Chapter 23

250 28 3
                                    

'I'm demon'

Pov'Niall'

Sustingau ir buvau šokiruotas dėl vaizdo.Juodi aptempti džinsai ir juoda maikė.Juodi plaukai sukelti į viršų,juodos akys,kurios kątik tapo ryškiai mėlynos ir ta šypsena.Aš sapnuoju, taip negali būti.Jis nusišypsojo ir tarė:
-Sveikas brolau.
Tylėjau.Nieko nesakiau,nes net nenumaniau ką man pasakyti pačiam sau.
Galbūt man haliucinacijos arba išvis galbūt tai tik siaubingas košmaras.
-Nesisveikinsi su savo tamsiąja puse Niall?'-'tarė tamsiaplaukis ir netrukus man į atmintį grįžo visi sapnai,kuriuose sapnuodavau nelaimes,ir net tai,kad pats žudau žmones.Nusipurčiau.Tai tik suknisti sapnai ir jie nieko nereiškia.
-Tai netikra.'-sumurmėjau sau panosėje.Aš sapnuoju,aš vėl suknistai sapnuoju.
-Tai tikra,net labiau nei gali būti.Tu nesapnuoji Niall ir niekad nesapnavai.'-tarė tamsiaplaukis ir palietė be sąmonės gulinčios Ellos veidą,bei šyptelėjo.
-Neith.'-sumurmėjau senai pasamonėje buvusį vardą.
-Teisingai Niall.Toks mano vardas.Tavo tamsos dvynio vardas.'-tarė jis ir toliau lietė Ella.
-Tai sapnas.Kaip ir kiti sapnai.'-sumurmėjau ir susiėmiau už galvos.
-Tu nesapnavai,mes viską atlikome kartu.Kol sutikai jos seserį ir ją.Tavo sužadėtine atsikračiau.O dabar per Ellą nebegaliu tavęs valdyt.Todėl mes jos taip pat atsikratysime.'-tarė vaikinas ir atsistojo.
-Ne.Tu jai nieko nedarysi.'-tariau ir piktai drebtelėjau į Neith.
-Aš to ir nedarysiu.'-ištarė vaikinas,bei pažvelgė į Ell.
-Kaip tai?'-tariau nesupratęs.
-Tu tai padarysi.'-tarė ir netrukus visa jėga trenkėsi į mane.Parkritau ant drėgnos,medžių lapų pilnos žolės ir susitrenkiau galvą.Pažvelgiau pro petį ir už savęs nieko nepamačiau.Po galais kur jis dingo?Uždėjau ranką ant krūtinės,nes pradėjo ją gelti ir lėtai atsistojau.Nusivaliau lapus ir nuėjau link Ellos gulinčio kūno.
Priklaupiau ant vieno kelio ir atsargiai paėmiau merginą į rankas.Reikia pareiti namo ir sutvarkyti jos žaizdas.Dabar kaip niekad turiu ją saugoti,jei noriu išsiaiškinti kas po galais vyksta su manimi ir ko ji dėta prie viso to.

Pov'Ella'

Sunkiai pramerkiau akis ir susiraukiau,kai staiga kūnu perėjo skausmas ir vėl užmerkiau akis.
-Mm...Šūdas.'-sumurmėjau vos girdimai per išdžiūvusias lūpas.Noriu vandens,man suknistai reikia atsigerti antraip išdžiūsiu.
Netrukus prie lūpų pajaučiau drėgnumą,tai stiklinė su vandeniu,gurkštelėjau didelį gurkšnį vandens ir nuleidusi galvą vėl priguliau.Man skauda visą kūną,jaučiuosi kaip pervažiuota mašinos ar net blogiau.Pasirįžau atmerkti akis ir pasitikti manęs laukiančią akinamą šviesą,bei skausmą.Sunkiai pripratau prie šviesos,bet vos pripratusi ir pagaliau per miglą išvydau dvi mėlynas akis įsmigusias į mane.Tie mieli veido bruožai ,tos akys ir lūpos.Iškart supratau jog tai Niall,bei šyptelėjau.Mėginau atsisėsti,bet kūną sugėlė siaubingas skausmas ir išleidau skaudžią aimaną.
-Tau viskas gerai?'-užkimusiu balsu tarė Niall,o aš šyptelėjau,bei sumurmėjau panašų garsą į 'taip'.Prisiminiau kas nutiko miške ir mane nukrėte šiurpas prisiminus tas juodas gyliai į mane žiūrinčias akis.Tai buvo vaikinas,kuris kaip du vandens lašai panašus į Niall.Paliečiau savo veidą ir susiraukiau neradusi įbrėžimo žymių,galbut aš tik įsivaizdavau,kad jis man įdrėskė?Niall įdėmiai stebėjo mano judesius ir tai kaip atsisėdu,bei atidengiu paklodę.Mano akys išsiputė,kai palietus savo koją suvokiau,jog ji sveika ir nėra lūžusi.Aš suknistai puikiai pamenu kaip tamsiaplaukis sulaužė man koją viena ranka ir kaip įdrėskė į veidą,pamenu tą skausmą ir Niall veidą...Sustingau ir pažvelgiau į blondiną.Ištiesiau ranką ir pasilenkusi atsargiai paliečiau jo veidą.Įbrėžimo nėra.
-Žinau apie ką galvoji Ella.'-tarė vaikinas ir patraukė mano ranką sau nuo veido.
-Aš nesapnavau.'-tariau visdar įnirtingai galvodama kas įvyko.
-Nesapnavai.Nežinau kaip tau paaiškinti kodėl žaiždos užgijo,nes pats to nesuprantu.Negaliu sušiktai suvokti kur tas vaikinas dingo ir kodėl jis panašus į mane.Brolio neturiu ir to gali neklaust
'-tarė Niall,kai jau ketinau teigti jog galbūt tai jo brolis.
-Kas nutiko,kai netekau sąmonės?'-tariau išsigandusi.
-Jis pradingo.'-sumurmėjo Niall.'-Einu pagaminsiu ko nors tau užkasti.'-tarė blondinas ir pradingo kolidoriaus gale.
Atsiguliau atgal į buvusią poziciją ir užsimerkiau,nes akys pasidarė sunkios,bei pavargusios.Sunku suvokti kas jis ir kodėl jis Niall kopija,o tuo labiau nesuprantu ko jam reikia.Jis minėjo kažką apie gėrį ir blogį,bei tai kad aš trugdau.Bet kam trugdau?To nežinau ir man reikia išsiaiškinti kor nepervėlu.Tikiu,jog tamsiaplaukis dar grįš.Grįš manęs...

