Bin Bela / 9.2

767 58 141
                                    

Batu, Hazal ve Neşe evde toplanmıştı. Birkaç saat sonra eve gelen Efe Tekin ile hepsi de yerleşti. Aylardır ellerinde biriktirdikleri delilleri Batu'nun evinde kurdukları bir köşede biriktirip tek tek tahtaya yazmış, fotografların çıktısını almışlardı. En son Şahin olayından elde edilen üç beş parça delil de yandaydı. Çok fazla veri çıkmıyordu. En ilginç şey Mesut'un verdiği fotoğrafları neyle çektiklerini kimsenin anlayamaması olmuştu. Batu içeriği gittikçe ateşlenen fotograflara bakıp sürekli kafasını çeviriyordu. Hele de Mesut'un rahatsız edici bakışlarına her denk gelişinde midesi kötü oluyordu. Adamın zaten pisliğin teki olduğunu biliyorlardı ama bunu o da beklemiyordu. Efe Kartal'ı eve bıraktıktan sonra akşama kadar dinlenip Batu'nun aramasıyla yola çıktı. Belki kafa patlatırlarsa birşeyler bulunurdu. Neşe kriminal laboratuvarda eline yetersiz delil geçmesinden her zaman rahatsız olurdu. İlk kez bir delil bol bol geldiği halde hiçbir sonuç vermiyordu. Sadece iş arkadaşının özel hayatının ayrıntılarına tanık olmak zorunda kalıyordu.

"Abi nolacak bu iş? Elimizdeki her şeyi topladık ama ne parmak izi çıkıyor ne başka şey. Tek bir saç kılı olsa o bile işe yarardı. Ama elde var sıfır!" Batu dertli dertli söylendi. Efe masada, koltukta, duvarda hatta perdelerle asılı kağıtlara bakarken her yerde kendini görmekten rahatsız olmuştu. Hiçbiri ses etmiyor olsa da belki onun yöneliminden İğrenip profesyonel davranmaya çalışanlar vardı. Gerçi yüzlerinde sadece olayı çözememiş olmanın siniri görülüyordu. Yine de bilemezdi.

" Ben de bilmiyorum Batu. Ferhan'dan daha usta bi suçlu var karşımızda. Tertemiz iş çıkarıyor. Hiçbir yerde güvenlik kamerasına yakalanmadan evlerinin içine kadar girip zarf bırakıp gidiyorlar. Tek bir parmak izi DNA kalıntısı çıkmıyor. Diyelim mahalleden biri yaptı. Kaç kişi kalıyor o evlerde, haliyle curcunada deliller yok olup gidiyor."

Hazal ilk kez konuştu. Epey güzel bir kadındı. Batu onu orda görmekten gizli bir memnuniyet duysa da kendine saklayacaktı. Saatlerce her şeyi düşünmüş bir şey çıkaramamışlardı. Bu da daha uzun süre vakit geçirmek demekti Batu için. (Hazal'a ben aşık olduğum için övmüyorum kesinlikle alakası yok!)

"Aileden ya da mahalleden biri çıkma ihtimali sizce yüksek mi? Roman mahallesi olması değil de çok fazla mafya destekçisi olduğunu düşünürsek içten bi düşman çıkar mı? "

"Bilemiyorum Hazalcım. Yine de keskin nişancı olayı hepsini aşar. Mahallede bu kalibrede suç işleme yeteneği olan biri yok. Hepsi kuru kavgada büyümüş."

" Biraz Şesu eğitimli ama Kartal'ı öldürecek son kişi bile değil. Daha çok dışardan birinin husumeti var gibi. Bu kadar gizlilik, dikkat ve temizlik. İçerden yardım aldığı kesin ama kim? En önemlisi niye?"

Batu konuştuğunda gözler ona döndü. "Abi en önemli soru bence niye Kartal değil de daha çok neden Ferhan'in yönetimleri taklit ediliyor?" Hazal gülerek onayladı. Onca suçun arasında neden özellikle Ferhan Şensoy ve suç yöntemi taklit ediliyordu. Gerçi teknoloji daha fazla kullanıldığı için artık Ferhan acemi kalıyor deseler yeriydi.

" Keşke anlasam. Diyebileceğim tek şey Kartal'ı en büyük acısından vurup daha fazla üzmek istedikleri. Onun dışında ailesi arkadaşları falan desek üzecek bir şey yaşanmadı. En büyük travması çocukluğundan kalma bu olay."

Neşe acı vermek kısmına katılıyordu da neden bunu Kartal ve Efe'nin cinsel kimliğini kullanarak yapmaya çalıştıklarını çözemiyordu. Fotoğraflar gelene kadar genç kadın Efe Tekin ile ilgili hiç de öyle bir şey düşünmemişti. Fakat birbirlerine bakışları net bir şekilde belli ediyordu. Araya giren olaylar olmasa belki şimdiye çoktan yuva kurmuşlardı.

"Abi yanlış anlaşılmasın bir şey sormak istiyorum. Sence neden Kartal ve senin fotografların çekilmiş olabilir? Yani böyle bir şey yapılacak olsa bu zamana kadar niye beklediler ki? Ferhan davasında her gün birlikte olayı çözmek için uğraştınız. Yıllar sonra hiç görüşmüyorken neden çıktı bunlar? "

{CopyCat} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin