Прибрах се от училище.Захвърлих раницата си в коридора,но не чух татко.Спрях на място и се ослушах.След малко той дойде от кухнята,хвана ме за косата и ме хвърли на земята,сякаш бях предмет.Хванах главата си и го погледнах.Той се извиси над мен,погледна ме презрително и през зъби изсъска:
- Никаквица!
След това,той стовари тежката си ръка върху мен,от което аз паднах на студените плочки отново.Имах една голяма червена ръка,отпечатала се на лицето ми.Много ме болеше...искаше ми се да заплача с цяло гърло,но стисках зъби.Все пак търпях това почти всеки ден. Баща ми беше пияница и често ме биеше,като куче.След силния шамар,отново плахо погледнах към него,а той ме удари още веднъж.След това започна да ме рита.Изправи ме от пода,като стисна ръката ми и след,като видя окървавеното ми лице,отвори вратата и буквално ме изхвърли,а след мен,хвърли и раницата ми.Лежах пребита на улицата.Беше късно вечерта,затова нямаше никой.Беше и студено...Изправих се леко,кръвта се стичаше по лицето ми.Отидох и безшумно взех раницата си,преметнах я на гърбът си и тръгнах на някъде.И аз не знаех накъде.Само исках да се махна от тук.Вървях по черния път,а в тишийната се чуваше само подсмърчането ми.Нека ви разкажа моята история.
Бях на 3 годинки.Мама ме люлееше в скута си и ми разказваше приказки.Изведнъж в стаята влезе татко.Той хвана мама и я хвърли на земята.Пак беше пил..беше повече от пиян.Започна да я бие,рита..Тя беше закрила глава с ръцете си и чувах,как му се молеше и плачеше.Той хвана един стол и започна да я удра по главата.След още няколко болезнени вика,тя остана на място.Аз седях свита в ъгъла и плачех.Мама лежеше мъртва,цялата в кръв по средата на стаята ми,а татко гледаше трупът и.Той погледна към мен.Парещия му поглед се заби с очите ми.Тръгна към мен,но единственото,което направи,бе да ме оскубе за косата.Започнах да плача по-силно.След една седмица беше погребението на мама.Да,баща ми уби мама!Влезе в затвора за 3 години.Не ме питайте,защо са толкова малко...просто той имаше връзки.Както казах,бях едва на три,затова отидох в дом за деца.Три години седях там.Станах на 6.Един ден ми казаха,че са ме осиновили.Беше баща ми.Взе ме само,за да ме пребива.И ето ме сега.На 18,пребита,бездомна,гладна и уморена..Баща ми често биеше мама.Беше му като задължение.Почти всяка вечер бях длъжна да гледам,как майка ми беше пребивана от собственият ми баща.Вече знаете историята ми...Всеки път,когато изникне в умът ми,сълзите започват да се стичат по лицето ми механично.На никой не пожелавам такава съдба!
След малко бях осветена с ярка светлина,вероятно беше някоя кола......................................................................................
ХОРА ТОВА Е НОВАТА МИ ИСТОРИЯ.НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА.НАПИШЕТЕ МИ В КОМЕНТАРИТЕ,КАКВО МИСЛИТЕ ЗА ПЪРВАТА ГЛАВА!
(пиша с голями букви,защото нямам удебелен шрифт)
YOU ARE READING
Traitor
Teen FictionКазвам се Джесика Браун и съм на 18 години!Макар,че съм едва на 18,съм видяла много от живота!Научила съм се,как да оцелявам!Писнало ми е от предатели,а те са постоянно около мен.Всички ми говорят,че един ден ще срещна любовта и всичко в животът ми...