tyhjä. "Helvetti aukee nyt kauhee jano." Joel sanoo kun kävelee makkariin.
"Tarviiks sä apuu ton kans?" Kysyn ja nousen istumaan. "Täh eiku aa joo tarviin." Joel sanoo ja ojentaa pullon minulle. Avaan pullon ja ojennan sen tuolle. "Kiitos Poosu." Tuo hymyilee ja juo vettä. "Ole hyvä Jollu." Hymyilen ja käperryn peiton alle, Joel kömpii peittoni alle ja katselee minua. "Sä oot maailman komein." Joel sanoo ja pusuttelee naamaani. Se hieman kutitti nutta nautin huomiosta mitä sain. "Säki oot komein." Sanon ja pusuttelen Joelin huulia. Hetki me pusuteltiin kunnes kyllästyttiin ja käytiin nukkumaan lusikkaan. Ei meitä nukuttanut joten puhuttiin tulevaisuudesta. "Rakas mieti jos me ei oltas bändissä tai oltu samassa koulussa nii me ei oltas ehkä koskaan tavattu." Alan selittämään tuolle blondille laulajalle. "Niinpä mut onneks tavattiin ja tehtiin bändi." Joel sanoo ja leikkii hiuksillani.
"Onneks ja mieti et meil on paljon faneja ja Niko, Olli, Aleksi ja Tommi on kyl parhaat bändikaverit mitä vaa voi olla." Hymyilen.

Joelin pov
Nukahdettiin Porkon kanssa viimein. Kello oli tässä vaiheessa jo 3 yöllä. Nukuttiin aamuun asti ja seuraavaksi herään siihen kuin Joonas suutelee minua, vastaan suudelmaan puoli unessa mutta avaan silmäni ja näen tuon hattarapään edessäni tarjotin kädessä.
"Huomenta rakkaani." Joonas sanoo ja istuu alas. "Huomenta kulta." Hymyilen ja nousen istumaan. Hiukseni oli selvästi pystyssä mutta se oli normaalia minulle sillä onhan ne aina vähän pystyssä minkäkin syyn takia. "Mä tein meille aamupalan sänkyyn." Joonas ilmoittaa ja luon huulilleni leveän hymyn. "Onko enää täydellisempää poikaystävää olemassa?" Kysyn ja Joonas pudistaa päätään. "Mä olen se täydellinen sulle ei kukaan muu." Joonas sanoo ylpeänä ja naurahtaa. "Sä oot ihana rakas. Hymyilen ja alan syödä. "Ite oot." Joonas sanoo ja alkaa syödä myös. Saimme syötyä hetken päästä ja päätettiin pukea päälle ja lähteä ulos kävelylle. Kävelimme käsikädessä ja juteltiin kaikesta. "Rakas tää on hassu kysymys mut mm jos mua ei sais valita nii kenet jätkistä sä ottasit itelles." Kikatan ja katson Joonasta. "No mä ottasin Nikon." Joonas sanoo ja luo katseen minuun.
"Mä ottasin ehkä Aleksin tai kun onhan se aika sulonen." Sanon ja selitän. "Totta ja Niko on taas niin romanttinen." Joonas selittää ja alamme nauramaan. "Mut sua mä oikeesti rakastan maailman eniten enkä oo vaihtamassa sua kehenkään." Sanon ja pussaan Joonasta. Joonas vastaa pusuuni ja jatkamme matkaamme. Päädyimme kalliolle ja katselimme auringonlaskua se oli kaunis.
"Tosi ihana auringonlasku." Joonas hymyilee.
"Niin on mut sä oot ihanempi." Sanon ja nojaan Joonakseen. Katsoimme auringonlaskua pitkään ja olemme tosi tosi lähekkäin. Maailman paras on olla vaan Joonaksen kanssa ja katsoa auringonlaskua.
—————————————————————
Jos teillä on ideoita tähän miten tää vois jatkuu niin otan ideoita vastaan.

Kiitti ku ootte lukenu, tää kirja on ollu tauolla koska oon keskittyny muihin kirjoihin mut tätä tulee vielä lisää kunhan oon saanu kirjotettuu :)

Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