Atsiprašau skaitytojų jei ši dalis nepatiks,tiesiog nelabai ėjosi man ją parašyt.Pov*Niall
Pasukau galvą į šoną,bet nieko nemačiau tik aukštas žoles ir tamsą.Po galais kas čia vyksta?
-Kas čia Ella?-'tariau nesuvokęs ir paliečiau merginos ranką.Nustebau,kai ji greit patraukė ranką ir pradėjo eiti atgal.
-Taip negalima.-'purtydama galvą pradėjo bėgti link namų .
Mano kūną nukrėtė keistas šiurpulys,jausmas,toks tarsi kažkas žvelgia į mano sielą.Dar kartą apsisukau patikrinti į ką žiūrėjo Ella,bet nieko neįprasto nepamačiau.Ranka perbriaukiau ore per tą vietą ir ją keistai sugėlė.Sutrikau,bet nepasidaviau mintims.Netikiu tokiais vaiduokliškais dalykais.Ir išvis ką ji galėjo matyti?Turbūt jai protas pasimaišė.Pov*Ella
Parbėgau namo ir užlėkus į savo kambarį užsidariau langus.Mano visas kūnas dreba,o akyse stovi jos atvaizdas.Kodėl Niall jos nematė?Gal...gal man haliucinacijos?Galbūt tai pašalinis vaistų poveikis?Bet kodėl tuomet mačiau būtent Eliz?Ir Niall.Jis?Kaip jis galėjo žinoti ką aš galvojau?Kas čia per nesąmonės?Netikiu mistiniais dakykais,bet tai dabar labai mane gazdina.Kritau nugara į lovą ir užsimerkiau.Į mano galvą vėl pradėjo lįsti nešvankios mintys su Niall.Susiraukiau.Kas man darosi pastaruoju metu?Sapnuoju ir įsivaizduoju vien jį.Argh...Atmerkiau akis ir apstulbau išvydusi blondiną savo kambaryje.
-Kaą?Ka-aip tu?-'murmėjau mėgindama suvokti kaip jis pateko į mano kambarį taip tyliai.
-Ką ten matei Ella?-'tarė vaikinas ir atsirėmė į sieną.Nužvelgiau vaikiną,ir mano mintys vėl sukosi apie jį.
-Baik!-'suurzgiau ir susiėmiau už galvos.
-Atsakyk.-'tarė ignoruodamas ir neklausdamas ką baigti.Netikėta iš Niall.
-Mačiau Eliz.-'tariau prisimindama jos juodas nuverktas akis.
-Ką?!-'tarė Niall ir priartėjo prie manęs.
-Tai netikra.Turbūt tai vaistų pašalinis poveikis.-'mėginau pateisinti faktą,jog turbūt baigiu išprotėti.
-Kokių vaistų?-'įtariai tarė blondžius.
Šūdas!Šaunuolė Ella įsižiok dar labiau ir papasakok jam viską.
-Nuo mažakraujystės.-'tariau pirmąjį į galvą šovusį melą.
-Oh..-'teištarė Niall.
-Kaip patekai į mano kambarį?-'tariau ir nužvelgiau vaikiną.
-Na kaip ir visi žmonės atėjau pro duris.-'tarė Niall ir nusišypsojo žaisminga šypsena.
Pažvelgiau į duris,turbūt neužrakinau.Taip.Oh...baigiu galvą pamesti dėl tų vaistų poveikio.
-Aš einu miegoti.Tau vertėtų išeiti.-'tariau atsistodama prieš jį.
-Aš galiu likti.-'tarė su šypsena veide.
-Pasvajok ir praeis.-'tariau ir išstūmiau vaikiną už durų.
-Labanakt lėlytę.Saldžių sapnų.-'tarė už durų Niall.
Susiraukiau prisiminus sapnus ir kritau į lovą.Pervargau...nė pati nepajutau kaip užmigau.Pov*Niall
Žvelgiu į miegančią merginą ir į jos kūną.
Man patinka stebėti kaip ji miega.
