Chapter 12

459 40 0
                                    

Pov*Ella

-Sapnavai mane?-'į ausi tarė duslus balsas.
Ot šūdas! Ką daryt? Apsimesiu,kad miegu.Taip aš miegu.
-Juk žinau,kad nemiegi lėlyte.-'ištarė Niall ir atsuko mane į save.Aiktelėjau nuo tokio jo gesto.Šūdas ką dabar daryt?
-Ne.Nesapnavau.-'greitai atsakiau ir vėl nusisukau.Deja,vėl buvau gražinta į nemalonią padėtį.Nenoriai glaučiausi šalia vaikino karšto kūno ir jaučiau jo kvėpavimą.Turbūt jis jautė mano širdies pagreitėjusį ritmą,nes tai supratau iš jo šypsenos.Po galais nu,kodėl jis toks karštas?!
-Jei nori gali paliest.-'išatrė Niall ir stipriau prisipaudė prie manęs.
Tik dabar suvokiau ,jog žiopsojau į jo krutinę,bei stengiausi įmatyti presą.Mano žandai įškart įgavo rausvą spalvą.Turbūt atrodau,kaip burokas.
-Kąą ne?-'atsikirtau,turbūt po kelių minučių tylos.
-Taip,matau kaip nori.Štai galiu padėti.-'tarė dusliai vaikinas ir suėmęs mano ranką,savo stipria ranka,pakišo po antklodę.Mano akys išsiplėtė,kai jis mano ranką uždėjo sau ant preso.Mano tokia gėda,bet tuo pačiu ir gera.Dieve juk liečiu jo presą ir jaučiu jo švelnią odą.Šūdas!Greit ištraukiau ranką iš jo gniaužtų ir jau ketinau lipti iš lovos.
-Ej.Ramiai lėlyte.-'tarė vaikinas ir vėl paguldė mane atgal.Po galais kas jam negerai?
-Niall atstok,manau,geriau eisiu namo.-'suurzgiau,kai vaikinas apkabino mano liemenį ir nepaleido.Tylėjau visą laiką ir ,dėkoju dievui,jis nebeklausė ką sapnavau.Nebegalėjau kovoti su miego troškimu,todėl leidausi apkabinima blondino.Prieš užmiegant,pajaučiau,kaip jis greit patraukė rankas nuo manęs ir išėjo.Norėjau sužinoti,kas jam blogai,bet miegas mane įveikė.

Pov*Niall

Ką per šūdą aš darau?!Trenkiau durimis ir išėjau į tamsią naktį.Man reikia prasiblaškyt.Vien priliesdamas Ellos odą,prisiminu ją,o dar ir šie visi nutikimai su Ella kartojasi ir dar labiau primeną Eliz.Aš noriu ją pamiršti,kaip ir skausmą,bei vienatvę,bet negaliu kai šalia yra Ella.Žinau,jog tai ne Eliz,bet mane ji visvien traukia.Nežinau,kodėl,bet jaučiu jog turiu ją saugoti.Kas su manim darosi?
-Šūdas!Suknistas šūdas!Tiesiog nuostabu!-'murmėjau pakėlęs akis į dangų,kai iš tamsaus dangaus pradėjo lyti.Nieko negaliu mylėti ir tas jausmas man yra ištrintas.Gerai,nors tiek ,jog Ellai nejaučiu,tokių jausmų.Man tiesiog patinka ją erzinti,kol ji suraukia nosytę,užknisti,kad ji pasidarytų pikta ir saugoti.Jaučiuosi jai kaip brolis,bet kai esu šalia nevaldau savo hormonų.Negaliu,reikia ją palikt ramybėje.Tikrai nenoriu jog ji mane pamiltų ar jaustų simpatija.Reikia vengti jos.Juk neužsiimu tokiais dalykais.Sustojau šalia Ellos namo ir išsitraukęs telefoną sumaigiau žinutę Beth.
"Atidaryk langą,ateinu-N" Nereikėjo,net laukti atsakymo,kaip mergina atidarė langą su plačia šypsena veide.Laikas pasilinksminti ir Beth tam tinkamiausias variantas.

