Kimsin Lan Sen?

197 12 4
                                    

Medyada Claire'nin fotoğrafı  var. Christia'yı daha bulamadım.

Sabah erkenden kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra hemen yemek yiyip üstümü giydim. Dişlerimi fırçaladım. Çantamı alır almaz dışarıya fırladım. Trene binip okula geldiğimde öğrenci konseyi Başkanı bana öğretmenin beni çağırdığını söyledi. Öğretmenler odasına gittiğimde Danny'nin de orada olduğunu gördüm. Ahh Claire'ye bu hissettiğim duygunun ne olduğunu soracaktım. Neyse boşverin şimdi bunu. Hoca konuşmaya başladı "biliyorsunuz ki temsilci öğrenciler sınıfını geliştirmek, öğretmenlere yardım etmek ve görevleri yapmak için seçilirler. Bu gün size verilecek bir görev var." dedi ve ekledi "ikiniz de okulda baya popülersiniz. Bu nedenle de sizin bir klüp kurmanız isteniyor. Eğer kulübünüz iyi işlerse öğrenci konseyine katılabilir veya yıl sonu gezisinde nereye gideceğimize siz karar verebilirsiniz." Bu da ne şimdi?  Klüp kurmak mı? Benim Klüple ne işim olur ki? Ben kulübe gidersem derslerim ne olacak. Bu olamaz. Asla ve asla. Benim hayallerim var ve bu yüzden derslere çalışmam lazım. Fakat eğer klüp kurmazsam veya bir kulübe girmezsem itidarım zedelenir. Hem nedense Danny ile birlikte olmak istiyorum. Sanırım biraz zaman ayırabilirim. Ama ya derslerim düşe- offf yine hayattan koptum ve iç savaşıma daldım. Yapıyom lan klüp kurcam yada bir kulübe gircem. Kimse beni durduramaz. Neyse ne diyordu- ah ah ne yapıcam ben bu iç sesle. Zaten ses değil savaş. Hemde iç savaş. Offf of of (iç savaştan kurtulur)... Dur ya nereye gitti bunlar. Aaa nereye gitti bunlar?  Saat kaç!!! Amanın zil çalmış!!!  Derse geç kaldım!!!  Dur orda biri var o kim ya? Bana bakıyor, in misin cin misin kimsin nesin lan (tırsar). Hı? O gülümsedi mi? Bana yaklaşmaya başladı. Ahh meğer Dannymiş- dur Danny mi?

Bir Kedi VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin