Hikayeye başlamadan önce şunları söylemek istiyorum. Hikayenin geçmişle uzaktan yakından alakası yok. Benim kurduğum bu dünyada eş cinsellik çok normal bir şey normalden kastım kimse, zaten bence gayet doğal bir şey, iste yok kadın erkekle, erkek kadınla vs yok kimin için kalbiniz çarparsa ona aitsiniz. Yani düz insan bunlar. Bu yüzden yorumlara yok işte eski zamanlarda eş cinselleri asıyorlardı vs vs yazmayın boşuna. Kaldı ki Osmanlı zamanlarında eş cinsel insanlara saygı vardı. Her neyse dediğim gibi benim Dünyam benim kurallarım sadece okuduklarınızdan zevk almaya bakın. Fikirlerimi beğenmeyecek insanları şimdiden dışarı alalım çünkü onları rahatsız edebilecek bir çok unsuru barındırır bu kitap. Olay eski dönemde geçeceği için eski kelimeleri kullanacağım.
Yaş farkı uyarısı ⚠️
İlk Yoonmin ficimiz hayırlı uğurlu olsun ♥️
Remedy keyifli okumalar diler.
(⌐■_■)–︻╦╤─♥️
°
°
°Geleceğin geçmişi, geçmişin geleceği
°
°
°24 Haziran 2087
"Denek 4 yolculuk için hazır"
"Denek 20 yolculuk için hazır"
"Denek 16 başarıyla ulaştı."
"Denek 13 yolculuk için hazır"
"Denek 20 başarıyla ulaştı."
Sesler birbirine karışırken aynı odada beyaz önlüklü yüzlerce bilim insanı yıllardır üzerinde çalıştıkları zaman makinesini en sonunda deneyeceklerdi. Halktan ve bilim insanlarından gönüllü olarak bir sürü denek seçilmişti. Tam tamına icat edilen elli zaman makinesinin son kontrolleri yapılmış bilim insanlarının kontrolü dahilinde gönüllü denekler zaman makinelerine yerleştirilmiști.
"Park nerede?" dedi boş zaman makinesine son ayarlamaları yapan beyaz önlüklü kadın.
"Lavaboya gitti gelir birazdan. Midesi bulanıyordu. Heyecandan sanırım..." dedi ve sağına baktı "Ve geldi" diye eklediğinde kağıtları tutan ve makineyi ayarlayan iki kadının gözleri Park Jimin'i buldu.
"Daha iyi misin? Eğer ciddi bir şeyse gönüllülerden başka birini ayarlayalım." dedi Lisa ilgiyle. Jimin başını iki yana sallayıp kocaman tebessüm etti "İyiyim ben Lisa, bu proje için çok emek harcadım kendi gözlerimle görmek istiyorum."
Lisa arkadaşının omzuna hafifçe vurup Jennie'ye döndü. "Madem öyle istiyorsun. Yejin kamera ve mikrofonu takalım." dedi tebessüm ederek. Elinde kağıtları tutan kadın aldığı emirle önlüğün cebindeki küçük iki parçayı çıkardı. Mikrofonu Jimin'in kulağına taktı kamerayı da hemen gömleğinin yakasına taktı. Daha sonra bir adım geri çekildi.
Jimin derin bir nefes aldı. Cesaret nefesiydi bu. Korkmuyordu ama endişeliydi en çokda gidemeyeceğinden endişeliydi . İçinde yaşadığı tüm bu hisleri bir kenara bırakıp makinenin kapsülü içine girdi.
"Ne yapacağını biliyorsun. Yolculuk sırasında gözlerini asla açma sana ulaştığına dair komut verilecek. Geri dönmek için kapsülü emniyetli bir yere sakla. Unutma kapsül arıza yapmamalı tek bir şansın var, eğer bir sorun çıkarsa geri gelmen çok zor olur. Tüm bunlar tamamsa seni kamera ve mikrofon bağımızın kopmaması adına 2010 yılına göndereceğim." dedi sakince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Worlds ¦ Yoonmin ✔️
Historical FictionBilim insanı Park Jimin uzun uğraşlar sonucu icat ettikleri zaman makinesi ile geçmişe gitmek adına gönüllülerden oldu fakat zaman makinesine girilen yanlış tarih ve arıza sonucu Park Jimin 1400lü yıllarda en zalim kralın hüküm sürdüğü zaman gitti. ...