Беше Събота,най-накрая!Останах в леглото още дълго време.Станах и отидох в банята.Най-обикновенна сутрин.Слязох към всекидневната.Седнах на дивана и след малко Люк дойде при мен.Започна да ме гледа с усмивка.
- Какво..? - не разбирах
- Имам новина за теб!
- Нима,и каква е? - направих се,че ме интересува
- От утре започваш работа!
- Какво?! - обърнах рязко глава към него
- Няма да седиш по цял ден тук!
- Люк,ти май забрави,че аз съм още ученичка?!
- Не,не съм!Ще работиш само Събота и Неделя!И спокойно,нямаш главна роля!Просто ще помагаш! - усмихна ми се
- И не стига,че делниците се съсипвам от учене,а и ми взимаш почивните дни ?!
- Е,извинявай,но имаш още няколко месеца и завършваш!Трябва да се научиш да работиш!
- А,а ти ще си седиш тук и ще си почиваш цял ден?!
- Идвам с теб!В офиса,в който ще работиш,тоест работим,работи една близка приятелка,която ми предложи да работя там и аз питах и за теб... - обясни ми доста объркано
- Значи тя е предложила само на теб да работиш там,така ли? - всичко започна да ми става ясно
- Е,да,но аз попитах и за теб...
Аз само кимнах,а той отиде към кухнята.Супер..сега ще работя с Люк и някаква негова приятелка...Може ли да стане по-"добре" от това...
....................................................................................
Вече беше сутрин.Съвсем бях забравила за тази "работа",в която вчера бях назначена от Люк.Събудих се от побутвания,последнвани от думата ,,Джесика".Отворих и разтърках сънено очи.
- Какво? - казах сърдито
- Ставай!Вече е Неделя и тръгваме към офиса!
- Ама... - опитах се да кажа
- Чакам те долу след 15 минути! - прекъсна ме Люк и стана от леглото ми
Станах нервно и започнах да се оправям.Щом като бях готова,взех малката си чанта и слязох надолу.
С Люк се качихме в колата и тръгнахме.Скоро бяхме там.Някаква голяма,стъклена сграда с прекрасна градина и голям главен вход с големи бели стълби.Започнах да гледам с отворена уста.
YOU ARE READING
Traitor
Teen FictionКазвам се Джесика Браун и съм на 18 години!Макар,че съм едва на 18,съм видяла много от живота!Научила съм се,как да оцелявам!Писнало ми е от предатели,а те са постоянно около мен.Всички ми говорят,че един ден ще срещна любовта и всичко в животът ми...