Danny neden burda? Dur bana birşeyler oluyor. Bu his, anlayamadığım hisse benziyor ama bu sefer daha güçlü. Bu his de ne? Onun yanından ayrılmamak istiyorum. Acaba onda da oluyor mu?
"En sonunda uyandın uyuyan güzel" he? Ne dedi? Allah'ım sana geliyorum. "Yarım saattir senin iç savaşının bitmesini bekliyorum. Ağaç oldum burda." ne beni mi beklemiş? Bu çok tuhaf. "Neden beni bekledin ki?" dediğimde verdiği cevap şöyle oldu "bir klüp kurmamız gerekiyor ve sen de bana yardım etmelisin." ayyy ne kadar tatlı ve nedense çook utandım. Aniden beni elimden tutup sınıfa getirdi. Heey o ne yapıyor? "Hadi bakalım ne kulübü kuracağız?"
" Bilmiyorum."
"Ne demek bilmiyorum?" "Bilmiyorum demek işte."
"Offf tamam tamam mesela spor kulübü olabilir."
"Bence sanat kulübü olsun."
"Ben sanat kulübü istemiyorum Alexis."
"İkiside olsa? Mesela spor sanatları olabilir?"
"İşte şimdi saçmalamaya başladın Alex."
"Alex mi? Danny seni şuracıkta öldürürüm." ikimizde kahkahalar atmaya başladık. O gülerken ben ona bakıyordum. Ne kadar tatlı. Onunla olmak istiyorum. Onun gülüşünü sadece ben görmek istiyorum. Durr bir dakika ben ne diyorum? İyice saçmaladın Alexis.
"Alex yine iç savaş veriyorsun. Kendine gel."
"Tamam tamam şimdi işimize bakalım. Ne yapsak ki? (Uzunn bir sessizlik) en iyisi benim fikrim Danny ve bana bir daha Alex deme."
"Emredersiniz Alex hazretleri."
"Allah'ım sen bana sabır ver. O zaman spor sanatlarında anlaştık."
"Tamam tamam spor sanatları olsun. Sen mutlu ol yeter." (dur ne dedi o "sen mutlu ol yeter" mi?)
Spor sanatlarında anlaştık ve evlerimize dağıldık. Sabah oldu ve okula geldim. Son sınavlar yaklaştı ve tabikide bu aralar derslerime çok çalışıyorum. Öğlen olunca Claire'nin yanına gidip ona neler olduğunu anlattım. Claire öyle bir çığlık attı ki onu zor susturdum.
"Ne diye bağırıyorsun bi sus be bi sus."
"Çok kırdın lan beni. Söylemiyorum ne olduğunu hadi bakalım."
"Off Claire Of of."
".... "
" Tamam tamam özür dilerim. Şimdi bu duygunun ne olduğunu söyler misin?"
"Özrün kabul edildi de kızım çok safsın. İnsan bu kadar kalın kafalı olabilir mi?"
"Terbiyesiz Claire terbiyeni takın."
"Yalan mı söylüyorum salaksın işte. Bu duygu duyguların kralı aşk. Tabii sen hiç aşık olmadığından aşık olduğunu anlayamadın. Ah zavallı kız ah."
"Aşk mı? Hani şu hep filmlerde olur en sonunda ikisi öpüşür ve film biter."
"Evet o. Gerçi sizi öpüşürken düşünemiyorum."
"Ö-öpüşmek mi? Sen ne diyorsun?"
"Öpüşmek işte. Neyse şimdi sen ne zaman itiraf edeceksin."
"İtirafff... "
" Bana kalırsa o da senden hoşlanıyor. Danny ile ortaokuldan beri birlikteyiz. Danny hiçbir kızla senin kadar konuşup samimi olmadı. Bir sır saklıyor gibi. Ama sana nasıl baktığını gördüm. Derste sana bakıp bakıp duruyor."
"Neee ??? "
" Diyorum ki itiraf et ve çıkın."
"S-seni var ya seni..."
"Off tamam tamam 1 saattir konuşuyoruz. Öğlen bitti öğlen."