On nie jest dla ciebie 1/4

1K 34 50
                                    

update2020: czaicie ze ja nawet nie pamietam ze to pisałam? totalnie nei wiem co tu będzie (cringe będzie)

Zanim zacznę uprzedzam o 3 rzeczach
1. To będzie najbardziej tandetny romanso-podobny rozdział który kiedykolwiek widzieliście ale uznałam ze dobra dobra coś napisać trzeba haha
2. Pewnie widzieliście takich miliony rozdziałów WIEC ZOBACZYCIE JESZCZE JEDEN 🤠
3. Błagam zostawmy to bez komentarza ale mam ochotę coś napisać wiec pisze

INFORMACJE BO NACIĄGAM MOCNO FABULE
- gavin jeszcze się nie ujawnił jako navarog i nikt nie wie kim jest(w sensie ze demonem nie wiedza ze jestXD)
- jakby jesteśmy po bitwie demonów ale navarog i tak się nie ujawnił lol (zacznijcie się bać) (a i nie było tych wszystkich akcji brackendry)
- kendra zna paprota ale nie w sobie zakochani(......powiedzmy)
Teraz przygotujcie się
- KENDRA JEST Z GAVINEM DJOSJDBDHDIDIDIJD
(tu powinny zacząć się wasze obawy o moje zdrowie psychiczne) TRIGEREDDDD CZY JAK TO SIĘ PISZE

Wiec już napisałam za dużo. Bawcie się dobrze!🤠 (to będzie złe)

—————————————————————
Pov Seth
Dzisiaj miała przyjechać moja siostra wraz ze swoim chłopakiem Gavinem Rosem. Wszyscy od rana przygotowywali się na jej przyjazd, ponieważ nie było jej w basnioborze od prawie pół roku. Pojechała z Gavinem do innego rezerwatu na jakąś misje czy coś. Dziadkowie mnie nie wtajemniczyli wiec miałem dużą nadzieje że moja siostra w końcu mi coś wyjaśni.

Pół godziny przed jej przyjazdem przyjechał Paprot. Nikt nie spodziewał się jego przyjazdu po za mną. Podejrzewałem ze jednorożec może coś czuć do mojej siostry. Tak tak wiem co ja mogę wiedzieć o miłości? Nic, ale gołym okiem było widać ze zależy mu na niej chociaż nie dawał poznać tego po sobie. Z tego co wiem kontaktował się kilka razy z Kendrą jak była na misji, no a po za tym spędzili razem wiele tygodni przed i po zamknięciu więzienia demonów na odbudowie królestwa.

Paprot i Kendra // ONESHOTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz