My Precious 💍 /4

980 81 174
                                    

Efe Tekin duyduğu soruyla ürperdi. Kaç yıldır tanıyordu ikisi de birbirini. Hiç mi belli edememişti duygularını?

"Bu saatten sonra bir önemi var mı ki, napacaksın sanki eski günlere geri mi döneceğiz?"

Kartal hafifçe sırıttı. Buna rağmen gözlerine çöreklenen acıyı saklayamamıştı. Serçe parmağındaki yüzüğe dokunduğunda Efe sonunda bunu fark etti. Hâlâ çıkarmamıştı.

"Haklısın komser, sonuçta ben evli barklı bi adamım değil mi? Bu saatten sonra ne önemi var?" Elini kaldırıp yüzüğü gösterdiğinde Efe sessiz kalmayı tercih etti.

"Nezih'ten kurtulmak için senin aklına uyan kafama tüküreyim. Bahar'la izdivaç yaptırıp adamı içerden çökertmek mi? Valla Memoli bu kadarını yapamaz komser. Sayende."

"Gerçi Bahar Hanım da hoş kadın. Baksana boyu boyuma huyu huyuma uyuyor değil mi? Aaa komser sen bilmezsin şimdi ikimizin de çok büyük bir ortak noktası var. Hadi bir tahmin et bakam."

El çırpma sesi boş odada yankılandığında Efe'nin kulakları çınladı. Hafifçe kırışan yüzünü kaşıyıp bir tahminde bulundu.

"Bilmem, ikinizin de suçlu olması mı?" Kartal duyduğu lafa çıklayıp her daim yamuk duran kafasını kaldırdı.

"Komik adam haha... Bilemedin komser. İkimizin de ortak noktası Nezih'ten nefret etmek. Ama işin kötüsü kayınbabam oldu bu pis herif. Bak sana asıl komik olan ne deyim mi? Bizden torun istedi. Düşünebiliyor musun komser? Az daha baba oluyordum."

Yaptıkları anlaşma sürekli tehdit ve şantaj üzerinden ilerlediği için normal yollarla bu işi çözmelerini beklemek hayal olurdu. Ancak adamı Bahar'la evlenme fikrine alıştıran kendisiydi. Nezih kurulan kumpas karşısında şoka uğramıştı. Ancak sonuçta kızına dokunamayacağı için Kartal'ı kabul etmek zorunda kalmıştı. Borcunu ödemek için para getirdiğini düşündüğü çingenenin boş çanta açıp yüzük düşürmesine anlam verememişti. Ta ki kızı içeri girip turuncu paltosuyla yavşakça sırıtan adamın elini tutup evlilik cüzdanı çıkarana kadar.

O günden sonra Efe elindeki delilleri sürekli başı sıkışınca Kartal'ın aleyhine kullanmak üzere adamı sürekli zorlamıştı. Ne de olsa önceliği organize suç çetesini çökertip en tepedeki adama kadar herkesi içeri tıkmaktı. Kartal'ın geçmişi ve çevresi yüzünden babası yerine koyduğu Halit abiyi kaybetmesi hayatta aldığı en büyük darbeydi. Onun cezasını kesmek için de kim olsa kullanmaktan çekinmeyeckti. Nitekim öyle olmuştu. Başlarda itici bulduğu Kartal'ı tanıdıkça yavaş yavaş ona çekildiğini anladığı gün büyük bir dönüm noktası noktasıydı. Çünkü Bahar ve Kartal'ın sahte evliliği gözüne batmaya, onu iyice rahatsız etmeye başlamıştı. Gerçekten de Halit abinin " Sahsileştirme Oğlum" sözüyle ne kadar büyük bir mesaj verdiğini yıllar sonra anlamıştı.

"Ne demek baba olmak? Bahar gitmedi mi? Evli barklı derken? Operasyondan sonra boşanacaktınız. Öyle anlaşmıştık."

Sahte evliliği için gerçek yüzük alan o değilmiş gibi güldü Kartal. Mücevheratın içine dinleme cihazı yerleştirip Nezih'i eskisinden daha kolay takip etmenin yolunu bulmuştu. Tabi Konyalı her ne kadar işin suç tarafındaysa Efe de elinden geldiğinde teknolojinin nimetlerinden faydalanmıştı.

"Bayağı işte komser. Kaç türlü baba olunuyor? İşte sıkıntı bu ya. Şimdi sen bu fotoğrafı gösterirsen nolacak? Amirin başkomiserin seni çiğ çiğ yemeyecek mi? Bir de emniyetin maskarası olacaksın, babanı arayıp haber verecekler.... Sayayım mı daha?" Efe duyduklarını kendi kendine zaten sessizce tekrarlıyordu hep. Ama sesli duymak daha kötüymüş. Bunu anladığında alışkanlık üzere saçlarını karıştırdı.

{CopyCat} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin