Отидох в банята,за да си взема душ преди да легна.Свалих дрехите си и пуснах водата.Всяка една какпка,която се разбиваше в тялото ми се равняваше на една мисъл в главата ми.Макар,че изпитвах някакъв страх от това да съм в едно легло с Люк,ми беше някак приятно.Искох го,но и не го.В момента в мозъкът ми ставаше пълна каша.Самата аз не разбрах нищо.
Излязох от банята и щом вече бях готова да си лягам,отидох при Люк.Седеше на един стол в кухнята.Чувствах се....приятно,може би..Стана,дойде при мен и ми каза:- Виж,осъзнах,че това,което направих беше огромна глупост и на практика изнудване!Ако не искаш,не си длъжна, ще ти отстъпя стаята ми и ще дойда да спя на дивана!
- Ще го направя! - казах смело
- И не го правиш,само защото се чувстваш дължа? - попита ме с повдигнати вежди
- Не!Когато направи всичко това и ми каза защо си го направил,те помислих за абсолютно говедо,но щом ми каза това и си осъзнал грешката си,нямам нищо против! - казах с усмивка
- Така е!Бях абсолютен глупак и направих абослютна простотия! - наведе виновно глава
- Спокойно!Прощавам ти !Но сега съм уморена,така че с теб или без теб,отивам да лягам! - казах му и вече се обърнах и тръгнах към стълбите
В този момент усетих как Люк ме хвана и понесе на ръце.Увих ръцете си здраво отколо врата му.
- Люк,ти си луд! - казах му
Щом стигнахме до стаята ме постави от една страна на леглото и ме зави.
- Наистина си ми като баща! - засмях му се
- Така ли?Бащатите могат ли да правят така? - тогава се наведе и ме целуна почти по устата,малко по отстрани
Мисля,че точно по устата мислеше да ме целуне,но в последния момент размисли.Погледнах го учудено,а той отиде от другата страна на леглото и си легна.Изгаси лампата и стаята се изпълни с мрак.Единствената светлина,която имаше,беше тази на Луната.Обърнах се с гръб към Люк и усетих,че скоро щях да попадна в капана на сънят.След малко усетих,как ръката му се уви около кръста ми,а след малко и около корема.Отворих рязко очи,зениците ми се разшириха,настръхнах цялата и сърцето ми щеше да се пръсне.След малко можех да усетя и дъхът на Люк в тилът си.Чудех се ,,Ами сега какво?".Изпаднах в огромна паника.Реших да се направя на заспала.Така шансът да се случи това,което си мислех,беше по-малък.След малко реших просто да се отпусна.Тялото ми изведнъж улекна и се чувствах по-лека.Накрая наистина попаднах в страната на сънищата.
Събудих се от нахалните лъчи на слънцето,които в момента бяха точно върху очите ми.Обърнах се по корем с лице към възглавницата.Не мога да повярвам,че го казвам,но нощта ми хареса.След малко се събуди и Люк.Той ме погледна и ми се усмихна.
YOU ARE READING
Traitor
Teen FictionКазвам се Джесика Браун и съм на 18 години!Макар,че съм едва на 18,съм видяла много от живота!Научила съм се,как да оцелявам!Писнало ми е от предатели,а те са постоянно около мен.Всички ми говорят,че един ден ще срещна любовта и всичко в животът ми...