2019 (ilk tanıştıkları hafta)
"Jeongwoo~ beni bekle!"
Haruto omzundan düşen çantasının kulpunu düzeltip adımlarını hızlandırdı. Okulun bahçe kapısına yaklaşmış olan çocuğun yanına vardığında kolunu onun omzuna atıp "Neden beni beklemiyorsun?" diye söylendi. Jeongwoo, onun sitemli sesi karşısında hafifçe kıkırdadı. Haruto'yu sinir etmek hoşuna gidiyordu.Birbirleriyle uğraşa uğraşa otobüs durağına kadar geldiler. "Hamburger yiyelim." Jeongwoo bekledikleri araba geliyor mu diye yolu kontrol ederken "Pizza yemek istiyorum." diye itiraz etti. Bir süre daha ne yiyeceklerine dair tartışsalar da otobüs gelince tartışmaya ara verip içeri geçtiler.
Arka taraftaki ikili koltuğa oturduklarında "Taş-kağıt-makas ile karar verelim." diye bir fikir attı ortaya Haruto. Jeongwoo da kabul ettiğinde yumruk yaptıkları ellerini öne uzatıp aşağı yukarı sallarken bilindik tekerlemeyi söylediler. Haruto yumruk yaparken Jeongwoo kağıt yapmıştı. "Pizza yiyoruz!" dedi neşeyle. Haruto somurtsa da oyunu kaybettiği için bir şey diyemedi.
Yarım saat sonra geldikleri avm'de önce biraz gezinmiş sonra da yemek yemeye gitmişlerdi. Bir masaya oturup siparişlerini verdiler. "Bir dahakine hamburger yemeye gelelim." Jeongwoo geçiştirir gibi başını salladı. "Tamam, geliriz." İkili, pizzaları gelene kadar telefonlarıyla ilgilendi.
Sonunda önüne konan pizzayla Jeongwoo dudaklarını yalamıştı. "Çok acıktım." O hızlıca pizzasını yerken Haruto henüz sıcak olan pizzanın biraz soğumasını bekliyordu. Etrafta gezinen bakışları sağ çaprazlarındaki masada oturan kızlara takıldı. Yüzünde imalı bir gülümseme oluşurken karşısında oturan Jeongwoo'ya doğru eğildi.
"Şuradaki mavi kazaklı kız," diye başladı cümlesine, gözleriyle o masayı işaret ederken. "seni beğenmiş gibi görünüyor." Jeongwoo hafifçe üst bedenini yana çevirip kıza bakmış ardından omuz silkip önüne dönerken pizzasından bir ısırık daha almıştı. "Kızlar ilgimi çekmiyor." dedi rahatlıkla.
Haruto birkaç saniye duraksadı. "Oh, öyle mi?" diyebildi. "Sorun olur mu?" dedi Jeongwoo tek kaşını kaldırırken. Olumsuzca başını salladı karşısındaki çocuk. "Olmaz ama ya olsaydı, bundan endişe duymadın mı?" Jeongwoo yavaşça kolasına uzanırken "Neden duyayım ki?" demişti. "Ailem bunu sorun etmiyor ve beni destekliyor. Onlar yanımdayken diğer insanların düşüncelerini veya yapacaklarını umursamıyorum."
"Ailenin seni desteklemesi güzel." diyebildi sadece. Jeongwoo konuyu daha fazla uzatmayıp kafasıyla Haruto'nun önündeki pizzayı işaret etti. "Daha fazla soğumadan ye."
<><><>
2019 (7. bölümün devamı)
"Haruto erken geldin. Bir sorun mu var?" Annesine geleceğini söylediği saatten tam beş saat önce gelmişti, haliyle kadın bir sorun olduğunu düşünüyordu."Hayır, sorun yok." Daha fazla bir şey demesine izin vermeden odasına girdi ve kapısını kapattı.
"Ondan hoşlanamam, o benim arkadaşım." diye mırıldandı kendisini yatağına yüzüstü bırakırken. "Lanet olsun." Yol boyunca Jeongwoo'yu düşünmüştü ve düşündükçe ona karşı hoşlantı duyduğu ama fark edemediği anların çoğaldığını, hislerinin başlangıcının daha da geçmişe dayandığını fark etmişti. Sadece, bugün olan kıskançlık hissi o anların farkına varmasını sağlamıştı.
Tek emin olamadığı şey bu duyguları ne zamandan beri hissettiğiydi. Bu yüzden ilk görüşte aşk gibi bir şey miydi -ki Haruto henüz hafif olan bu duygularına aşk demeyi doğru bulmuyordu- yoksa sonradan mı hoşlanmıştı ondan, bilmiyordu. Tanışalı bir ay gibi bir süre oluyordu ve ne kadar düşünürse o kadar geriye gittiği için ilk görüşte aşk saçmalığı ona mantıklı bir seçenek gibi geliyordu.
Ani bir kararla odasından çıktı. Onun ailesi destekliyor olabilirdi ama Haruto duyguları yoğunlaşmadan buna bir son vermeli, ondan uzaklaşmalıydı. Eğer erkeklerden de hoşlandığı ortaya çıkarsa ya da bir erkekle ilişkisi olursa ailesinin ne tepki vereceğini bilmiyor, bilmek de istemiyordu. Mutfağa ilerlerken kendisine düşünmek için süre vermeden "Anne," diye seslendi. Kadın hazırladığı yemekten başını kaldırıp ona baktı. "Sınıfımı değiştirmek istiyorum. Müdür ile konuşur musun?"
_________________________________________
bu bölüm biraz karışık oldu çünkü öyle yapmışım
finale yaklaştık şükür
unutmadan jeongwoo'da da #1 olmuş🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
b.a.d.y.》hajeongwoo
Fanfiction"Şey, yanına oturabilir miyim?" "Bana aşıksın diye yorumladım." •|Haruto×Jeongwoo|• •maknae line• #1 hajeongwoo✔ #1 jeongwoo✔