Pov*Ella
Atmerkiu akis ir palikus atodūsį, nusisuku į kitą pusę nuo saulės spinduliu blykstančiu pro langą.
-Ella!-'pasigirsta skardus mamos balsas iš virtuvės.
Rimtai ji šaukia mane? Juk mama buvo užsidariusi kamabryje visas tris dienas.Nejaugi jai jau geriau?Numetu pledą sau nuo kūno ir išlipu iš lovos.Esu su trumpais rusvais naktiniais,todėl užsimetu ploną chalatą.Nueinu į vonia ir greit atlieku visus reikalus.Susirišu plaukus į laisvą kuoduką.Vistiek niekur nesiruošiu eiti,po vakarykščio poelgio jaučiuosi suknistai blogai.Negaliu patikėt jog visą tai įvyko ir dar su sesers vaikinu!Aš kalė.Tikra kalė.Mano lūpas palieka atodūsis ir aš greitai nusileidžiu laiptais,bei nulekiu į virtuvę.
-Mam!-'pašaukiu pusiaukelėje į virtuvę.Įėjus į virtuvę randu blynus kepančią mamą, kavą geriantį tėvą ir JĮ.Pov*Niall
Nužvelgiu sutrikusią merginą ir pats pajaučiu kaip raustu.Po galais! Ji ką apsirengt negalėjo?Mergina greit rankomis suima chalato kraštus ir pasisveikunsi sėda prie stalo priešais mane.Netrukus iš jos gaunu piktą žvilgsnį.Oh...tai kaip suprantu vakarykščio vakaro ji taip lengvai nepamirš.Nuleidžiu akis ir pažvelgiu į man padėtų blynų lėkštę.Tiesą sakant net nebūčiau čia važiavęs,jei ne Eliz tėvų prašymas.Noriu pamiršt viską kas įvyko vakar,tikiuosi tamsiaplaukė sutiks, tai laikyti paslaptyje.Įsikišu blyno kasnį į burną ir stengdamasis nesidairyti jį kramsnoju.
-Ką čia veiki,Niall?-'šiurkščiai ištaria Ella ir aš šiek tiek užspringstu.
-Brangioji,aš jį pakviečiau,nes reikia pasikalbėti.-'nuramina Ella ponia Džanet ir aš jai už tai dėkingas.Pala mes kalbėsim? Apie ką?
***
Visi pavalgėme pusryčius ir nuėjome į svetainę.Nebuvo vietų kur prisėsti.Na prie manęs buvo...bet ponia pasipūtėlė nesisėdo šalia.
-Ella sėsk prie Niall.-'liepia jai tėtis ir ji susiraukusi prieina ir atsisėda šalia.Slapta nusišypsau.
-Mes nusprendėme parduoti namą ir paatostogauti,kol rasime kitą.-'ištaria ponia Džanet.
-Na,tai gera mintis ir nebūtina su manimi tartis juk čia taip ar taip negyvenu.-'taria Ella.
Netrukus Eliz tėvų žvilgsnis krypsta į mane.
-Am...na...tai gera mintis.-'ištariu sutrikęs.
-Galėsiu grįšti atgal į NY.-'taria šyptelėjusi pasipūtėlė.
-Na norėjome tavęs paprašyti jog pabūtum ir surastum mums kitą namą.-'taria jos tėvai.
-Oh...taip žinoma.-'taria tamsiaplaukė.
Po galais jai reikia greičiau išvykti,o ne likti čia...Pov*Ella
Padėjau tėvams susikrauti daiktus kelionei,o viskuom kitu pasirūpinsiu kitą dieną.Reikia greičiau sutavarkyti čia viską ir dingti.Negaliu būti šalia blondino,nes jis mane trikdo ir...ir...Oh aš net nežinau kodėl tas kvailys mane traukia.Įdedu Eliz nuotrauką mamai į lagaminą ir jį uždarau.Net negaliu pažvelgt į savo sesers nuotrauką,nes man gėda.Negaliu patikėt jog namo reikalus turėsiu tavarkyt kartu su Niall.
Kaip man pamiršt tą bučinį,jei visą laiką jį matau?Atsidūstu ir susitrenkiu galvą atsitrenkdama į spintelę.
-Šūdas!-'nusikeikiu ir patrinu skaudančią vietą.
-Negražu keiktis.-'ištria besijuokiantis blondinas.
-Eik šikt.-'tariu ir klastingai šypteliu.
-Tiesą sakei.Jūs nepanašios.-'rimtai taria Niall ir paėmęs lagaminus dingsta iš kambario.
Jis teisus.Niekada su Eliz nebuvau panaši.Niekada nedarėme vienodų dalykų,mūsų net pomėgiai skirtingi.Skauda prisiminti ją.Skauda žinoti jog ilgai su ja nebendravau ir net neatsisveikinau.Aš šalta ir nemoku reikšti jausmų,nuo vsikystės aš jau tokia ir nesigailiu.Nemoku išreikšt jausmų...bet būna jog nebeatlaikau ir pratrūkstu.Esu tarsi rožė, slepiu savo jausmus po spygliais...Pov*Niall
Bučkis į žandą ir Eliz tėvai eina į oro uostą.Užvedu variklį ir važiuoju atgal pas pasipūtėle reikia su ja pakalbėti.
***
Užeinu vidun ir įsiklausau kur ji yra.Užlipu laiptais ir įeinu tiesiai į jos kambarį.
Šūdas!Išeinu iš kambario ir uždarau duris.
O dieve mačiau ją nuogą!Ne nemačiau.Taip matei.Ne ji to nesužinos,jei kas spėjau užsimerkti.
-Asilas!Reikia belstis.-'aprėkia mane tamsiaplaukė.
-Galiu atsimerkti?-'tariu susigėdęs.
-Taip.Apsirengiau.-'atrėžia.
Atsimerkiu ir sulaukiu jos pikto žvilgsnio.Manau reiktų ką nors pasakyti,o gal geriau tylėti.
-Įsibrauni į mano namus,įeini į mano kamabrį nepasibeldęs,pamatai mane nuogą,o dabar tyli?!-'išsako visą litaniją Ella.
-Pati kalta jog vaikštsi nuoga.-'atšaunu.
-Aš tavęs nekenčiu.Eik lauk.-'taria piktai.
-Nop.-'tariu.
Jei jau erzinu tai ir erzinsiu.
-Taip.Eik sakau.-'taria pikčiurna.
-O aš sakau ne.-'tariu paprastai.
Netrukus mergina atsisuka į mane ir ruošiasi man trenkti.Sugaunu jos ranką ir šypteliu.
-Paleisk.-'piktai taria.
-Ne.-'tariu taip pat piktai.
-Idijotas.-'išrėžia Ella.
-Kvailė.-'atrėžiu jai.
Mergina ruošėsi kažką sakyti,bet neapkentęs jos balso įsisiurbiau į lūpas.Ir vėl aš tai darau.Kas man?