Pov*Ella
Visdar stebėjau vaikiną.O dieve jis matė mane nuoga?Niall žiūrėjo į mane?Ne.Nesąmonė.
Nusipurčiau ir netrukus jo žvilgsnis susirakino su mano.Šūdas!Greitai nutraukiau žvilgsnį,bet spėjau išvysti jo žaismingą šypsenėle.
-Niall nejau tai tu?-'tariu drebančiu balsu.
-Ką nesitikėjai?-'taria vaikinas ir net nežiūrėdama jaučiu kaip jis išpūčia dūmus.
-Šunsnukis!-'tariu susinervinusi.Šūdas!Nemąstau ką kalbu.
-Kaip mane pavadinai pupa?-'taria vaikinas ir žvilgtelėjusi pro užuolaidų kamputį pamatau jo žvilgsnį ir šypseną.
-Jokia aš tau pupa.Viso gero Niall.-'tariu ir numetu telefoną ant lovos.
Aš jo nebepažįstu,tai nebe tas Niall.
Kas jam pasidarė?
Ranka perėjau per šlapius plaukus ir nuėjau į vonią.Išsidžiovinau savo tamsius plaukus ir išėjau iš vonios.Pakraupau pamačiusi JĮ sėdintį ant mano lovos.Damn jis dabar dar karštesnis nei anksčiau,ant jo rankų matosi tamsūs rašalo kūriniai,blondiniški plaukai dažyti violetinėmis sruogomis,kūnas ištreneruotas, ausyse ir antakyje turi auskarų.Dieve net nepasakyčiau,jog jis buvo angeliukas.
-Jei nori geriau apžiūrėt galiu nusirengt.-'taria vaikinas ir nusišypso koketiška šypsena,dėl kuruos turbūt išsilydo pusę šio miestelio merginų.
-Ką?Ne!-'pradedu teisintis jog į jį nežiūrėjau.
-Aš žinau jog manęs nori.-'taria vaikinas ir atsistoja,jo kgepalų ir cigarečių kvapas pasklinda po kambarį.
-Kaip čia patekai?Ir ko tau čia?!-'tariu pakėlusi balsą.
-Įlipau pro langą.Na..reikia tave nubausti,jog negražiai mane pavadinai.-'taria vaikinas ir artinasi prie manęs.
-Nesiartink Niall ir dink iš čia.-'sušnypsčiu kaip gyvatė.
Vaikinas ignoravęs mano piktus žodžius ir žvilgsnį,kiekvieną sekundę vis artėja,ir nebeturėjusi kur dėtis atsirėmiau į sieną.
-Ką darai?-'tariu jau šiek tiek išsigandusi.
Juk tai nebe tas Niall, iš šio kvailio galima visko tikėtis.
-Kol kas nieko.-'taria beveik man į lūpas.Šūdas!Jis taip arti jog jo kūnas trinasi į manąjį,o jo kvėpavimas atsimuša į mano lūpas.
Po galais kodėl jis toks aukštas?!
-Neliesk.-'sušnypsčiu kai vaikino ranka atsiduria ant mano liemens,o jo ranka nuo šlaunies pakyla iki juosmens,taip pakeldamas mano maikę,bei atidendamas užpakaliuką.Dieve jei Eliz jį matytų užmuštų.
-Baik Niall.-'tariu kai vaikinas sučiumpa mano rankas ir jas sulaiko.
Puiku ką man dabar daryt?!Ne.Ne.Ne.Nebučiuok manęs.Po galais ne.Negalima!
-Net nemėgink.-'tariu blondinui beveik į lūpas.
Niall nusišypso ir stipriai įsisiurba į lūpas,bei įsibrauna vidun.Mano mintys susipynė ir nebežinau kas yra gerai,o kas blogai.Šūdas!
Įkandu vaikinui į lūpą ir pergalingai šypteliu,kol mano proteliui daeina ką padariau.Puiku Ella prisidirbai,dabar jis tave išprievartaus ar užmuš.
Niall žydros akys tama tamsios ir stipriau prispaudžia mane prie savęs.Išprievartaus.O dieve rimtai?
-Man patinka tokios užsispyrėles.-'taria ir vėl įsiurbia į mano lūpas.
Netrukus mes atsitraukiame vienas nuo kitų išgirdę mano močiutės balsą.
Niall greitai pažvelgęs į mano išsigandusias pakšteli į lūpas ir dingsta išlipęs pro langą.
-Ella, kas čia bilda?-'taria į kambarį įsibrovusi močiutė.
-Niekas,vėjas lauke turbūt.-'tariu apsimesdama jog viskas gerai,nors mano viduje verda tikras jovalas.
-Hmm...Gerai,eik miegot einu patikrinsiu Bethany kambarį.-'taria močiutė ir įtartinai nužvelgus mane,bei kambarį dingo.
Aš pripuoliau prie lango ir jį uždariau,jog nesulaukčiau svečių.Po galais kas visą tai buvo?
Tai blogai,bet ne taip blogai kaip yra...blogiausia jog man tai patiko...Pov*Niall
Šūdas!Ji skani ir net labai.Man patinka tokios užsipyrėlės,kaip ir kiekviena ji bus mano.Nusišypsojau ir nuėjau į savo kambarį.Nusivilkau maikę ir kritau į lovą galvodamas apie jos nuogą kūną,bei bučinį.
Ji išgražėjusi ir užsispyrusi.Pasirodo keičiuosi ne vien aš.Nusišypsojau ir sumaigiau žaisliukui žinutę.
"Galvoju apie tavo kūną mažule" paspaudžiau siųsti ir nusijuokiau,jau numanau kokia jos bus veido išraiška.Netrukus gavau atsakymą ir net nesitikėjau jog ji atrašys.
"Užsikrušk Horan" perskaitęs nusijuokiau ir šypsojausi kaip kvailys,man dabar ji dar labiau patinka.Regis reiks ją vėl nubaust.Nieko nebeatrašiau tik užmigau galvodamas apie jos kūną.