Pov*Ella

Pramerkiau akis ir nedrąsiai pasukau akis į kitą lovos pusę.Atsidusau su palengvėjimu,neradusi blondinuko.Pakilau iš lovos ir ją sutvarkiusi,nuėjau į vonią.Nustebau radusi tvarka joje.Atsukau šaltą vandenį ir keletą kartų juo perėjau per veidą,taip paslėpdama patinusį veidą.Ant skalbyklės radau mėlyną Niall džemperį,lauke matau vėsoka ir apsiniaukę,todėl jis man praverstų.Tikiuosi nesupyks,kas labai tikėtina.Nors man vienodai. Staiga mano akys nukrypo į buteliuką šalia kriauklės.Paėmiau jį į rankas ėmiau skaityti,deja,didelės informacijos nebuvo,bet kaip supratau tai nuo nervų.Na turbūt jis labai audringas,kas ir taip aišku.Padėjau buteliuką į vietą ir pasitvarkiusi plaukus išėjau iš Niall kambario.Dieve,tikiuosi ponia Horan nėra grįžusi.Vos nusileidusi,trenkiau slapčia sau į kaktą.Niall buvo pusnuogis virtuvėje ir taisėsi kavą.
Šūdas!Pradėjau tampyti jo džemperio rankoves,tai visada darau,kai jaudinuosi.Nužiurinėjau blondino kūną,kuris buvo nusėtas tatuiruotėmis,tai vis visokie užrašai arba kitokie ornamentai.Mano akys nukrypo į vaikino ranką,kai ją uždėjo sau už galvos,taip paveldamas savo plaukus.Ant jo dešinės rankos puikavosi maža širdutė.Tai juokinga,nes ant jo kūno nieko mielo nėra apart jos.Sustingau,kai vaikino mėlynos akys nukrypo į mane,stovinčią ant laiptų.Jaučiau jo žvilgsnį apžiūrint mane ir šiek tiek susiraukiant pamačius savo džemperį.Manau man klius.
-Tai lipk,ko stovi.-'šiukščiai tarė,o aš iškart nulipau likusiais laiptukais.Jis blogos nuotaikos.Tai blogai.Blogai man.
-Am...Labas rytas?-'tai nuskambėjo,kaip klausimas.
-Koks skirtumas.-'tarė ir susiraukęs nužvelgė mane.Nejau rimtai jis užsiraus dėl džemperio?Dieve juk galiu nusivilkti.
Jau žadėjau eiti laukan pro duris,kai mane sustabdė jo balsas.
-Bent arbatos išgerk.-' suurzgė,o aš nenoriai atsisukau ir grįžau atgal.Jaučiausi kaip namuose ir pati pasidariau mėtų arbatos.Niall tik ilsėjosi ant kėdės ir stebėjo kiekvieną mano judesį.Aš suknistai negaliu susikaupti,kai jis taip spokso.
-Gali baigti?-'tariau jau susierzinusi.
-Ką baigti lėlyte?-'tarė dusliai.
Už tą lėlyte noriu jam gana gerai vožtelt.
-Nevadink manęs taip.-'vėl susurzgiau ir pasiėmusi arbatą gurkštelėjau.
-Gerai....Lėlyte.-'tarė pabrėždamas žodį lėlyte.
Nesuprantu ar jis kurčias?
-Horan baik.-'neatlaikiau ir pakėliau balsą,kas privertė ji pakilti iš vietos.Mano rankos sudrebėjo ir apsipyliau karšta arbata.Kame esmė...tai,kad viskas persigėrė per džemperį ir mabo krūtinė buvo šlapia.
-Šūdas!-'nusikeikiau,mėgindama greitai nusivilkti džemperį,nes arbata tikrai buvo karšta.
-Oh...lėlyte, net arbatos nemoka gerti.-'suburbėjo Niall,o aš paraudonavau iš pykčio.Nekenčiu jo naitikų kaitos.
-Eik šikt.-'atkirtau ir mąsčiau ką daryti.Juk neisiu visa šlapia ir degančia krūtine namo.
-Nusirenk.-'ramiai tarė blondžius.
-Kąą?Tai yra ne!-'beveik surikau.Man prasideda isterija.
-Nerėk išveš.-'atkirto atgal.'-Nusirenk taip rūbus įdėsiu į džiovyklę.Duh.-'suburbėjo,o aš sutikau.
Bet tada greit papurčiau galvą.
-Neturiu kitų rūbų,o nuoga nevaikščiosiu.-'viską išdėsčiau.
-Man netrugdo.Gali vaikčiot.-'tarė pakilnodamas antakius.
-Nesvajok.-'suprunksčiau.Na jau ne, neprivers.
-Pameni turiu tavo nuogos nuotrauką,manau neproblema būtų prieš mane vaikščiot nuogai.O kitiem tai patiktų.-'tarė tarsi užuomeną.Jis mae šantažuoja.Šitas šūdžius mane šantažuoja.
-Nagi lėlyte.-'tarė priartėdamas,o aš neatlaikiusi pykčio trenkiau jam į veidą.O dieve.Aš jam trenkiau?Pamačiusi juodas Niall akis ir jį artėjant, supratau,jog rimtai prisidirbau.

Let it beWhere stories live. Discover now