Chapter 24

215 25 7
                                    

What are u want for me?

Pov'Niall'

-Nes tu trugdai man žudyti kitus.'-tariau suvokęs kas vyksta.
-Kąą?'-tarė Ella.
-Aš demonas Ella.'-tariau visdar žiurėdamas į veidrodį.Jame matau ne Neith,o save ir tik dabar tai supratau.
-Ką tu kalbi ?'-surėkė Ella ir atsitraukė nuo manęs,kai aš atsistojau.
-Žinau kur jis Ella.'-tariau žiurėdamas į ją.
-Kur?Niall?'-tarė mergina,o aš žengiau žingsnį artyn jos.
-Manyje.'-sukuždėjau beveik merginai į ausį.
Merginos kūnas suvirpėjo,oda pabalo,o akys prisipildė baimės.Jaučiu jos baimę,sutrikimą ir nesuvokimą kas vyksta.
-Jis kartais mane valdo Ella ir tai vyksta vis dažniau.Tu turi dingti iš čia .'-tariau merginai ir čiupęs už jos riešo pradėjau tempti link durų.Turiu paskubėti jaučiu kaip jis nori pasirodyti,jaučiu mirties norą.
-Ne.Ne Niall, aš tavęs čia vieno nepaliksiu.'-tarė El ir ištraukė savo riešą man iš gniaužtų.
Pažvelgiau į merginą,bei bandžiau tvardyti norą jai trenkti.Nusisukau nuo jos ir pradėjau giliau kvėpuoti.
-Tu suknistai mane užknisi.'-surėkiau,bei atsisukęs greitu mostu ją prirėmiau prie sienos.Jos kūnas susilietė su siena,rankos sugriebė mano ranką ir stengėsi ją patraukti jai nuo kaklo.Girdžiu jos kvėpavimą ir greitą širdies plakimą.Šūdas negaliu pasiduoti tamsiajam aš.Patraukiau ranka merginai nuo kaklo ir atrėmiau ją į sieną,visdar įkalindamas tarp savęs.Atrėmiau galvą į sieną netoli merginos kaklo ir įkvėpaiu svaiginančio saldaus aromato.Pajaučiau kaip mano kūnas atsipalaiduoja,kai Ellos ranka pradėjo glostyti mano plaukus.Ji nuramino mane,tarsi geriausi raminamieji.Agresija ir mirties noras dingo kažkur gyliai manyje.
-Atleisk.'-sukuždėjau pakėlęs galvą,bei pažvelgiau į merginos akis.Stebėjau jos veidą ir tyrinėjau,kol sustojau ties lūpomis,mane nuo jų skyrė vos 10 centimetrų.Nesupratau kodėl,bet pats pradėjau mažinti atstumą dar labiau ir netikėtai sujungiau mūsų lūpas.Mane ištiko euforija ir ramumo dozė viename.Nustebau,kai mergina atsakė man į bučinį,bei leido jam tęstis.Tai taip suknistai gera.Gera jausti jog kažkam rūpi,esi reikalingas ir kažkas tavęs nori.Tik su šia mergina jaučiu ramumą ir keistą euforiją,kuri mane užvaldo vis ją paliečiant ar pabučiuojant.Nežinau kas tai,bet tai padeda nuslopinti mano agresija ir demoną savyje.Atsitraukiau nuo merginos ir atskyriau mūsų lūpas,kai pritrūko oro.
-Tu turi bėgti iš čia.'-sušnabždėjau visdar užsimerkusiai Ellai.
-Ne.'-tarė griežtai.
-Negaliu pakęst,kai taip darai.'-tariau susiraukęs.
-Ką darau?'-nekaltai paklausė El.
-Surauki tą savo nosytę ir suknistai man prieštarauji.'-tariau merginai ir atsidusau giliu atodūsiu.
-Atleisk,kad tai tave nervina.'-atrėžė Ella.
Na štai ji ir vėl mane erzina.Nepraėjo nei minutė,o aš vėl noriu ją užmušt.
Negaliu būti su ja vienoje patalpoje,o tuo labiau name.Jei ji neina iš čia lauk,tuomet turiu imtis kažko kito ir kuo greičiau,nes net nenumanau kiap reiktų sustabdyti Neith,tiksliau savo demoną nuo noro užmui Ellą.Kai jis mane užvaldo aš galiu tik rėkti viduje,bet daugiau nieko.Visiškai nieko.Esu suknistai bejėgis jam priešintis.
Nužvelgiau Ellą ir nusprendžiau šią naktį dar likti,o ryt anksti ryte kol Ella miegos dingti iš jos gyvenimo ir pamėginti viską išsiaiškinti,bei atsikratyti demonu, kuris tūno manyje.
-Einu miegoti.'-tariau žvilgtelėjęs į merginos pabalusį veidą,bei greitai atsidūriau savo kambaryje.Užsirakinau duris ir pasiėmęs krepšį susimečiau reikalingus daiktus,bei keletą rūbų.Viskas bus gerai,tik reikia ištverti šią naktį.