Pov'Niall'

Kur dingo?Kaip?Kodėl?Nejau mano suknisti sapnai tikri?Nejau aš esu tas tamsiaplaukis Neith ir žudau žmones?To negali būti,tai tik sapnai.Paėmiau peilį į rankas,bei toliau pjausčiau daržoves.Pažvelgiau į spintelės veidrodį ir sustingau.
-Neith.'-tariau,o už manęs esantis tamsiaplaukis šyptelėjo.Norėjau atsisukti ir suvaryti peilį į jį,bet negalėjau pajudėti ir toliau žiurėjau į veidrodį,bei jo kraupią šypseną.
-Niall.'-atkartojo tokiu pačiu balsu kaip mano.
-Ką čia darai?'-sugriežiau dantim.
-Atėjau priminti,jog turi nužudyti Ellą.'-sušnabždėjo man į ausį.
-To nebus.'-atsikirtau vaikinui.
-Dar pamatysim.'-tarė ir netrukus pats sau suvariau peilį į šoną.
-Matai ką galiu? Galiu tave valdyti Ni.'-sušnabždėjo ir netrukus dingo.
Išleidau skausmo dejonę ir atsirėmiau į spintelę.Pažvelgiau į peilį susmigusį man į kairiajį šoną,bei plūstantį juodą kraują.
-Šūdas.'-nusikeikiau ir sukandęs dantis paėmiau peilį,bei ėmiau jį traukti.
Ištraukiau peilį,bei numečiau jį ant spintelės ir rankšluostuku uždengiau šoną,jog sugertų kraują.Šiuo metu man nerupėjo,kad galiu nukraujuoti ir tai kad mano kraujas juodas,man rupėjo tai,kad jis gali mane valdyti.Susiraukiau ir nuėjau iki vonios,bei pasiėmiau vaistinėlę.Atsirėmiau į vonios atlošą ir nerangiai mėginau atplėšti bintą su viena ranka,kol kita laikiau užspaudęs šoną.
-Niall.O dieve!'-tarė pamačiusi Ella.
-Kodėl tu ne lovoje?'-griežtai tariau,o ji piktai į mane pažiurėjo.
-Atėjau pažiurėti kodėl taip užtrukai ir man viskas gerai,galiu vaikščioti.'-sumurmėjo Ell ir paėme spirito bonkutę.
-Trauk jį.'-parodė pirštu į rankšluostį.
Susiraukiau,bet paklusau ir patraukiau jį.
Ellos kakta susiraukė ir ji padėjo buteliuka atgal.Nesupratau kodėl ji taip į mane žiuri,kol pats pažvelgiau į savo šoną.
-Žaizda...'-sumurmėjo Ella.
-Jos nėra.'-atsakiau už ją ir paliečiau savo šoną.Žaizdos suknistai nėra.
-Niall po galais kas vyksta?'-tarė Ell,o aš susiraukiau,bei pažvelgiau į veidrodį.
-Jis nori tavo mirties ir nenurims kol to nepasieks.'-tariau,o mergina atsirėme į sieną.
-Bet kodėl?'-sumurmėjo.
-Nes tu trugdai man žudyti kitus.'-tariau suvokęs kas vyksta.
-Kąą?'-tarė Ella.
-Aš demonas Ella.'-tariau visdar žiurėdamas į veidrodį.Jame matau ne Neith,o save ir tik dabar tai supratau.
-Ką tu kalbi ?'-surėkė Ella ir atsitraukė nuo manęs,kai aš atsistojau.
-Žinau kur jis Ella.'-tariau žiurėdamas į ją.
-Kur?Niall?'-tarė mergina,o aš žengiau žingsnį artyn jos.
-Manyje.

Let it beWhere stories live. Discover now