Joonaksen pov:
En saanut unta, nousen varovasti Joelin vierestä ja menen keittiöön. Säikähdän sillä Olli istuu pöydän ääressä. "Hui helvetti Matela et säikyttele!" Sanon hiljaa etten herätä muita huutamisellani. "Anteeks Joonas, mä en vaa saanu unta joten päätin jättää Aleksin nukkumaan." Olli selittää ja nojaa käteensä.
"Olli? Onks sulla ja Aleksilla kaikki hyvin?" Istun tuon viereen ja katson tuota. "Joo, on kai toivottavasti." Tuo sanoo hieman epävarmana. "Muista kertoo jos joku on hullusti." Sanon ja hymyilen. "Kiitos Joonas oot ihana ystävä." Olli sanoo ja menee sitten nukkumaan Aleksin viereen takaisin. Puhelimeeni kilahtaa viesti se on siskoltani Julialta.Julia🥰
Julia🥰:Porko sun pitää tulla auttaa mua!
Minä:Mitä on tapahtunut?
Julia🥰:Mä oon tehny jotain väärää mitä en olis saanu ja nyt mua pyörryttää
Minä:Mä tuun heti, missä oot?
Julia🥰:Kotona, sul on mun vara-avain?
Minä:On, koita pysyy tajuissas mä oon siellä 20min
Julia🥰:JooJätän puhelimeni auki keittiönpöydälle ja juoksen sitten pukemaan hupparin ja farkut päälleni. Juoksen eteiseen, puen kengät ja takin sekä otan avaimet mukaani ja lähden juoksemaan Julian luokse. Pääsen Julian ovelle, avaan oven avaimilla ja juoksen sisälle.
"Julia!! Ootko sä tajuissas?" Huudan eteisestä mutten saa vastausta. Menen keittiöön ja huomaan Julian makaavan maassa. "Julia!! Ei hemmetti!" Kokeilen taskujani, vittu unohdin puhelimen studion pöydälle. Otan Julian puhelimen ja soitan ambulanssin.
Olen saanut tilattua ambulanssin ja pian Julia kiidätetään sairaalaan. Istun aulassa ilman puhelinta ja Joelia, alan pelätä ettei Julia selviä. Lääkäri tulee luokseni. "Hei oletteko te Julia Porkon läheinen?" Tuo valkotakkinen nainen kysyy. "Joo mä olen Julian isoveli." Sanon ja nousen ylös. "Seuraa minua." Tuo johdattaa minut Julian huoneeseen ja katson tuon kalpeaa naamaa.Joelin pov:
Herään aamulla ja kokeilen onko Joonas vieressäni, nousen istumaan ja lähden seikkailemaan ympäri studiota. Pääsen keittiöön ja huomaan viestikeskustelun olevan auki silmäni katsovat whatsappi keskustelua ja sitten nimeä. "Kuka on Julia?! Pettääkö Joonas minua." Puhun itselleni ja alan itkeä, juoksen ulos yövaatteissa. Kuulen takaani askeleita se oli Tommi. "Joel? Mikä on hätänä?" Tommi kysyy ja istuu viereeni. Nojaan Tommiin ja itken. "J-Joonas s-se p-pettää m-mua." Sanon itkuisena. "Shh Joel hengitä ihan rauhassa." Tommi sanoo ja silittää selkääni. "M-Mä en oo riittävä Joonakselle!" Itken ja menen sisälle. "Joel oota." Tommi tulee perääni ja pysäyttää minut. "Mitä?" Käännyn Tommiin päin ja katson tuota itkuisilla silmilläni. "Puhu Joonakselle ja kysy pettääkö se sua." Tommi taputtaa olkapäätäni ja menee sitten keittämään kahvia ja tekemään aamupalaa.
—————————————————————
Miten Joonaksen ja Joelin välit muuttuvat?
Entä tutustuuko Julia ja Joel toisiinsa.
ESTÁS LEYENDO
Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]
FanficJoel ja Joonas ovat tunteneet toisensa kauan, mutta mitä tapahtuu kun Joelin tunteet vahvistuvat päivä päivältä Joonasta kohtaan. Miten muut bändin jäsenet reagoivat. Tarinassa: Joel Joonas Aleksi Olli Tommi Niko Ja Crew jäsenet ⚠️Tw kohtauksia tule...