-Kas tu Ella?-'tyliai sumurmėjau panosėje.
Kodėl tu suknistai mane trauki šalia savęs?
Atrodo nieko tau nejaučiu,bet mano mintys vis braunasi į tavąsias ir tas saugos jausmas tau.Juk dar visai nesenai tavęs nekenčiau,o dabar puolu saugoti?Man tikrai kažkas negerai.
Išlipau pro langą ir jį uždariau,jog mergina nieko neįtartų.Nusileidau medžiu žemyn ir patraukiau link vasaros atidarymo vakarėlio.Dabar 2:00 nakties pats įkarštis.Reikia atsipūsti ir pasilinksminti.
Pov*EllaPramerkiau akis nuo skausmo kairiajame rieše.Įjungau stalinę lempą ir pažvelgiau į paraudonavusį riešą.Kas darosi su manimi? Ar tai ligos poveikis?Vaistai nebepadeda?Pakilau iš lovos susiėmusi už riešo,kuris degte dega.Nuėjau į vonią ir apgraibomis suradau vaistų bonkutę.Įsikračiau į delną iškart penkias tabletes ir jas išgėriau.Deja,skausmo vaistai nenumalšino.Jie išvis nieko nenumalšina,juk aš net nežinau kuo sergu ir kas vyksta.Vėžys...4 stadija,bet tada jau prieš 9 mėnesius tūrėjau būt negyva,o aš visadar čia.Viso to nebebuvo ilgą laiką,bet po sesers mirties viskas prasidėjo iš naujo.Daktarai vėžio neaptinka ir neberanda mano kūne,bet taip pat jie negali paaiškinti mano alpimų,haliucinacijų ir skausmų.Jie turbūt mano jog aš beprotė.
Pati nesuprantu kas man vyksta ypač šiomis dienomis.Pažvelgiau į riešą ir susiraukiau pamačiusi ant jos ryškėjantį juodą pusmėnulį.Įsižiūrėjau atidžiau ir negalėjau patikėti tuom ką matau.Pala...Tai..tai tatuiruotė?Greit ranką pakišau po šaltu vandeniu ir pradėjau trinti tą juodą skaudantį raštą ant savo riešo.Mano oda pašiurpo dar labiau,kai ta dėmė ar rašalas,net nežinau kas, nenusiplovė.Atsisėdau vonioje ant kilimo ir žiūrėjau į savo riešą.Man vaidenasi.Tai negali būt tikra.Juk tatuiruotė iš oro neatsiranda.Gal man haliucinacijos,kaip ir su Eliz buvo? Nieko nebesuprantu.Nežinau kas man darosi ir kas vyksta,bet kuo toliau tuo labiau imu tikėti mistika,nors tai neįmanoma.Nusprendžiau nesureikšminti tatuiruotės ant riešo ir nuėjau į lovą.Turbūt tai tik staigaus pabudimo pasekmė.Ryte atsibusiu ir to nematysiu.Susiraukiau, kai nepavyko užmigti.Pažvelgiau į laikrodį 3:25 .Užsimerkiau ir rankomis perėjau per plaukus.Pakilau iš lovos ir apsirengusi išėjau pasivaikčioti į lauką.Greitai tūrėtų pradėti švisti.Susiraukiau,kai lauke nebuvo taip šilta kaip tikėjausi ir labiau susisukau į megztuką.Pradėjau eiti miško takeliu,kol už savęs išgirdau sunkius žingsnius.Iš pradžių to nesureikšminau ir pagreitinau žingsnius.Pradėjau bijoti,kai pajaučiau,jog esu sekama.Atsisukau ir žvilgtelėjau sau už nugaros.Kūnas sustingo,kai už savęs pamačiau dvejus vaikinus,kurie buvo gana gerai išgėrę.Šūdas!Ir kam aš ėjau vaikčioti?Kam? Nusisukau ir pradėjau bėgti,bet kuo toliau tuo arčiau jaučiau vaikinus.Mano nelaimei kojos susipynė ir aš pargriuvau ant vasaros žolės.Dieve aš miške su dvejais girtais vaikinais...Pov*Niall
Pažvelgiau į naują tutuituotę ir nusišypsojau.Atsisveikinau su draugu ir išėjau iš tatuiruočių salono.Įkvėpiau gaivaus vasaros ryto kvapo ir pasukau link namų.Jaučiu,jog miegosiu visą dieną.Eidamas žvalgiausi į gamtą,bei aplinką.Staiga apsvaigo galva ir sustojau.
