31 ARALIK 2021
Bilinmeyen numara: Beklemekten yoruldum.
Bilinmeyen numara: Geliyor musun diye merak etmekten yoruldum.
Bilinmeyen numara: Seni ilk gördüğümde ikimiz de çok gençtik, geriye dönüp baktığımda seni hep orada, geçmişimde benimle beraber gördüm.
Joe: Artık geriye fazla dönüp bakmazsan iyi edersin, çünkü beni bir yerlerde seninle görmek istiyorsan tam yanına bakmalısın.
- YAZARIN ANLATIMINDAN -
Alison, o gün bembeyaz giyinmişti. Baştan aşağıya bembeyazdı ve sarı açık renk saçlarını toplamış, güneşi bile kıskandıran bembeyaz teninin güzelliğini ortaya çıkarmıştı. Yılbaşı balosuna gecikmemek için topuklularını acele ile çıkarken eline almış ve koşar adım merdivenleri inmeye koyulmuştu.
Biraz önce Joe'den aldığı son mesajı hatırladıkça yüzünde ister istemez bir gülümseme oluşuyor ve bu gülümseme gamzelerini ortaya çıkarıyordu.
Merdivenin sonuna vardığında gözleri önce karşıdan kendisine doğru gelen bedene takıldı, sonra ise şaşkınlıkla aralandı dudakları. Karşıdaki beden kendisine doğru koşmaya başlayınca Alison'da bir saniye beklemeden sevdiği adama doğru koşmaya başladı. Öyle ki bir an için nefes almayı unuttuğunu bile fark edememişti ta ki kendisini sevdiği adamın kollarında bulana kadar. İşte tam o anda nefes alabildiğini hissetti, ciğerlerini doldurdu sevdiği adamın kokusu ile. Kokusu değişmemişti, kendi tabiri ile hâlâ cennet kokuluydu.
Joe, şu an göz yaşları ile savaşmayı çoktan bırakmış ve sevdiği kadın kolları arasındayken bu anın gerçekten mahvolacağından o kadar korkmuştu ki, aslında o an ona yeni kavuşabilmişken tekrar kaybetme korkusu ile ağlıyordu.
Genç adam, sevdiği kadının yüzünü avuçları arasına aldı ve cebinde olan kutuyu çıkarıp genç kadının önünde eğildi. Ardından kutudan yüzüğü çıkardı ve o an sevdiği kadının tam gözlerinin içine bakıp şu sözleri tekrarladı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BACK TO DECEMBER / Texting / ( tamamlandı )
Hayran Kurgu" Eğer geriye dönebilme şansım olsaydı, Aralık'a döner ve mahvettiğim her şeyi düzeltirdim."