ЧАСТ 17

89 10 2
                                    

Най-накрая дойде Събота.Имах нужда от почивка,макар и кратка.

Слязох във всекидневната.Люк беше с костюм и вратовръзка?!Сънувам ли?Небрежният и раздърпан Люк,с вратовръзка,костюм и лъскави официални обувки?!

- Какво става?Не е хелоуин! - реших да се пошегувам

- Ха-ха!Колко смешно! - изсмя се фалшиво

- Добре,защо си облечен така?

- Отивам на работа,при Катерина! - в миг усмивката от лицето ми падна - До после!

Излезе от входната врата,а аз останах вцепенена.На челото ми се четеше ,,Ще те убия,Катерина!"В този момент не мислех.Позволих си да вляза в стаята на Люк,да отворя лаптопа му и да вляза в съобщенията му.Отворих чата с Катерина и започнах да чета.

Люк:Ооо

Катерина:Охо

Люк:Как си,секси? :D

Катерина:Оо,вече на секси ли ще си говорим?

Люк:Еми не знам :D

Катерина:Хах,ок

Люк:Та не разбрах,как си?

Катерина:Супер!Как е Джесика..

Люк:За нея ли ще говорим?

................................................................................

ЛТФ,ТЕ НА 13 ЛИ СА?!?!?!Не можах да чета повече!Нямаше да издържа!Освен това не биваше да навлизам в личното пространство на Люк.Затворих лаптопа и го оставих на мястото му,точно както беше.
Излязох от стаята,затръшквайки я бясно.И сега осъзнах...нямам шанс с Люк...Не казвам,че се отказвам!Но пред Катерина имам пасти да яда..Така де..кой не би я харесал?Висока,с кафява,права коса,страхотно тяло...А аз..аз съм ниска,тъпа блондинка...
Сълзите започнаха да се стичат по лицето ми.Знам,че нямах кой знае каква причина,но не издържах повече.Искаше ми се да изкрещя на целия свят,че обичам Люк..Защо имам чувството,че където и да отида ще страдам..

Вечерта Люк се прибра доста весел.Не отделих поглед от телевизора.

- Как мина? - направих се че ми пука

- Супер!С Кати се лигавихме на стола,влезе шефчето и като ни се развикаа.. - започна да ми разказва

- Супер! - казах безразлично,все още не отделяйки поглед от телевизора

- Хей,мислиш ли,че имам шанс с нея? - попита ме Люк

TraitorWhere stories live. Discover now