Pov*Niall
Nesuvokiu kaip tai įmanoma.Tai turbūt sutapimas.Beprotiškas sutapimas.
-Iš kur ji pas tave?-'tariau sutrikęs ir apžiūrinėjau mudviejų riešus.
-Aš...nežinau...Ji tiesiog atsirado šiąnakt.-'sumurmėjo Ella ir stebėjo mane išsigandusiomis akimis.
Jai su galva negerai?Atsirado?Pati?
-Tu mane kvailiu laikai?-'tariau garsiau.
-Aš nebeprotė Niall.-'suvokusi ką mąstau tarė mergina ir ištraukė riešą iš mano rankos.
-Tai neįmanoma.Tai sutapimas.-'mėginau paaiškinti faktą,jog mergina turi identišką tatuiruotę kaip mano ir dar ant tos pačios rankos riešo,toje pačioje vietoje,tokia pati.Tas pats pusmėnulis.Kas per šūdas?!
-Niall ji atsirado pas mane šiąnakt! Nemanai,jog tatuiruotės iš oro neatsiranda?-'tarė jau įpykusi Ell.
Šūdas.Ji suknistai teisi,tai neįmanoma.
-Aš savąją pasidariau šiąnakt.-'sumurmėjau panosėje.Tai neįmanoma po galais!
-Nesvarbu pamiršk tai.-'sumurmėjau ir paėmęs už rankos toliau tempiau link namų.Ačiū dievui,jog ji tyli ir nieko nesako,nes esu perdaug piktas ir nesusipratęs.
-Manau galiu pareiti pati.-'tarė mergina ir ištraukė savo ranką.Nesuvokiau kodėl,bet paėmiau jos ranką ir supyniau mūsų pirštus.Mergina pasimetė ir šiek tiek pasimuistė.Kas man darosi?Prirėmiau jos kūną prie tvoros ir sulaukiau jos nuostabos aiktelėjimo.
-Niall?-'tarė Ella,o tai išvarė mane iš proto.
Kažkas negerai.Tai suknistai negerai.Taip negalima.
-Atsiprašau,bet negaliu susivaldyti.Nežinau kas tai,bet kažkokia jėga mane traukia ir liepia taip pasielgti.Aš suknistai atsiprašau.-'tariau merginai ir stebėjau jos tobulas rudas akis,lūpas ir veido kontūrus.
-Už ką atsiprašai Niall?-'ištarė merginos drebantis balsas.
-Už tai.-'greit tariau ir įsisiurbiau į merginos putlias,rusvas lūpas.Iš pradžių mergina priešinosi ir net įkando man į lūpą,bet negalėjau atitraukti savų lūpų,nes jos lūpos tiesiog tobulai tinka man.Ella pasidavė ir nebestūmė manęs rankomis,o kaip tik apsikabino jomis mano kaklą taip prisitraukdama.Aš suknistai gailėsiuosi to,bet negaliu atsitraukti.Kas man po galais?Pov*Ella
Atstumk.Atstumk.Nagi atsitrauk nuo jo.
Vaikino lūpos paleido manąsias,kai pritrūko oro.Per tą laiką spėjau atsipeikėti.
Patraukiau jo kūną nuo savęs ir trenkiau antausį.
-Ką darai?!-'užšaukiau ant vaikino ir stebėjau,kaip jis paliečia savo žandą.
Jo akys iš vandenyno mėlynos spalvos tapo juodos.Jis supyko ir net labai.
-Dagiau niekada man netrenk mergyt.-'sugriežė dantimis, o aš pasitraukiau nuo tvoros ir pradėjau eiti link namų.
Netrukus buvau paimta už rankos ir atsidūriau vaikino glėbį.To per daug.
-Paleisk.-'suurzgiau ir pradėjau muistytis.
-Ne.-'atsakė ir apkabino mane per liemenį,bei pradėjo eiti link savo namų.
Po galais.Tai negerai.Aš su juo namie.Jo namuose.Vieni.Tai nieko gero man nežada.
-Aš rėksiu,jei manęs nepaleisi.-'tariau jam.
-Nerėksi jei burna bus užimta.-'tarė vaikinas,o aš aiktelėjau nuo jo žodžių.
Šaunu.Dabar jie skamba mano galvoje.
Įėjome į vaikino namą ir jis užrakinęs duris,įsidėjo ranktą į kišenę.Tobula naktis.Tobula.Stovėjau ir nieko nedariau,nes net nežinojau ką daryti.
-Sėsk.-'tarė blondinas ir su ranka parodė šalia savęs ant sofos.
-Ačiū.Pastovėsiu.-'tariau piktai.
Žinau,jog rizikuoju,bet kitaip su juo negaliu.
-Sėsk.-'surėkė Niall ir aš sudrebėjusi nužingsniavau,bei atsisėdau šalia jo.
Piktai žiūrėjau į vaikiną ir sulaukiau jo šypsnio.Norėčiau subraižyti jam veidą arba išrauti tą auskarą iš antakio.Kodėl jis pakeitė gero berniuko stilių į tokį pankišką?
-Tai tylėsi?-'tarė Niall ir nusijuokė.
