Pov*Ella
Greitai susigarbanavau plaukus ir šiek tiek pasidažiau,negaliu būti be makiažo,nes jaučiuosi baisiai.Sustojau prie spintos ir atvėrusi dureles,pradėjau kuistis po rūbus.Suurzgiau,net nežinodama ko ieškau.Šūdas!Ką renktis?Kadangi lauke šilta apsivilkau trumpus,tamsius džinsinius šortus su aukštu liemeniu,bei petnešom,taip pat trumpą iki bambos, kreminės spalvos maikutę.Apsiavau savo tamsiai mėlynus vans batukus ir griebusį švarkelį nusileidau žemyn.
-Močiut išeinu,nežinau,kada grįšiu.Raktus turiu.Čiau.-'greit suburbėjau išeidama lauk ir nulėkiau iki Niall namo.Nudžiugau,kad jis išėjo ir man nereikėjo jo laukti viduje.Jis devėjo baltą maikę,juodą,odinę ploną striukę,bei tamius džinsus,na ir žinoma savo baltus sportbačius.Prikandau lūpą,nes damn...jis tikrai karštas,o ypač kai jo plaukai vienos spalvos,tiesiog blondiniški,bei sušiaušti.
-Tai lipsi ar stovėsi?-'griežtai ištarė Niall,o nuo mano veido iškart dingo šypsena.Oh...buvau pamiršus,koks jis šiknius.Įsėdau į mašiną,bei prisisegiau saugos diržą.
-Prisisek.-'tariau,kai pradėjome vsžiuoti dideliu greičiu,o ponulis nesiteikė prisisegti saugos diržo.
-Nepradėk.-'suburbėjo panosėje,bet jo nelaimei aš tai išgirdau.
-Sustok.Stabdyk mašiną Horan!-'sušaukiau ant jo ir jis sustojo.
-Kas?-'tarė piktai.
-Jei elgisiesi kaip šiknius,tada iškart einu namo.-'tariau ramiu balsu,o blondino akys lakstė tarp mano akių ir nuogų kojų.Susurzgiau,kai pagavau jo žvilgsnį ir jis šyptelėjo.
-Va.Prisisegiau.Laiminga?-'tarė prisisegdamas diržą.
-Taip.Ačiū.-'atrėžiau ir vėl pradėjome važiuoti.
Bandžiau įsiminti kelią,jei tektų grįžti vienai,bet tai neįmanomą.Per daug tamsu ir toli.Maždaug po 20 minučių įsukome į paplūdimį netoli namo,kur sklido garsi muzika,bei buvo daug žmonių.Pasijaučiau nejaukiai,nes tikrai senokai buvau vakarėliuose ir nebe esu ta liūtė,kokia buvau anksčiau.Atsisegiau diržą ir nedrąsiai išlipau iš mašinos.Ir kodėl aš sutikau čia važiuoti?Niall išlipo iš mašinos ir greitai pradėjo eiti link namo.
-Niall!-'suspiegiau,kai jis velniai žino kur mane atsitempė ir paliko stovėti.Juk aš čia nieko nepažįstu!
-Kas?-'išrėžė atsisukęs,o aš prikandau lūpą.Negaliu sakyti jog bijau ar galiu?
-Man šiek tiek nejauku,juk nieko nepažįstu ir išvis kam čia mane atsitempei?-'išpyškinau,beveik tiesą vaikinui ir pamačiau jo veide šypsnį.
-Kad ir kaip tai kvailai skamba,bet galiu tau duoti ranką.-'tarė vaikinas ir iš savo kelnių kišenės ištraukė ranką,bei ištiesė ją man.
Nedrąsiai priėjau prie jo ir daviau savo drebančią ranką.Niall ranka švelniai ją suėmė ir supynė mūsų pirštus,mano odai trenkė elektra ir nukrėtė keistas jausmas.Stebėjau aplinką,kol priėjome prie vaikinų ir merginų grupelės.
Susiraukiau,nes jie jau buvo gerokai apkvaišę.
-Ooo Niall,nejaugi susitupėjai?-'išsprogdinęs akis tarė kažkoks mėlynakis,kuris buvo apsikabinęs brunetę merginą,kuri tikrai buvo įstabaus grožio.
-Ką?Ne!Baik juokus,jug žinai mane.-'suprunkštė Niall ir paleido mano ranką.Pasijaučiai nejaukiai ir nesaugiai,kai likau stovėti be jo šilumos.Negaliu patikėti,jog tai sakau,tačiau jis man suteikė saugumo jausmą.
-Aš Louis brangute ,o čia mano mergina Eleonor.-'tarė tas pats mėlynakis ir abu nusišypsojo.Jie tinka vienas kitam.
