ЧАСТ 3

262 17 13
                                    

На сутринта се събудих в нечие легло.Вероятно беше на Люк,но него го нямаше.Станах и обходих всичко около мен с поглед.Стаята беше доста хубава!За мъж,Люк беше обзавел уникално!Когато очите ми съзряха огледалото,станах и се посресах.Отидох и измих зъбите си.Излязох от стаята и пред мен се откри коридор с още стаи,а в края имаше стълби.Вървях бавно,защото ми се искаше да опозная това място.Ами...то...то изглеждаше доста интересно.Докато се въртях и разглеждах,изведнъж усетих,как гърбът ми се сблъска в нечии гърди.Обърнах се изненадано и там беше той.Люк.Беше по хавлия,а капките вода се стичаха по раменете му.Изчервих се и краката ми се подкосиха.

- Станала си! - усмихна ми се той

- Ъъ...да!Ти си се къпал! - казах с треперещ глас

- Точно така! - кимна

Останалото беше цялото мълчание и от време на време,се усмелявах да повдигна леко глава и да го видя.

- Хайде,тръгвай!След малко ще започне да капе червена пот от теб! - усмихна се Люк и ме подмина.Влезе в стаята,в която прекарах нощта.В този миг се сетих...НЕ СИ ОПРАВИХ ЛЕГЛОТО!Изтичах бързо до стаята и почуках.

- Люк!Съжалявам,че не оправих леглото,просто... - казах,докато лицето ми почервеняваше

- Няма проблем,Джесика!Тук си гост!Не прислуга! - каза ми

- Ами...добре тогава..къде може да намеря банята? - попитах

- В края на коридора,където виждаш стълбището.Завий на ляво.В края на другия коридор е банята. - обясни ми

- Благодаря! - усмихнах се и тръгнах в търсене на банята

Намерх я и влязох под душа,въпреки че имаше и джакузи.Беше ме срам!Все пак съм тук от вчера и изведнъж да му се просна в джакузито..
Горещата вода се разбиваше в тялото ми,а аз не спирах да мисля.Винаги щом затворя очи,виждах него.Виждах Люк.Не спирах да мисля за всяка една дума,която беше изрекъл той.Търсих значението и,търсих какво ми казва наистина с нея.Защо в коридора се сблъскахме?Аз вървях обърната в гръб,но той си вървеше нормално.Или просто е искал да го видя полугол!Изтръсках главата си,за да не мисля за тези неща и да се изкъпя на спокойствие.Ако започна да мисля за Люк,мога да си мисля до утре.
Не се бях усетила и в "сладките" си мисли,бях седяла в банята един час.Веднага спрях душа и излязох.Подадох плахо глава през вратата.Видях,че коридора беше чист и тръгнах бързо към стаята.От стълбището видях,как Люк готвеше нещо.Той се обърна и ми помаха.Аз го гледах учудено и също му помахах.Бързо изтичах в стаята,затворих бързо вратата и облегнах гръбът си на нея.Поех си дълбоко въздух и.......и в този момент се сетих,че нямам дрехи...Всичко беше останало при татко.Нямах друг избор!Трябваше да облека тези,които имах.Именно тези с които бях вчера.Само че,бяха останали в банята.Какво можех да направя....тръгнах отново към нея.В коридора видях,как Люк се задава към мен.Вече не можех да избягам и да се скрия в стаята,защото бях в средата на коридота.Започнах да се оглеждам панически.Сърцето ми биеше повече от лудо.

TraitorWhere stories live. Discover now