Pov'Ella'

Trenkiau savo kambario durimis ir kritau veidu į lovos patalus.Nekenčiu,kai jis taip elgiasi.Iš pradžių viską susako,bet nieko nepaaiškina,bei lieku nieko nežinanti,o paskui man tai atsiliepia pavojais.Neužtenka to,kad mano sesuo buvo užvaldžiusi mane,dabar kažkas apsėdo Niall.Nieko nesuprantu ir išvis gyvenam 21 amžiuje, iš kur tokios nesąmonės kaip dvasios,demonai ir panašiai?Apsiverčiau ir atsiguliau ant nugaros,apsižvalgiau į šonus ir supratusi,kad guliu visiškoj tamsoj,nusprendžiau eiti miegoti,nes ir taip per daug visko galvoju.Palindau po paklodę,užsimerkiau ir pradėjau lėtai kvėpuoti.Netrukus susisukau į kokoną,nes išgirdau krebždesius savo kambaryje.Raminau save mintyse,kad tai tik senos girgždančios durys,bei sutrunyjusios medžio grindys,bet išgirdusi kvėpavimą už durų atmerkiau akis,bei beveik visu veidu,palikdama tik akis stebėjau duris ir stengiausi suprasti kas už jų.Ten Niall?Juk jis taip? Daugiau šiame name nieko nėra.
-Niall?'-tyliu balseliu sušnabždėjau durims ir tikėjausi vaikino atsakymo.
Tyla ir toliau besitęsiantis krebždesys.
Nusprendžiau patikrinti ir nedrąsiai išlipau iš lovos,bei priėjau prie durų.
Užčiuopiau durų rankeną ir atvėriau jas lėtu judesiu.
-Pss..Niall?'-sušnabždėjau tik šiek tiek garsiau,juodas šešėlis šmestelėjo koridoriaus gale,o aš susigūžusi prisispaudžiau prie sienos.Juodas siluetas artėjo prie manęs,o aš negalėjau pajudėti nuo sienos,ji tarsi mane pritraukė,kaip magnetas.
-Šūdas.'-nusiskeikiau,kai su galva atsitrenkiau į duris.Nuo smūgio šiek tiek apsvaigau,o juodą siluetą pamečiau iš akių.
Mano kūnu perėjo šiurpuliukai.Aš net suknistai nenutuokiu ar man vaidenasi,ar visą tai tikra.Uždariau duris ir nusprendžiau atsigulti į lovą.Tai tik naktinis košmaras.
Netrukus durys sugirgždėjo ir šiek tiek prasivėrė,atsisukau į jas ir stebėjau išplėtusi akis.Pabusk Ella,pabusk.Raginau save atsimerkti ir sprukti iš sapno.
-Ella?'-sušnabždėjo duslus balsas,o mano kūnas atsipalaidavo.
-Šūdas ,Niall!Tu man vos infarkto neįvarei.'-tariau ir įjungiau stalinę lempą,jog įmatyčiau vaikiną.
-Nežiurėk į mane.'-tarė griežtai bondinas.Nusprendžiau nepaklusti.Atsisukau į jį ir sudrebėjau.Vaikino blondiniški plaukai suvelti,akys raudonos,jis tik su juodais džinsais,o rankoje jis turi peilį?Mano akys sustojo ties peiliu jo rankoje ir negalėjo pajudėti kitur.
-Niall?Tau viskas gerai?-' tariau švelniu balseliu ir patogiau atsisėdau lovoje.
-Žinoma.Kodėl turėtų būti blogai?'-tarė lyg niekur nieko ir perėjo laisva ranka per savo plaukus.
-Kam tau peilis?'-tariau ir pirštu parodžiau į jo ranką.
-Koks peilis?-' tarė sutrikęs vaikinas.
-Šis.'-tariau parodydama į jo ranką.
Vaikino akys vos pamačiusios rankoje peilį,jį paleido ir susiėmė už galvos.
-Negaliu tuo patikėti.'-sumurmėjo Niall sau.
-Ką?'-tariau nesupratusi.
-Aš...Po galais! Tai blogai.'-vaikinas visdar kalbėjo su savimi ir laikėsi už galvos.
-Niall?'-tariau išsigandusi ir išlipau iš lovos,bei atsistojau prieš jį.
-Nesiartink Ella.Bijau tave nuskriausti.'-tarė vaikinas.
-Ką tu kalbi?Tu taip nedarysi.'-tariau nesuvokusi.
-Manai nepadarysiu? Rimtai? Aš atėjau pas tave su peiliu rankoje ir aš suknistai norėjau juo tau perėžti gerklę.'-išrėke Niall tai priversdamas mane atsitraukti nuo jo keliais žingsniais.
-Tai ne tu ,Niall.Ten buvai ne tu,juk dabar nenori nieko padaryti?'-tariau visdar šoke.
-Tame ir esmė,kad noriu.Aš suknistai to trokštu šią akimirką.'-tarė vaikinas ir jo mėlynos akys įsmigo į mane..
-Niall ko tu nori?'-tariau išsigandusi.
-Štai ko.'-tarė vaikinas ir greitai parguldė mane į lovą,bei įsisiurbė į lūpas...

Let it beWhere stories live. Discover now