-Am...Aš Ella.-'tariau šyptelėdama ir linkteldama.
-Sveikutė aš Perrie arba gali vadinti Pezz,o čia msno vaikinas Zayn.-'tarė gražaus sudėjimo blondinukė,kurią buvo apsikabinęs tamsesnio gymio ir nuostabaus grožio vaikinas.
Susipažinau su visais Niall draugais, taip pat ir su Liam su Sophia,kurie man pasirodė rimčiausi iš visų.Netrukus Niall man į rankas įgrūdo plasmasinę stiklinę,pilną neaiškaus gėrimo.Šyptelėjau ir gurkštelėjau.Niall vėl dingo ir likau su jo draugais,kurie keistai į mane žiūrėjo.Gurkštelėjau gėrimo ir leidau nuslysti mano gerkle,dairydamasi į laikrodį ant savo riešo.Jau 23:00 ir aš tikrai noriu namo.
-Kada susimetėt?-'gavau klausimą iš tamsiaplaukio vardu Zayn ir užspringau savo gėrimu.
-Ta prasme?-'tariau įdėmiai jį nužvelgdama.
-Na ar senai miegat?-'išsprogdinau akis ir daug kartų pakreipiau galvą.
-Ne, manęs su juo niekas nesieja ir net nesies.-'atkirtau vaikinui ir slapčia padekojau dievui,jog nebe užkliuvo manęs.Dairiausi į visas puses ir stengiausi surastį tą šiknių.Susigūžiau,nes lauke tikrai atvėso,o dar esam šalia jūros.Pasidaviau paieškai ir pradėjau eiti link greitkelio.Manau tūrėčiau grįžti namo apie penktą ryto.Atsidusau ir pradėjau eiti.Pasidarė nežmoniškai šaltą ir baugu,kai nuėjau jau toliau nuo jūros,kad nebe girdėjau trankios muzikos.Pagreitinau žingsnius.Man rods mane kažkas seka.Beveik pradėjau bėgti,kai buvau pačiupta už rankos ir prisitraukta į glėbį.Mano oda pašiurpo,kai pajaučiau dvi rankas ant savo nuogo liemens.Tamsoje nieko negalėjau įmatyti.Trenkiau vaikinui į krūtinę ir netrukus išgirdau skausmo akmaną.
-Šūdas.Ką darai?Išprotėjai?-'išgirdau Niall balsą ir atsidusau,net pati nesuprasdama jį apsikabainau.Nustebau,kai jis taip pat mane apkabino ir pradėjo vestis link tamsios figūros kelkraštyje,vėliau supratau jog ten mašina.
-Kur dingai po galais,visų išklausinėjau ir vieną net sumušiau.-'suurzgė Niall,o aš sutrikau.Pov*Niall
*Prieš valandą*
Trenkiau dar kartą vaikinui į veidą ir suspaudžiau kumštį antram smūgiui.
-Po galais Niall sakau nežinau apie ką tu kalbi,ir kas ten per kekšė.-'vėl teisinosi Sian.
-Mačiau kaip preitą kart ryjai ją akimis,todėl sakyk kur ji.-'prispaudžiau vaikino kūną prie sienos ir tenkiau kumsčiu į pilvą.Jo kūnas sukrito man po kojom.Nesusitvardžiau ir spyriau dar kartą.
-Asilas.-'suurzgiau ir plaikau vaikino kūną.Šūdas Ella kur pasidėjai?!*Dabar*
Šūdas pasakiau per daug.
-Kaip tai sumušei?-'suspiegė Ella.
-Nieko,ne taip išgirdai.-'suurzgiau ir stipriau suspaudžiau jos liemenį.Jos tokia švelni oda.
-Kur dingai iš ten ką?-'užrėkiau ant merginos,o ji sudrebėjo.
-Netavo reikalas.-'atkirto ši ir patraukė mano rankas.
Na jau ne prieš mane niekas taip nekalbės.
Prirėmiau merginos gležną kūną prie savo mašinos ir prispaudžiau savo kūnu.Mano oda perėjo keisti šiurpuliukai,o aš stipriau prispaudžiau merginą,jog net jaučiau jos kvėpavimą ir krūtinės kilnojamasi.
-Paleisk,ką darai?-'sutrikusi tarė Ella ir savo rankas įrėmė man į krūtinę,taip palaikydama tarpą tarp mūsų.Man patinka kai ji įsitempusi šalia manęs.Dievinu tai.Nusišypsojau ir ranka perbraukiau per jos šlaunį.Ji sudrebėjo.
-Neliesk ir vešk mane namo.-'trenkė per ranką Ella.
-O kas už tai brangute?-'tariau,bei pabučiavau jos kaklo linkį.