Kat sebuah rumah yang cukup terbilang besar kat hutan.
Namun rumah tersebut di tutupi oleh kuasa halimunan, sehingga tak ada orang yang boleh tengok rumah tu wujud ke tak.
"Kalau korang ikut pertarungan macam tu tadi, cakaplah dengan kitaorang, yang korang tak cakap tu pahal?" Bebel Ochobot sekaligus bagi soalan kepada orang yang tengah ia ubati ini.
Sekarang diaorang semua ada kat rumah tu,mengubati orang orang yang ikut perang.
ada orang dengan pakaian serba Hijau, dengan logo daun. Boleh kita panggil dia Daun.
Ada pula yang berpakaian serba biru tua. Boleh kita panggil Angin.
Dan ada pula yang berpakaian serba biru laut, yang mesra di panggil Air
"Nananana ... nananana .. .tak dengar, tak dengar" Ucap angin yang diobati oleh Ochobot.
"Hiiiii ..." kerana geram drngan tingkah angin,Ochobot pun sengaja menguatkan ikatan balutan milik Angin.
"AAAAA ... SAKIT ... SAKIT!" Jerit Angin menahan kesakitan pada lukannya
"Tau pun sakit"
"Huhuhuhuhu"
"Sebenarnya apa dah jadi kat Inferno Kingdom?" Tanya Taufan.
"Huhhh ... macam yang korang tengok, dah jadi perang kat situ" Jelas Air.
"Ye, kitaorang tau dah jadi peperangan kat situ, tapi yang kitaorang nak tahu,kenapa kerajaan kitaorang tak dapat kabar ape ape pasal peperangan ni" Tanya Gempa.
"Ape peperangan ni ada kene mengena dengan penyerangan kat desa Sun masa tu?" Ucap Fang ragu.
"Penyerangan kat Desa Sun?" Tanya Hali.
"Ha'ah, korang tak dapat berita pasal kes tu juga?" Tanya Ochobot heran.
"Tak"
"Haihhss ... apa motif penyerangan ni?" Tanya Taufan kesal.
"Solar, apa maksud ucapan kau tadi?" Tanya Hali.
"Ha?, apa aku cakap tadi?" Ucap Solar heran.
"Yang kau cakap pasal 'Dia pasti mengincar kita lagi', ha! apa maksud kau?" Tanya Hali.
"Entah, aku pun tak tau, macam ada yang buat aku cakap macam tu" Jelas Solar dengan alasan yang tak logic.
"Tak masuk akal" Ucap Hali datar.
"Korang ada tau ape ape pasal peperangan ni?" Tanya Gempa pada Daun, Air dan Angin.
"Hmmm....masa tu"
Flashback on
"Woahhhh ... akhirnya kita ke Inferno kingdom!" Girang Angin.
"Haah, dah lama tak kesini" Sambung Api.
KAMU SEDANG MEMBACA
Seven Elements Prince (Slow Update)🌟
FanfictionDunia sekarang dalam bahaya! Para pengembara kini harus mencari ke tujuh putera dari berbagai kingdom untuk menyelamatkan dunia. "Selamatkan dunia dengan korang? Tch! Tak kuasa aku" Di sisi lain, ada banyak misteri yang pelu mereka bongkar. Salah sa...