𝟙𝟛

180 23 31
                                    

Jeongwoo'nun alışveriş işini halletmiş, sinemaya girip bir komedi filmini izlemiş ve bowling oynamışlardı. Şimdi ise yemek yemeye gelmişlerdi.

"Hamburger yiyelim." dedi Haruto. "Olur." Bir masaya geçip siparişlerinin gelmesini beklemeye başladılar. "Çekildiğimiz fotoğrafları paylaşabilir miyim?"
"Tabii." Haruto sosyal medya hesabına girdiği sırada hamburgerleri gelmişti. "Güzel bir gündü. Gerçekten eğlendim." dedi Jeongwoo hamburgerinden bir ısırık almadan hemen önce.

Haruto bir patatesi ısırırken gözlerini kıstı ve sahte bir alınganlıkla "Bowlingde beni yendin diye çok eğlendin değil mi?" dedi. Onunla dalga geçmeyi daha yeni bırakmış olan Jeongwoo hin bir şekilde gülümsedi. "O oyunda berbatsın." Haruto cevap olarak sadece burnunu kırıştırdı. Cevap verirse Jeongwoo konuyu daha da uzatacak ve en fazla beş dakika önce olduğu gibi Haruto ile dalga geçmeye devam edecekti.

Karşısında somurtan çocuğu izleyen Jeongwoo'nun eğlenen ifadesi gördüğü beden ile yavaşça soldu. "Merhaba." Haruto'nun hemen yanında, ayakta duran kız biraz çekinerek konuşmaya devam etti. "İnstagram hesabını alabilir miyim?" direkt Haruto'ya bakarak konuşmuştu.

Haruto hesabını verdiğinde kız çok durmadan ayrıldı yanlarından. "Neden verdin ki hesabını?" diye söylendi Jeongwoo. Siyah saçlarını geriye atarken omuz silkti. "Artı bir takipçi geldi." Derde bak diye geçirdi içinden patatesini yerken.

"Beni ne zamandır seviyorsun?" Ani gelen soru karşısında Haruto ne diyeceğini bilemedi. Jeongwoo bir konuda sabit kalamıyor, sürekli yeni konu açıyordu ve ona yetişmekte bazen zorlanıyordu. Daha ne cevap vereceğini bile düşünemeden Jeongwoo başka bir şeyden bahsediyor ve Haruto'nun öyle anlarda içinden tek bir cümle geçiyordu: Neyden bahsediyoruz biz? 

"Uzun zamandır." Belli bir tarih veremiyordu çünkü kendisi de bilmiyordu. Bu oldu ve ben senden hoşlanmaya başladım, diyebileceği bir an yoktu. "Bunca zaman boyunca karşılaştığımızı bile hatırlamıyorum. İnsanlar birinden hoşlandıklarında genelde onun çevresinde dolaşırlar, nasıl başardın bu kadar iyi saklanmayı?" Büyüyüp geliştiği için değişen görüntüsü ve nadiren sınıftan çıkması sayesinde olmuştu bu. Onu zorlayan, sevgisini ve kendisini sakladığı için pişmanlık duyduğu tek zaman ise Jeongwoo'nun sevgilisi olduğunu öğrendiği dönemdi.

Doyoung o ikisiyle tesadüfen karşılaşmış ve hemen Haruto'ya haber vermişti. Çocuk kendi okullarından değildi bu yüzden onu hiç görememişti ama varlığını bilmesi bile zorlu bir süreçten geçmesine neden olmuş, o dönemin ilk zamanları yaşadığı ani duygu değişimleri sonrasında biraz içine kapanmıştı. Ta ki ikili ayrılana dek.

Jeongwoo cevap alamayınca "O gün hamburger yiyememiştik." diye başka bir konuya geçiş yaptı. Düşüncelere dalan Haruto, başka bir konu açılınca biraz düşündü onun neyden bahsettiğini anlamak için. "Ah, ilk kez birlikte yemek yemeye gittiğimiz günü mü diyorsun?" Jeongwoo, hatırladığı için mutlu bir şekilde başını salladı. "Evet, evet o günü diyorum."

O günkü konuşmalarını hatırlayınca aklına bir soru düştü Haruto'nun. "Annene söyledin mi şu anki ilişkimizi?" Jeongwoo sadece onaylayan mırıltılar çıkarıp kolasından bir yudum almıştı. "Ne dedi?"
"Biraz şaşırdı çünkü uzun zamandır görüşmediğimizi biliyor ve ne ara yeniden kaynaştığımızı sorguladı ama sonra umarım ilişkinizi ilerletebilirsiniz, dedi. Seni çok seviyor, biliyorsun, bu yüzden memnun." Haruto'nun yüzünde hafif bir gülümseme oluştu.

"Sen söyledin mi ailene? Sadece kendimden bahsetmiyorum yani biliyorsun onların-" Siyah saçlı olan bozulan moralini belli etmemek için yüzüne umursamaz bir ifade oturtup oturduğu sandalyede arkasına yaslandı. "Hayır, her ihtimale karşı mezun olup ayrı eve çıkmayı bekliyorum o zaman," bakışlarını etrafta gezdirdi. "O zaman söyleyeceğim."

Bahsettikleri şey flört etmeleri falan değildi, konu tamamen Haruto'nun biseksüel olmasıyla ilgiliydi. Jeongwoo anlayışla başını salladı. Sonuçta herkes onun gibi şanslı olmuyordu bu tür konularda.

Acaba, diye düşündü. Acaba, üniversiteye geçtiğimizde hala görüşüyor olur muyuz, ilişkimiz ilerlemiş olur mu yoksa birlikte olmayı beceremedikleri için yolları ayrılan iki eski arkadaş oluruz?

Aralarının nasıl olacağını bilmese bile ailesi olumsuz bir tepki verirse destek olmak için Haruto'nun yanında olmak istiyordu. Bir şeyleri beceremeseler bile onunla arasını iyi tutacak ve gelecekte de yanında olacaktı, Haruto istemese bile.

_________________________________________

hajeongwoo'da #1 olmuşuz🤧🧡🧡🧡

b.a.d.y.》hajeongwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin