-Bol bol sigara içtim, garip garip tutanlar denedim bi kere 3-4 gündür yemek yemeyip sigara içtiğim için balkonda bayılmışım.(halı yanmış amk)
-İlk defa alkol aldım, su an pek de müptelası değilim tadı çok iğrenç ama lezzete hiç önem vermediğim bir zamanda belki de bağımlısı bile olabilirim çünkü içtikten sonraki verdiği o mood;boşvermislik ,boşluk,hafif baygın mutlu ruh hali hoşuma gitmedi de değil.
-Baya bi kitap okudum bu da çok düşünmemi sağladı;çok derin düşündüm bu sene .
-Çok büyük ve önemli kararlar aldım hayatımda.
-Çok ani kilo alis-verişlerim oldu.
-Çok uzun bir depresyon ve mani dönemi geçirdim.
-Karakterim hem güzel hem de kötü yönden çok değişti ve gelişti.
-Kendime zarar verdim bu sene fiziksel olarak hele ki sarhoş olduğum gecelerde bilinçsizce yerde kanlı bir şekilde uyandığımı hatırlıyorum.
-3-4 aylık bir ilaç bağımlılığım oldu sonra 1 ayda biraktim(ramazan ayiydi)
Aslında bu çok zor bisey,yani herkes yapamaz:)
-Bu sene aşık olmaya çok yaklaşmışım ama neyse ki kendimi hemen geri çektim şu an öyle işlerin kadını degilim;hatta belki de hiç olmicam.
-Tam 4 kez intihara kalkıştım.
- Yazilim bölümü 3.sinifa geçtim.
-Bazen kimseye muhtaç olmadığımı düşünüp çok fazla riskli hareketler yaptım.
-Kendimi dönem dönem tanrı,dönem dönem de köle yaptım.
-Ama son 2 yıla hatta ,20 yaşındayım şu an ve bu zamana kadar kendimi hiç bu kadar ozguvenli hissetmemiştim.
-İç güzelliğe dikkat ettiği fark ettim galiba dış güzelliğe sadece fantezi için önem veriyorum.
-Kendi ölümün farkına vardım.
-Ama sanırım önceden korktuğum kisie dönüştüm;"Sen de bunu biliyorsun Eda,ikimiz de sonunda bunun gerçekleşeceğini biliyorduk."~ Hoşgeldin 2022;)~
Bakalım bu sene hangi bokları yiyecem ya da sene sonu bir ölü mü yoksa diri mi olucam,1 sene sonraaa....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(+18)Kendi Ağzından "Bi'Bipoların Hikayesi"
Non-FictionBen bu hikayeye noktayı koyana kadar bana eşlik edenlerle birlikte iç dünyamda son bir gezintiye çıkıcaz...