𝟝

238 26 18
                                    

W.H.

Hoca arka planda dersi anlatırken ben, sinirden salladığım bacağımla yan sıramda oturan ikiliyi izliyordum.

Jeongwoo'nun bana kantinde söylemeyi unuttuğu şey sınıfa yeni birinin gelmesiydi. Fazladan bir sıra olmadığından ve benim ilk iki gün hariç okula gelmememden dolayı perşembe günü okula gelmiş olan Kotaro sınıfta tek boş yer olan Jeongwoo'nun yanına oturmuştu. Hayır, aslında tek boş yer orası değildi ama Kotaro oraya oturmak istemişti.

Bugün sevgili sınıf arkadaşlarımın hepsi sınav olduğu için okula gelmişti. Boş yer olmadığından ayakta kalan ben de görevlilere gidip sınıfta eksik sıra olduğunu söylemiştim. Şimdi ise sınıfa yeni getirilen sırada tek başıma oturuyordum.

Çalan zil ile bacağımı sallamayı bırakıp sınıftan çıkan Kotaro'yu engel olamadığım bir kinle gözden kaybolana kadar izledim. Jeongwoo'nun da sıradan kalktığını görünce hızla yerimden kalkıp yanına gittim. "Ben sıramı geri istiyorum."

Çocukça tavrıma biraz şaşkınlıkla baktı. "Tamam, ben yeni gelen sıraya otururum." "Neden biz yer değiştiriyoruz ki yeni gelen o." Kafasını hafifçe yana yatırdı. "Haruto ama o yabancı tek başına oturursa buraya alışması zor olur."

Gözlerimi büyüttüm. "Ben de yabancıyım." Kafasını hafifçe yana yatırıp ifadesiz bir yüzle bana bakmaya başladı. "Korecen benimkinden daha iyi, Kotaro doğru düzgün konuşamıyor bile. Dersleri daha iyi anlaması için bazen açıklama yapmam gerekiyor."

Sıradan çıkıp sınıfın çıkışına doğru giderken ben de peşinden ilerlemeye başladım. "Dersleri anlamam için bana da açıklama yapılması gerekiyor."
Birkaç adım gerisinde olan bana bakmadan cevap verdi. "Sen dili anlamakta zorlandığın için değil, dersi dinlemediğin için anlamıyorsun." İlk yıl birlikte oturduğumuz zamanlardaki anılarımız gözlerimin önünden geçerken kısa bir duraksama yaşadım. "Haksızlık ediyorsun, ben sevdiğim dersleri dinliyorum." Beni duymamazlıktan geldi.

Merdivenlere geldiğimizde aramızdaki mesafeyi kapatıp yanından yürümeye başladım. "Tek başıma oturmak istemiyorum." "Kotaro ile oturabilirsin." diyerek adımlarını hızlandırdı. Park Jeongwoo inatçının tekiydi.

_________________________________________

taslaktaki son bölümü de attığıma göre bir yıl sonra yb gelir
oy vermeyi ve BOY'a stream kasmayı unutmayın bay bayy

b.a.d.y.》hajeongwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin