Ayna

71 4 4
                                    

Medyada rastgele derste çizdiğim ve bölüme uyan bir resim. Video olarak da Free'nin AMV'si. Videoyu bölüm sonunda izlerseniz iyi olur :) Bölüm geçiş bölümü olduğu için biraz kısa olmuş olabilir.

Yanımdaki üç adam ile Danny'nin annesini arıyorduk. En iri adamın adı George'tu. 40 yaşlarında gri saçlı bir adamdı. Göğsünde kocaman bir yarık vardı ve diğerleri ona 'boss' diye sesleniyordu. Sürüdeki alfa diyebiliriz.

İkinci adamın adı Bill'di. Ceplerinde her zaman iki adet el bombası bulunduğu için lakabı 'the bombacı Bill' di. Yaşını bilmesem de diğerine göre biraz daha gençti. Her halde 35 yaşında falandı. Gri-mavi arası saçları, sarı gözleri vardı.

Diğeri ise daha bir çocuktu, ya da ben öyle sanmıştım. En fazla 12 yaşında gözüküyordu. Adı Luke'tu. Açık mor-mavi tonlarında saçları vardı. George ve Bill ona 'Küçük adam' diye sesleniyordu. Ve ben şok edici gerçeği öğrendim, bu çocuk 34 yaşında bir yetişkindi!!!

Biz gelelim yengeyi bulma operasyonuna... İhtiyar bana bir harita vermişti. Üstelik bu harita normal bir harita değildi. Üstünde bir çeşit büyü vardı. Haritada bir pusula vardı ve ibresinde Bayan Alice'in elbisesinden bir yama vardı. Pusulanın ibresi Bayan Alice'in bulunduğu yönü gösteriyordu. Her şey tamamdı fakat bir sorun vardı, ihtiyar neden beni seçmişti? Neden bunu yapması gereken kişi bendim?

........

......Bir kadın var... Elinde ise bir ayna... Aynayı bana gösteriyor... Hayır, bana değil. Aynayı arkamdaki kadına gösteriyor. Üstelik bu kadın... Danny'nin annesi. Yüzü ise... Korkunç. Kadının gözlerinin altı morarmış ve torba torba... Alt çenesi ise... Yerinde değil... Hayır yerinde. Bu sadece aynadaki görüntüsü. Yine de... Korkunç

Ani bir çığlıkla kabusumdan uyandım. Gün doğumuydu ve etraf kıpkırmızıydı. Sesimin şiddetindendir ki diğerleri de uyandı. Yanıma gelip iyi olup olmadığımı sordular. Sanırım iyiydim, zaten sadece bir rüya değil miydi? Ne olabilirdi ki!

İyi olduğumu söylediğimde rahatladılar ve yataklarına döndüler. Tam tekrar uyuyacaktım ki yastığımın altında bir şey hissettim. O şeyin ne olduğunu gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüm. Kireç gibi olmuştum.

Yatağımın altında...

Rüyamda gördüğüm ayna duruyordu...

::: Danny'nin Ağzından :::

Bu gün günlerden Pazar ve Alexis ortalarda yok. Biliyorum ki dün arkadaşıyla birlikte alışverişe gitmedi. Onun için endişeleniyorum çünkü beni bırakıp gitmesinden korkuyorum, annem gibi. Babama sordum ama endişelenmemem gerektiğini söylüyor.

En iyisi gidip anime seyretmek.

(Koca bir sezonun ardından) Ben neden Free!'yi izledim ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Kedi VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin