Chapter 8

548 38 4
                                    

Pov*Ella

Pabudau nuo spiegenčio Bethany balso.
-Ella kelkis ir nešk savo subinę žemyn!Turi vos pusvalandį!-'na štai ir vėl pasigirdo jos balsas.
Dieve už ką man tokia kančia?
-Ella kelkis po galais!A tu girdi?-'vėl pasklido jos cypiantis balsas po visus namus.
-Aš jau suknistai atsikėliau!-'atrėkiau atgal ir atsisėdau ant lovos visdar apsimiegojusi.
Ko jai iš manęs reikia?Aš noriu pailsėt šią vasarą,o jį žadina mane...pažvelgiau į laikrodį...12 valanda.Oh šūdas!Tiek ilgai miegojau?Pakilau nuo lovos ir atidarius kambario duris prieš save išvydau Beth.Ji buvo apsirengusi trumpus odinius juodus šortukus,baltą maikutę ant petnešėlių,bei liemenį kad jį išryškintų pabrėžė odiniu,taip pat juodu dirželiu.Atsidusau iš pavydo,jog ji turi tikrai visus apvalumus ir gerą figūrą.
-Ko rėki?-'tariau merginai ir jos šypsena atsirado ant veido.
-Renkis už trisdešimt minučių turim būt prie jūros.Supažindinsiu su savo draugais!Tau jie patiks!-'pradėjo šypsotis kaip kvailė ir šokinėt apkink mano kamabrį.
-Jūra sakai?-'pasitikslinau.
-Taip!-'vėl su džiaugsmu tarė Bethany.
Jūra,saulė,smėlis,įdegis...hmm...
-Gerai,einu susiruošt.-'tariau ir išspaudžiau šypseną.
-Oke doke.-'tarė Beth ir dingo iš vaizdo kai jai prieš nosį uždariau duris.
Nutempiau savo kūną į dušą,bei išsimaudžiusi susikroviau daiktus,kurių reiks prie jūros.
Na,o dabar, sunkiausia dalis.Atsistojau vidurį kambario ir rimtai žiūrėjau į....spintą.Atvėriau jos dureles ir pradėjau ieškot ką apsirengt,jog nenublankčiau prieš Bethany.Reikia pasistenkt juk ten bus jos draugai,ką gali žinot gal jie normalūs?Išsitraukiau mėlyną maudymosi kostiumėlį(apatiniai ir liemenukas), suradau lentynoje džinsinius šortukus,bei tamsiai mėlyną permatomą maikę.Dėsiuos ant maudymosi kostiumėlio,kuris mėlynas,todėl net nepastebės jog maikė permatoma.Lauke labai karšta,nenoriu grįšt sukaitus namo.Viską apsirengiau,bei susirišau savo ilgus tamsius plaukus į kuoduką,nes nenorėsiu jų sušlapinti.
Pasidažiau blakstienas vandeniui atspariu tušu,bei apsiavusi savo tamsiai mėlynus Vans'us ir pasiėmus juodą odinę jūrinę rankinę išėjau į lauką,kur manęs jau nekantraudama laukė Bethany.
-Pagaliau vėluojam,nagi judink subinę,eime iki parko.-'tarė mergina ir vis susirašinėjo telefonu.
Jau numanau kokie maniakai ir iškrėpėliai jai rašo.Prėjom pro Niall namą ir mane aplankė keistas jausmas,bet nespėjus suvokti kas tai,Bethany mane patempė už rankos,nes neva aš einu kaip vėžlys.
-Tai mes ne su autobusu?-'paklausiau nesupratus ko mums į tą parką.
-Ne mus paims.-'tarė Beth ir vėl kažką rašė telefonu.
-Okey.-'tariau tyliai.
Netrukus prie mūsų privažiavo juoda Range rover mašina.
Wow...tai buvo pirma mano mintis pamačius mašiną.
-Nagi eime.-'patempė mane Bethany.
-Pala... ką?Į šitą mašiną?-'tariau visdar apstulbusi.
-Taip į mano mašiną,tad nešk savo šiknute.-'sudrebėjau išgirdus vaikino balsą,bei pažvelgus pamačiau vairuotoją,kuris kalba atsidaręs langą.Tai Niall.Rimtai?O dieve einu namo.Aš pas tą iškrypėli nelipsiu į mašiną,o tuo labiau niekur nevažiuosiu.
-Ko nelipi?Lauki kol įnešiu?-'tarė jau susierzinęs.
-Juokauji?Aš su tavim niekur nevažiuosiu.Dar į mišką nusiveši.Na jau ne!-'surėkiau ant jo,o jis nusijuokė iš mano rankų mosikavimo.
-Jei būčiau norėjęs,jau senai būčiau tai padaręs.Deja, netrauki tokiam dalykui.-'tarė Niall ir net nežinau ar tai gerai,ar tai blogai.
Šūdas jis mane visiškai supainiojo.
-Lipk Ella,nes įtemsiu jėga.-'tarė ir sugriežė dantim.
-Kas tau yra?Lipk nagi.-'pradėjo zyst jau sedėdama šalia Niall, Bethany.
Susiraukiau ir įlipau į mašiną.Negaliu patikėt jog nusižeminau.Jaučiau blondino šypseną per veidrodėlį,bei jo žvilgsnį.
-Vairuok Horan,nes akis išdursiu.-'tariau pikčiau,o jis vistiek nenuleido akių.
-Jūs pažįstami?Jog žinai jo pavardę?-'tarė Beth.
Jau norėjau žiotis sakyti jog jis vos nevedė Eliz,bet jis mane aplenkė...
-Ne.-'atsakė atšiauriai Niall,o aš nutilau ir nebeturėjau ką pasakyti.
Okey.Tada ir aš jo nebepažįstu.
Maždaug po pusvalandžio mes jau buvome prie jūros.Suradau vietą netoli vandens,bei patiesiau savo dekį,kad turėčiau ant ko gulėti ir degintis.
Nusiavau batus ir jaučiau Niall įsmeigta žvilgsnį į mane.Užsidėjau akinius ar atsiguliau,nenusirengus.Jis tikrai to nesulauks.
Pažvelgiau atsargiai į šoną ir pamačiau kaip Niall nužiurinėja Beth kūną,kol ji nusirengia.Netrukus apstulbstu kai Bethany ateina ir pabučiuoja Niall,o jis suspaudžia jos užpakaliuką,taip sukeldamas jai juoką.Gerai...visų pirma feee,o antra nieko nesuprantu.
Jie pora?Ji ir Niall, oh vargšė nežino jog jos vaikinas mergišius ir iškrypėlis.
Gulėjau ant dekiuko ir mėgavausi saule,kol ant savau šlaunies nepajaučiau švelnios rankos.Atmerkiau akis ir išvydau Niall veidą visai šalis.
-Trauk rankas.-'suurzgiau,o jis pradėjo kilt auksčiau ir aš nebeištvėriau tos įtampos.Pašokau iš vietos ir trenkiau jam per ranką.
-Kokia pikta.-'koketiškai nusišypsojo blondinas.
O dieve kaip jis mane erzina!

