Danny'nin Geçmişi

90 4 5
                                    

- Seni sevmiyorum Anthony, Danny'i seviyorum.
- O kadar da salak değiliz Alexis. Senin Danny'i sevdiğini bilmeyen tek kişi Danny. Ama bizde işler böyle yürümez, kaçıran alır. Bu gün benim olacaksın. Yarın nişanlım, öbür gün eşim. İleriki zamanlarda çocuklarımın annesi. Ayrıca bu gece kanını emeceğim ve zehrimi sana vereceğim. Böylece vampir olacaksın. İnsan olarak kalırsan, varislerimi doğururken ölebilirsin. Sorusu olan?
- Ben...
- Evet?
- Ne geveliyon gerizekalı!??
- İnsan biraz kibar olur. Gerizekalı değilim çok zekiyim. Ayrıca neden beni beğenmiyorsun ki? Zenginim, yakışıklıyım, seksiyim, kaslıyım, güçlüyüm, zekiyim, çeviğim, ayrıca Vampirim. Seni de sevdim, sorun ne?
- Sorun şu ki Danny'i seviyorum. İyi biri gibi olsan da seni sevemem. Üzgünüm Anthony.

Kısa bir sessizlik olduktan sonra aniden bir patırtı duyuldu. Ardından ŞRAKKKK!!!! Ben daha ne olduğunu anlayamadan kendimi Danny'nin kucağında buldum. Sinirle Anthony'ye bakıyordu. Beni sakince yere bıraktı.
- Demek biricik Alex'imi kaçırmak hee??? Demek onunla yatmaya çalışmak hee??? Bi de abimsin, abim olmandan utanıyorum!!! Senden nefret ediyorum!!!
- Sanada merhaba Danny. Nasılsın bu gün iyi misin?
- Saf ayaklarına yatma abi. Ne düşünüyorsun Allah aşkına (Danny de mümin kardeşimiz)!!!
- Düşünüyordum da kendine harika birini bulmuşsun. Hemde 'The Love Of Vampire'.
- Dur bi dakika sen o musun? (Bana döner)
- Ga... Li... Ba...
- Her neyse, bu kadar yeter! Hadi gidelim Alexis.
- Alexis,.. Danny'nin ne olduğunu biliyor musun?
- Ne demek istiyorsun?
- Burada kalırsan sana Danny'nin geçmişini anlatırım.
Kafamı Danny'e çevirdim, yüzü kireç gibi olmuştu. Ne olmuştu ki?
- Danny'nin sadece Dolunayda vampire dönüştüğünü biliyor muydun, ve onun kaç kızın kanını içtiğini?
- Abi bu kadar yeter.
Bunu söylerken Danny elimi sıkmaya başladı.
- Danny bir sürü kız ile yattı, kızların hepsi de birkaç gün sonra ölü bulundu. Yapılan otopsilerde ise yattığı kızların hamile oldukları öğrenildi. Bir sürü kız ile yattı ve hamile kalanları teker teker öldürdü.
Şok olmuştum. Duyduklarıma inanamıyordum. Danny böyle bir şey yapmış olamazdı. Anthony sözlerine devam etti:
- O seni haketmiyor Alexis. Sen daha iyilerine layıksın.
- Danny, bu dedikleri doğru mu?
Kendimi tutamıyordum, gözlerim yaşarmış, hüngür hüngür ağlıyordum...
"Evet" dedi sessizce, aşırı derecede üzgün...

Bir Kedi VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin