13.

126 15 1
                                    

KONČENĚ DALŠÍ KAPITOLA!!! :DDD 

Chvíli před tím: Dneska jsem si řekla, že půjdu brzo do postele. Usínám hned co si vedle mě lehne Pryskyřník. Po pár hodinách mě budí jekot. Co nejrychleji se dostávám do obýváku, odkud  křik přichází. Uleví se mi když si všimnu, že vychází z televize a chci si jít zpátky lehnout. Díky rozespalosti si ale až po pár krocích uvědomím, že televize znamenají hry a hry nebezpečí pro Katniss. Vracím se zpátky. Všichni splátci utíkají před čímsi oranžovým v místech červeným. Vím co to je, celá aréna je pohlcena ohněm.

Zaraženě se dívám na obrazovku, všude v aréně je oheň. Po aréně pobíhají splátci, kteří se dusí kouřem z ohně. Někteří se pečlivě plamenům vyhýbají, jiní se pokoušejí se před ohněm skrýt, ale pár z nich se zrovna probudilo ze spánku a zmateně se nejdříve rozhlížejí kolem sebe a pak s panikou v očích běží pryč. Mezi nimi je i Katniss. Padá ze stromu a během běhu se snaží vyhýbat se ohnivým koulím. Když ji jedna z nich zasáhne a kamera zachytí krvavou spáleninu na její noze zatmí se mi před očima, zamotá hlava a padám...

První co uvidím když se probouzím je Pryskyřník  v záři pár slunečních paprsků. Trochu mě bolí hlava, ale to snad brzy přejde. Opatrně se zvedám a jdu do kuchyně. Na vyklizeném jídelním stole leží asi pětiletý chlapeček. A kolem něj stojí moje mamka a nějaká další žena. Ten kluk nevypadá nějak zvlášť zraněně, ale jen potlučeně. 

"Dobrý den...Ahoj, " Zdravím je když přijdu k nim.  "co se mu stalo?"

"Zatím to vypadá na otřes mozku" odpovídá mi mamka. "Šel přes ulici, kde se ze zatáčky vyřítilo auto mírotvůrců. Naštěstí stihl aspoň trochu uhnout."
"Aha, aspoň že se mu nestalo něco horšího" podívám se na něj soucitně. Ironií je, že by na nás mírotvůrci vlastně měli dávat pozor a starat se o nás. 

Pomalu se mi rozjasňuje myšlení a okamžitě mě popadá panika 

"Mami?! Není dneska škola?! Kolik je?!" uvědomuju si že je pátek.
"Neboj byla jsem tě ke starostovi omluvit"
"A co Katniss?! Vždyť měla popálenou nohu!" vybavuju si další věci z večera. Mamka se na mě jen dívá, buď neví nebo je to s ní špatné. Ale mrtvá určitě není. Jdu k televizi a vidím ji. Pohodářsky se z vršku stromu baví s profíkama. A Glimmer na ni zrovna míří lukem. 

"Tak ji nechte na stromě. Nemůže nikam zmizet a vyřídíme ji ráno." Peeta. Zase on?! Ze začátku si hrál na zamilovaného hlupáka a teď tady bude vymýšlet ty nejlepší strategie, jak Katniss zabít?! Chce se mi křičet, nebo rovnou řvát! Všichni tady jak idioti vidíme naději, že to ti dva spolu přežijou, ale ne, on si bude hrát po svém. 

Kamera zachytila poslední záběr s Katniss, její obličej nebyl moc povzbudivý. Jde vidět, že se utápí v bolesti. 

Krátká kapitola, ale slibuju, že nejpozději zítra bude další. 

 





Primrose EverdeenKde žijí příběhy. Začni objevovat