Di sebuah ruangan gelap
Ada sembilan lelaki berdiri membentuk lingkarang mengelilingi sebuah meja yang memancarkan hologram.
"Ada apa kau memanggil kami?" Tanya salah satu lelaki dengan topeng coklat kepada seorang wanita paruh baya yang cantik dari hologram itu.
"Begini, putriku menghilang!" Ucapnya, tampak dari raut wajahnya ia sedang khawatir.
"Apa susah, lacak lah guna kuasa kau" Ucap seorang lelaki dengan topeng biru.
"Kau ingat senang ke? dia tau yang aku selama ni perhatikan dia,sekarang dia sabotaj sihir aku" Jelas perempuan tu.
"Aik? ingat mesin ke sabotaj sabotaj ni" Ucap lelaki dengan topeng hijau heran.
"Hei, sihir tu boleh lah sabotaj, kat cerita ni semua beza" Ucap nya datar.
"Ooo"
"Dah lah, tujuan kau call kitaorang ni bukan tu kan?" Ucap lelaki bertopeng merah datar.
"Ehehehe ... aku nak call istri korang je, korang pulak yang angkat" Jawabnya sembari tertawa receh.
"Cakaplah awal awal, tak payah aku nak susah susah ke sini" Ucap lelaki dengan topeng putih.
"Ha'ah, nanti bila Dark atau Lunar tau aku takde kat sana macam mane?" Ucap lelaki dengan topeng hitam.
"Tu masalah kau bukan masalah aku" Jawab perempuan tu enteng.
Lelaki dengan topeng hitam tu geram,ia mengepalkan tangannya "Hisshhh kau nii!"
"Dah dah, urusan putri kau tu biar je dia sendiri yang urus. Lagipun itu sebahagian dari rancangan kita kan?" Ucap lelaki dengan topeng orange melerai.
"Huh ,baiklah! setakat ni macam mana rancangan korang berjalan?" Tanya perempuan itu.
"Cukup baik" Jawab lelaki dengan topeng merah kekuningan.
"Baguslah, dah, aku tak nak buang masa, baik korang lanjut rancangan korang tu, aku nak pergi tidur dulu tata" Ucap perempuan itu yang setelah itu mematikan hologramnya.
"Ck, dia yang call dulu" Kesal lelaki dengan topeng merah.
"Dah dah, bubar bubar! nanti kantoi pula" Ucap lelaki dengan topeng coklat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Seven Elements Prince (Slow Update)🌟
FanfictionDunia sekarang dalam bahaya! Para pengembara kini harus mencari ke tujuh putera dari berbagai kingdom untuk menyelamatkan dunia. "Selamatkan dunia dengan korang? Tch! Tak kuasa aku" Di sisi lain, ada banyak misteri yang pelu mereka bongkar. Salah sa...