8.

328 38 7
                                    

"Mamiii, dělej za chvilku to začne" volám na mamku z jídelny. Za chvíli bude v televizi hodnocení a já jsem natěšená víc než kdokoliv jiný a nervózní i za Katniss a Peetu. Televize se zapíná. Prosím, prosím. Ať Katniss dostane aspoň osmičku. 

"Jo, už jdu" volá na mě zpátky, jde ke mně aaaa nese bylinkový salát, mňam!
"Nebo počkej já ti pomůžu" nabízím se když to zjistím. Mamka se směje a já beru misku. Když si sedáme ke stolu zapíná se televize a okamžitě se objevuje se tvář Caesara, spolu s jeho tmavě modrými vlasy.
"Ahoj Paneme! Jsem tu s výsledky závěrečného hodnocení. Splátci tři dny tvrdě dřeli aby se dnes mohli předvést před tvůrci her. Jste zvědaví?" z davu Kapitolanů to se ozývá jasné ano. 

"Tak dobře" říká vklidu a obrazovka za ním se rozsvící. Vždycky se objeví fotka, vedle ní jméno a kraj, nakonec se přes fotku červeně rozsvítí číslo s počtem bodů. Začíná se vždy prvím krajem a končí se dvanáctým. 

"Taakže jako první tady je Marvel a máá......devět bodů!" z publika se ozývá radostný řev.

"Profík" řekneme s mamkou okamžitě ve stejnou chvíli. 

"Glimmer s....devíti body!" další jásot Kapitolanů. A takhle to pokračovalo, asi nejděsivější jsou splátci z dvojky, Clove a Cato oba s desíti body. No ale holku ze čtyřky a sedmičky bych asi taky v aréně potkat nechtěla. 

"Rue má sedm bodů!" odříkává body Caesar dál. 

"Hmmm je dobrá" říká s obdivem mamka. A má pravdu, u někoho jako Rue bych čekala tak pět bodů. Co bych předvedla před porotci já kdyby se za mě Katniss nepřihlásila? Možná poznávání bylin, nebo léčitelství, nebo bych se taky možná za ty tři dny naučila s nějakou zbraní. 

" Co myslíš Prim, asi mohl Peeta získat více bodů." vytrhuje mě z přemýšlení mamka. 

"Cože?"                                                                                                                                                                     "Peeta, asi mohl dostat více bodů než osm" Peeta dostal jen osm bodů? Ale no tak...

"A jako poslední Katniss s.....jedenácti body!" Caesar se tváří stejně převapeně, jako já, okamžitě to ale zakrývá úsměvem. Kapitolané tentokrát úplně šílí. Poprvé co někdo dostal jedenáct bodů a ještě k tomu je dostala Katniss chápete? Katniss a dvanáctý kraj!!"

"Aaaa to je supeeeer!!!" vyjeknu nadšeně. Mamka se ke mně přidává a obě tancujeme něco jako taneček štěstí. Ani nevnímám že se vypíná televize. Prostě se stalo aspoň něco dobrého. Katniss má veeelkou šanci přežít, takhle získá hodně sponzorů. 

Jdu spát. Dlouho přemýšlím co se stane v aréně. Ale nic tak dobrého aby byli Kapitolani spokojení mě nenapadá.....

Jééé Peeta, a má na sobě korunu výtězů Hunger games. Před soudní budovou je Katniss, ale jako ona vůbec nevypadá. Leží v rakvi...je navlečená v kapitolských  blýskavě černých šatech a vlasy má volně rozpuštěné. Chci naposled vidět aspoň její oči a tak jí otevírám víčka. Zleknu se, vyjeknu a odskočím od rakve. Nemá oči, pouze prázdné oční důlky....

"Néé Katniss!!" slyším sama sebe když se probouzím. Jdu do kuchyně. 

"Dobré ráno Prim, taky jsi měla noční můry?"

Ahojte, chápu na to že kapitola nebyla tak doluho je tahle docela krátká, já za to nemůžů řídím se podle knížky. A díky za votes a komenty u všech minulých kapitol. Docela dost to potěší, proto mi nebude vadit, kdybych zase nějaké viděla. Díky že tenhle příběh čtete. 

Primrose EverdeenKde žijí příběhy. Začni objevovat