-Wow.-'sumurmėjau panosėje.
Miego trūkumas ir gėrimo pasekmės.Reikia pailsėti.Įkvėpiau ir iškvėpiau orą,bei pradėjau vėl žingsniuoti link namų.
Dar tamsoka,bet tūrėtų greit švisti.Įsikišau rankas į džinsų kišenes,bei paspartinau žingsnį.Šiek tiek vėsoka.Nusipurčiau ir netrukus užkliuvęs už medžio įsikerojusios šaknies ant kelio pargriuvau.
-Po galais!-'gana garsiai nusikeikiau ir pakilau nuo žemės nusivalydamas džinsus.
Ar aš grįšiu namo gyvas?Pažvelgiau į tą suknista medžio šaknį,kuri įsikerojusi per visą kelią nuo miško.Pažvelgiau tiesiai į dar gerą gabalą likusio kelio ir susiraukiau.Nežinau kodėl,bet pasisukau link miško ir pradėjau eiti link namų pusės.Galbūt, tai bus trumpesnis kelias.
Pradėjau eiti greičiau,kai išgirdau kažkokius garsus miške vidurį.Neik.Nesikišk.Pasukau visai į kitą pusę nuo garsų,bei kai išgirdau merginos riksmą sustingau.Nežinau,kodėl bet mane traukte traukia ten nueiti.Apsisukau ir pasileidau bėgti link garsų.Įniršau,kai pamačiau ant žolės gulinčią merginą,o ant jos belipančius du bukapročius.Pats nesuvokdamas ką darau,greit nustūmiau vaikinus ir užstojau merginą,kuri kūkčiojo.
-Ejj.Pasitrauk!-'tarė vienas iš kvailių ir nieko nelaukęs trenkiau jam į veidą.
-Nesidalinsim grobiu taigi pūsk iš čia,asile!-'prisitatė kitas girtas vaikinas.Nebesuvaldžiau pykčio ir užpuoliau vaikiną,bei trankiau jį milijoną kartų.Vienas asilas pabėgo,o kitą visdar trankiau.Nežinau kodėl,bet trokštu,kad jis mirtų.
-Baik.Baik.Užmušį jį.-'suverkšleno mergina ir apkabinus mano nugarą atitraukė mane.Vaikinas sunkiai pakilo su kruvinu veidu,bei dingo iš mano akirčio.Sedėjau ant žolės ir gniaužiau kumščius.Manau man reikia juos pasigauti ir užmušti.
-Kalbėk su manim.Atitrauk dėmesį.-'sumurmėjau vos girdimai,net neatsisukęs į panelę.
-Niall?-'atsitokėjusi tarė mergina,o aš atsisukęs apatulbau.
-Ella?Po šimts ką čia veiki?Miške?Ir dar viena?Ar proto netekai??-'pakėlęs balsą pradėjau rėkti ir jaučiau merginos baimę.
Ji kvailė.Totali kvailė.
-Aš aš...-'pradėjo neaiškiai murmėti,o aš susinervinęs pagriebiau jos ranką,bei pradėjau tempti link namų,tyliai panosėje murmėdamas kokia ji kvailė.
-Ar...ar...tai?Stok!-'garsiai tarė Ella,o aš atsisukau į ją piktu žvilgsniu.
-Kas?-'tariau susierzinęs.
Mergina atkišo savo ranką,o aš pasimečiau ir dabar tikrai nežinojau kaip tai paaiškinti...