Pov*Niall

Šypsojausi Ellai ir vėl uždėjau ranką ant jos šlaunies.
-Horan aš tau ją sulaužysiu.-'tarė mergina,o man tai kėlė šypsena.
-Man patinka kai taip tari mano pavardę.-'tariau su dar didesne šypsena,o ji atsistojo.
-Nusirenk mažute.-'tariau ir jai mirktelėjau.
-Nesulauksi.-'atkirto El.
-Nagi.-'zyziau kaip vaikas ir jau iš jos veido mimikų suprantu kaip ją užknisu.
-Eik ir grabinėk savo merginą.-'tarė Ella,o aš nustačiau rimtą veidą,bet paskui pradėjau garsiai juoktis.Apie ką ji kalba?
-Apie kokią tu suknistą mergina kalbi?-'tvardydamas juoką tariau.
-Bethany.-'tarė Ella ir nusišluostė smėlį nuo šortukų.
Rimtai? Negalėjau nustoti juoktis,manau tuoj pritrūks oro.
-Juokauji?Aš neturiu merginos.Aš išvis tokiais dalykais neužsiimu.-'tariau jau rimčiau ir mačiau jos nesuvokimą.Turbūt matė mūsų bučinį.
-Bet taigi jūs..?-'pasimetus pradėjo kalbėti ir vėl mosikuoti rankomis.Nusijuokiau,bei atsistojęs priėjau prie jos.
-Mes tik geri draugai ir partneriai.-'tariau bei artėjau prie merginos,o ji traukėsi atgal.
-Kaip suprast partneriai?-'tarė Ella,o man sukilo juokas.
-Žaidimų.-'tariau su šypsena.
-Kokių dar žaidimų?Tu mane kvaila laikai?-'tarė Ella,o aš vos tvardžiau didelę šypseną ant savo veido.
Pasilenkiau prie merginos kaklo kol ji stovėjo ir giliai mąstė.Įkvėpiau jos kvapo ir netrukus lūpomis paliečiau jos kaklą ir pajaučiau kaip ji įsitempia.Tai geras ženklas.
-Sekso.-'tariu jai prie ausies...

Let it beWhere stories live. Discover now