(Luku 9) Bändin synttärikaksoset

124 13 6
                                    

Joelin pov:
Tänään on minun sekä Joonaksen syntymäpäivä, päätimme tänään pitää studiolta vapaapäivän ja juhlia meidän syntymäpäivää. "Huomenta rakas!" Joonas sanoo kun tulee makuuhuoneeseemme aamupalan kanssa. "Huomenta!" Sanon käheällä aamuäänelläni ja teen Joonakselle tilaa. "Hyvää syntymäpäivää muru!" Joonas sanoo ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan. "Hyvää syntymäpäivää sullekkin!" Hymyilen ja alamme syödä aamupalaa.
"Ooi tää on hyvää!!" Sanon kun olen maistanut Joonaksen tekemää smoothieta. "Siinä on paljon rakkautta, mansikoita sekä mustikoita ja maitoa." Joonas selittää samalla kun tuijottaa silmiäni.
"Nonii rakas nyt keskityt syömiseen etkä tuijottele mua kokoajan." Naurahdan ja tökkään tuota nenänpäähän. Pian ovikellomme soi, siellä oli koko meidän loppu bändi. "Hyvää syntymäpäivää Joel ja Joonas!" Niko, Tommi, Olli ja Aleksi suorastaan huutavat yhteen ääneen. "Kiitos jätkät!" Sanomme Joonaksen kanssa ja päästämme nuo sisälle. Laitan pöytään kahvin ja jotain eilisiä leivoksia joita Joonas oli käynyt ostamassa. "Meil olis teille lahja." Tommi kertoo ja katsoo sitten meihin päin. Tuijotamme Joonaksen kanssa vain toisiamme.

Joonaksen pov:
Pojat olivat ostaneet meille lahjan muttei he kertoneet mitä siellä on, joten meidän piti avata Joelin kanssa iso lahjapaketti ja katsoa sen sisältö.
Avasimme paketin ja siellä oli paljon kaikkea esim. Kuuluisia kumiukkoja niinkun pojat sanoivat meille, huvittavaa, sitten sieltä löytyi myös muutamat upeat paidat ja kengät sekä sieltä löyty kaksi yllätys elokuva lippua ja viimeisenä siellä oli ainakin 6 bisseä joista 3 olivat minun ja 3 Joelin. "Kiitti jätkät, ei teiän olis noit kuuluisii kumiukkoja tarvinnu ostaa." Rupean nauramaan. "No te niitä tarviitte enemmän kun me muut." Aleksi nauraa ja nojaa Olliin. "Aivan joo." Joel sanoo ja laittaa kädet puuskaan. Halaan Joelia takaapäin ja pusuttelen tuon kaulaa. "Muru älä mökötä pojat vaan leikillään sano tolleen." Sanon ja jatkan. "Eii Jonsku et kutittele." Joel nauraa ja koittaa saada kaulansa turvaan.

Joelin pov:
Olimme hetken tapelleet Joonaksen kanssa ja vihdoin sain juoda puoliksi kylmän kahvini, sehän menee niin että kylmä kahvi komistaa. "Joel lähetääs ulkoilee." Tommi sanoo ja katsoo minua. "Miksi?" Kysyn ja katson Tommia. "Koska sussa on nyt ihan liikaa virtaa joten nyt mennään kuluttamaan se." Rumpali sanoo ja vetää minut mukanaan ulos.
—————————————————————
Anteeks oli pakko kirjottaa "kumiukkoja" koska halusin sensuroida ettet te saa traumoja😂😂

Haluutteks te että alan kirjottaa lukuja enemmän tähän kirjaan?

Jorko || Joonas Porko X Joel Hokka [VALMIS]Where stories live. Discover now