𝟙𝟜

186 23 24
                                    

P.J.

"Yakışıyorsunuz." Omzuma yaslandığı için yüzünü göremiyordum bu yüzden parlak siyah saçlarına baktım sessizce. "Ne düşünüyorsun?" Başını omzumdan kaldırıp yüzümü inceledi. "Ona karşı bir şeyler hissediyor musun?" Sessizliğimi koruyup bakışlarımı telefonumun ekranına indirdim. Geçen hafta avm'den dönerken arabada çekildiğimiz fotoğrafı Jaehyuk'a, onun yeni halini göstermek için açmıştım.

"Bilemiyorum," diye mırıldandım istemsizce, hala fotoğrafımızı incelerken. "Tavırları, ilgisi, yakınlaşması..." iç çektim. "hoşuma gidiyor." Yüzümü buruşturdum. "Sanırım ilgi meraklısının tekiyim."

"Ya da" dedi sondaki harfi uzatarak "ondan hoşlanıyorsun."
"Jaehyuk, ondan hoşlansaydım bunu anlardım." "Hayır," itiraz edeceğini anladığımda başımı arkaya yatırırken sesli bir şekilde nefes verdim. "arkadaşından, pardon eski arkadaşından hoşlandığını kabullenemiyorsun sadece." Alt dudağımı ısırıp olduğum yerden kararsız bakışlarımla onu izledim.

Bedenini parkın girişine çevirdi. "Seninki geliyor." dedi bir süre sonra. İçimde tuhaf kıpırtılar olurken doğrulup ben de bize doğru gelen Haruto'ya baktım. "Pek de agresif gözüküyor. Potansiyel rakip olarak mı görüyor acaba beni?" Alayla güldüm. "Nereden çıkardın bunu?"

"İlk karşılaşmamızda da beni sevmişe benzemiyordu şimdi de pek mutlu gözükmüyor." Zaten sadece bir kere karşılaşmışlardı. Jaehyuk'a karşı ön yargısı olabilirdi tabii ama bunun benden kaynaklandığını zannetmiyordum. "Saçmalama. Hem sen misin potansiyel rakip? İkimizin arasındaki ilişkiyi bilseydi karşı cinsi rakip olarak görmek bile daha mantıklı gelirdi ona." Ufak bir kahkaha attı. "Gizliden gizliye bana aşıksın değil mi?" Ona cevap vereceğim sırada Haruto'nun sesi beni engellemişti.

"Selam." Jaehyuk gülümseyip ayağa kalktı. "Haruto? Çok değişmişsin." Jaehyuk'un inanılmaz bir hafızası vardı. Ben olsam bir kere gördüğüm birini hatırlayamazdım ama o, değiştiğini fark edebilecek kadar iyi hatırlıyordu ve haklıydı da cidden çok değişmişti. İlk arkadaş olduğumuz zamanlar saçları alnını kapatamayacak kadar kısa, boyu da benden birkaç santim daha kısaydı. O zamanlar ikimizden de uzun olan Jaehyuk şu an en kısamız, geçmişte en kısamız olan Haruto ise en uzunumuzdu.

Bir süre kendi aralarında konuştuklarında "Biraz yürüyelim mi?" dedim Haruto'ya ithafen. "Ben de gideyim." Jaehyuk mesajı almış gibi bana göz kırpıp parkın çıkışına doğru ilerledi. Banktan kalkıp yanına gittiğimde çimenlerin arasındaki uzun taşlık yolda ilerlemeye başladık. Burası çocukların oyun parklarından ya da piknik yapılan yerlerden farklıydı. Sahte göllerinde süs balıklarının yüzdüğü, oldukça büyük çimenlik bir alana ve yürüyüş için yapılan taşlı yollara sahipti.

İkimiz de konuşmuyorduk. Sanırım o da anlamıştı bir seçim yaptığımı. Ya ondan hoşlandığımı söyleyip ilişkimizin bir sonraki aşamasını başlatacak ya da yapamadığımı söyleyip her şeyi bitirecektim.

Bitirmek istemiyordum, emin olduğum tek şey buydu. Nasıl olduğu önemli değildi sadece yanımda olmasını seviyordum işte. Bu yüzden gelecekte pişmanlık duymamayı umarak sıraladım kelimelerimi. "Haruto, ben sanırım senden hoşlanıyorum." Attığı yavaş adımlar aniden kesilince birkaç adım önünde ben de durmuş ve hemen karşısına geçmiştim. Pat diye söylediğim için olsa gerek kal gelmiş gibi duruyordu.

"Yani," cümlesinin devamını getiremedi. Şaşkınlıktan hafifçe açtığı gözleriyle bana bakıyordu. "Yani," dedim son heceyi uzatarak. "Gerçek bir ilişkiye başlayabiliriz?" Yüzünde büyük bir gülümseme oluştu sonra dudaklarını birbirine bastırıp kendini dizginlemeye çalıştı ama hala güldüğü için elmacık kemikleri belirgindi.

Kollarını bana sarıp yüzünü omzuma yaslandığında günlerdir susmak bilmeyen düşüncelerim sessizleşmiş, kalp atışlarım hızlanmıştı. Ben de sarılmasına karşılık verdim. "Sanırım senden hoşlanıyorum dedim ya hani... Sanırımı at gitsin." Omzuma yaslı olan yüzü nedeniyle boğuk bir kahkaha attı.

_________________________________________

üç bölüm sonra olacaktı bu niye böyle oldu anlamadım. kurgu benden bağımsız ilerlemeye başladı

neysee

şubatta cb alıyoruz ve mc jihoon ile çocukları görebileceğiz AŞIRI HEYECANLIYIM

şubatta cb alıyoruz ve mc jihoon ile çocukları görebileceğiz AŞIRI HEYECANLIYIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
b.a.d.y.》hajeongwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin