A/N: Poníci moji zlatí! Další příběh je tu! Doufejme, že se v tomto krutém světě ujme. =D pěkné počteníčko přeji.
-------------------------------------------------------------------------
1.únor- pátek 2013
Takže, aby se vše ujasnilo. Tenhle přiblblej deníček mi dala kámoška k vánocům. Ale jelikož nemám, co na práci, začal jsem si ho psát. Takže žádný blbý kecy jako;
Hele slečinka na obzoru!
Atd. atd.
Nemám ale nejmenší tušení, co bych jako měl spát! Žádný milí deníčku nečekejte. Tak asi začnu s infem o mě? Co já vim. Stejně až tenhle popíšu tak si další nekoupim.
Muhahaha! Skončíš v koši, prcku!
Takže:
Jméno: David
Příjmení: co je vám po tom =P
Věk: 15 a za chvíli 16 (hrůzný fakt toho, že mám narozky na valentýna! Fuj!)
Sexualita: jo to je taky důležitý, sem gay a i když se tim netajim, nikdo se neptá, takže to taky nikdo neví (kromě mojí nej kámošky Ronaldy =D a ještě to ví můj kámoš Al)
A jo je tu kluk, co by se mi líbil. Ale to víte, playboy. Sakra! Ale je fakt pěknej a chytrej. Vtipný na tom je, že tu svojí chytrost neukazuje. A jeho záliby? Zpěv a kytara! Miluju ho, fakt, že jo. =) Se svojí kytarou je fakt sexy! Jo a jeho jméno mě taky dostává; Alois. Já nevim proč, ale ve městě je to nejoblíbenější jméno. Jen ve třídě máme tři! Jeden je Al (pochopitelně), pak náš sexy playboy a pak Alois, kterej má rád metal a na takovýho člověka je dosti mlčenlivý =D Co nadělat? Nic, de to mimo mě.
No a další důležité Info pro vás, je Info o Slečně Hej Tady Jsem!
Miloslava Medvědová! To jméno je mi zatěžko i psát. Všichni jsou z ní paf a je to samí Míla sem Míla tam. Děte na vyšetření lidi! I Alois je po ní jak divej. O to blbější že s ní i chodil. A víte co? Na školním výletě (nějaký blbý přespávání už ani nevim kde) se s nim rozešla přes esemesku. A já ho viděl brečet! Ta potvora mi ho rozbrečela! Ale co čekat od holky jako ona. Typiko „kráska“ s dlouhýma vlasama, ze který dostanete nanejvýš blbý hihňání.
Ale zpět k mojí supr čupr partě lidí, co stojí za plejtvání místem.
Tak to máme Ronaldu, Ditu, Markétu, Anču, Jiřku, Ala a Božetěcha. A na ty jména se neptejte. Už sem si na ně i zvykl.
S Ditou sedim v lavici. Pomáhá mi hlavně s fyzikou. =D Bože díky za ní!
Markéta se na první pohled nezdá, ale je to cvok. Dokonce větší než já!
Anča je nejchytřejší ze třídy a jinak fajn holka. I když jí znám dýl moc o ní teda nevim.
Jiřka je zase složitá. Ale jinak taky upa typická (to je asi to nejvíc složitý)
Ala už znám moc dlouho a sme fakt nej kámoši.
Božetěch. No co napsat o něm. Když ještě seděl na matiku přede mnou, pusu sme nezavřeli. Asi proto ho přesadili =D a abych vám ho tu neoslovoval Božetěch, tak mu říkáme Těchy (Boži se totiž nikomu nelíbí)
Ale Těchy a Al se baví s Aloisem (sexy sexy Aloisem), takže k němu nemám tak daleko. Juchůůůů. Šup šup, radujte se se mnou! =D
Jo a Alois si sám vymyslel přezdívku. Merril. Nikdo netuší, kde přesně to vzal. Ale prej už mu tak říkali před Gymplem (mimochodem tam všichni chodíme). Jiřka s nim ale do školy před tim chodila, a tvrdí, že je to kec. Já bych jí věřil. Merril ze sebe jen dělá machra.
Bezva! Máma mě volá, ať du na večeři. Hrůzostrašná rodinná večeře, kde sme všichni společně obklopeni trapným tichem. Takže to tu dneska zalomim.
Co já vim, třeba se mějta nebo tak něco. (tohle se ještě vypiluje)
--------------------------------------------------------------------------
A/N: To nezabralo moc co? Ale já vás varovala =) takže zase jindy.
ČTEŠ
Deník Podivína
Romance"Tak teď můj dárek!" Vánoce sou tu a ve škole si dáváme dárky. "Ronnie, neboj se. Ten dárek nemá nožičky a neuteče mi!" zasmál sem se a ona mě praštila do ramene. "Otevři to a nemudruj." vzal sem její dárek a na první pohled bylo jasný, že je to kní...