Šūdas jis pastebėjo, jog žiuriu į jį.
Nieko neatsakiau tik patogiau atsisėdau ir sunėriau rankas,nustatydama piktą veidą.
-Pikčiurna.-'tarė blondinas ir nusijuokė.
-Užsikrušk.-'sumurmėjau.
-Tai gal nori man padėti?-'tarė ramiai Niall,o aš vos nepaspringau savo seilėmis.
-Einam į miegamajį ar čia ant sofos?-'tarė Niall ir padėjo savo plaštaką man ant kojos.
Neregavau,kol jo ranka nepradėjo kilti mano šlaunimi.Nemaloniai suspurdėjau,bet jo ranka toliau kilo mano šlaunimi.Nebegalėjau to kęsti todėl trenkiau jam per ranką.
-Auč.Pikta.-'tarė vaikinas ir nusijuokė.
-Viskas.Išleisk mane.-'tariau ir atsistojau nuo sofos.
-Kas man už tai brangute?-'tarė Niall ir atsistojo šalia manęs.Nekenčiu fakto,jog jis už mane aukštesnis kokiais dešimčia centimetrų.Tai baugina mane.
-Ko nori?-'tariau ramiai.
-To ko noriu tu man neduodi mažyte.-'tarė Niall ir kilstelėjo antakius.O dieve!Asilas.
-Ne to negausi.-'tariau pasibjaurėjusi.Nesu pratusi,kai vaikinas būnas toks...toks...savimi pasitinkintis ir ištvirkęs.Pov*Niall
Stebėjau,jos rimtą veidą ir stengiausi nesusijuokti.Ji tokia gerutė,jog net sunku suvokti.Juk paauglystėje ji buvo pašėlusi.
-Bučinio.-'tariau merginai ir išpūtės akis.
Tuoj juoksiuosi.Negaliu.
-Ką?-'tarė šoke.
-Prancūziško bučinio.-'tariau nustatęs rimtą veidą.
-Bet išleisi mane ir nebesiartinsi.Supratai?-'išdėstė savo sąlygas Ella,o aš linktelėjau.
Nei velnio tavęs nepaliksiu.
-Sutinku.-'greit tariau ir priėjau arčiau merginos.Uždėjau savo rankas ant jos užakaliuko ir ji šoktelėjo atgal.
-Neįsijausk Horan.-'tarė piktai mergina,nusišypsojau ir priėjęs vėl uždėjau savo rankas ant jos užpakaliuko.Jaučiau merginos nepasitenkinimą,bet tai man kėlė šypsena.Man patinka ją erzinti ir ji mane traukia.Negaliu paaiškinti kodėl,o dar tos tatuiruotės.Tai keista,bet nenoriu,kad tai baigtusi.
Mergina apkabino mano kaklą savo rankutėmis ir pasistiebusi sujungė mūsų lūpas.Pergalingai nusišypsojau ir spustelėjau jos užpakaliuką.Perėmiau valdymą ir perbraukiau liežuviu per jos apatinę lūpą,taip prašydamas leidimo įsibrauti.Netrukus jį gavau ir dabar jau abu kovojome dėl vietos,šis bučinys malonus ir man jo vis neužtenka.Prisitraukiau merginos kūną arčiau ir gniaužiau jos užpakaliuką,kol ji išleido dejonę.Daviau ženklą jai užšokti ant mano liemens ir mano laimei ji taip ir padarė.Prirėmiau ją prie sienos ir bučiavau kaklą,kol ji savo rankas vėlė man į plaukus.Sukandau odą šalia krūtinės ir vėl sujungiau mūsų lūpas.Jaučiu kaip ji dreba ir mėgaujasi mano judesiais,bei prisilietimais.Viena ranka laikiau jos užpakaliuką,o kita keliavau šlaunimi taip ją prilaikydamas.
Šūdas noriu jos.Dabar.Trokštu paragauti jos kūno ir išprašyti daugiau dejonių.Noriu jog ji suknistai dejuotų mano vardą kol ją liesiu.
Mergina suėmė mano veidą ir prisitraukė bučiniui,bei grubiai tempė mane už plaukų.Ji pati kalta,jog veda mane iš proto.Man taip būdavo tik su Eliz.
Tai jų bendras bruožas?Nuvilkau merginos megztuką ir leidausi šlapiais bučinukais jos kaklu,kol ji mėgavosi ir vėlė man plaukus.
-Ar patinka?-'tariau per bučinį.
-Kas?-'sudejavo mergina.
-Tai ką su tavim darau.Tai ką priverčiau tave pajausti.-'sušnabždėjau merginai į ausį.
-Taip mažuti.-'ištarė mergina,o aš ją greit paleidau.
Ella buvo prisirėmusi prie sienos ir stebėjo mane savo akimis.Kurios vienu momentu buvo juodos.Po šimts kas tai?
-Ella?-'tariau išsigandęs ir perėjau ranka per plaukus.Čia kažkas ne taip.
Ji taip nesielgia ir nekalba.Man turbūt galva susisuko.Ką aš darau?
-Čia ne ji.-'tarė Ella,o aš į ją pažvelgiau kaip į nevisprotę.
-Kąą?
-