perfect

542 21 18
                                    

 krótki one shot!! inspirowany jedną użytkowniczką wattpada, która kiedyś wspomniała o tym utworze w swoich shotach, ale do innego shipu - jak znajdę nazwę to od razu napiszę tutaj!!!

Dodatkowo jest napisany w inny sposób niż dotychczas więc liczę, że się spodoba...

----------------------------------------------------

- A teraz młoda para zatańczy swój pierwszy taniec! 

Kendra i Paprot weszli na środek sali i ustawili się w pozycji do rozpoczęcia tańca. Jednorożec trzymał jedną dłoń na talii dziewczyny, a druga znalazła się w jej. Patrzyli sobie w oczy, w których migotały iskierki podekscytowania i czekali na pierwsze słowa utworu, który wybrali na swój pierwszy taniec.


pov: paprot


Well I found a woman, stronger than anyone I know

Popatrzyłem na Kendrę i przyciągnąłem ją bliżej siebie.

She shares my dreams, I hope that someday I'll share her home

Pomyślałem o naszym nowym domu w krainie wróżek, który zbudowaliśmy razem z Raxtusem kilka miesięcy temu. Również w nim się oświadczyłem.

I found a love, to carry more than just my secrets

Pamiętam, że kiedy powiedziała "tak" byłem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Jednorożcem i człowiekiem.

To carry love, to carry children of our own

Pomyślałem o naszych przyszłych potomkach. Kendra też, bo się zarumieniła.

We are still kids, but we're so in love

Pomimo, że znamy się już kilka lat, dalej zachowujemy się jak zakochane nastolatki. Tak jakby nic nie zmieniło się od pierwszego dnia.

Fighting against all odds

Pomyślałem o wszystkich przeciwnościach, które razem przeszliśmy.

I know we'll be alright this time

Kendra oparła mi głowę na ramieniu.

Darling, just hold my hand

Ścisnąłem mocnej jej dłoń.

Be my girl, I'll be your man

Obróciłem Kendre, a jej sukienka zafalowała pod wpływem nagłego ruchu.

I see my future in your eyes

Podniosłem jej podbródek i spojrzałem (głęboko) w oczy.

Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms

Tym razem spojrzałem za okno i faktycznie zaczynało się robić ciemno pomimo, że była dopiero piętnasta godzina.

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

Pomyślałem o dniu kiedy się poznaliśmy. To było tak dawno temu, dodatkowo w naprawdę kiepskich okolicznościach.

When I saw you in that dress, looking so beautiful

Czy widziałem kiedyś piękniejszą kobietę niż tą, którą teraz trzymam w ramionach? 

I don't deserve this, darling, you look perfect tonight

Ponownie pomyślałem o dniu oświadczyn i do dzisiaj nie jestem w stanie pojąć czemu akurat mnie spotkało takie szczęście.

Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms

Obracaliśmy się przytuleni do siebie. Widziałem oczy wszystkich wpatrzone w nas. Zobaczyłem Setha, który ukradkiem ocierał łzy. Stana i Ruth Sorenson również mających kryształowe oczy. Moją matkę, która dawno już nie była tak szczęśliwa. Mojego ojca, który patrzył na mnie z dumą. Wszystkich innych, którzy cieszyli się naszym szczęściem. Jednak w tej chwili liczyłem się tylko ja i Kendra.

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

Ponownie spojrzałem w jej oczy.

I have faith in what I see

Przyjrzałem się jej dokładnie i starałem się odgadnąć jej myśli.

Now I know I have met an angel in person

Wyjąłem swoją dłoń z jej dłoni i położyłem ją na jej talii.

And she looks perfect

Przysunąłem ją bliżej siebie. Najbliżej jak się dało, a ona położyła swoje dłoni na mojej piersi.

I don't deserve this

Ostatni raz spojrzałem jej w oczy i pochyliłem się nad jej uchem.

"You look perfect tonight"

Wyszeptałem mojej żonie.

--------------------------------------------------------------

hm

definitywnie pierwszy i ostatni raz jak piszę takie coś ale HERE U GO, bo niestety jestem strasznie zajechana i nie mam za bardzo jak i kiedy pisać 




dobra po przeczytaniu nie wyszło tak tragicznie, ale zostanę przy starym schemacie XD to był dobry eksperyment i tyle

jeśli ktoś to przeczyta w momencie publikacji to jakby - idźcie spać bo jest 2:08.



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 05, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Paprot i Kendra // ONESHOTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz