(හත් වෙනි කොටස-😍 වශිය.)
Yg- ආ..........ඔම්මා.......................
Kai- කොහෙද දුවන්නෙ මගේ වස්තුවේ...
Yg- මොන කරුමයක්ද ඕයී මේ මගේ පස්සෙන් පන්නන්නෙ?ආයිශ්...ඔම්මා............මාව මේ දිගන්චියගෙන් බේරගනියෝ.........................
යුන්ගිගෙ වැඩෙන් හරියටම 50%ක් සාර්ථක වුනේ ඒ වශියෙ බෙහෙත වැඩ කරපු නිසයි.ඒත් තවත් 50%ක් හරියටම අසාර්ථක වුනේ ඒ බෙහෙත ජිමින්ට නැතුව කායිට වැඩ කරපු නිසයි.කායිගෙන් බේරෙන්න යුන්ගි මේ විදිහට පන කඩාගෙන දුවන්න ගද්දි අනිත් පැත්තෙන් කායිත් යුන්ගිව හොයාගෙන පස්සෙන් පන්නන්න ගත්තා...
Kai- අනේ...නවතින්න මගේ සුදු පූසෝ...........
Yg- හොබ්බෝ.........අනේ.........හොබ්බෝ.....මේ අවලමා මගේ පස්සෙන් එනවා බේරගනින්.
Kai- බය වෙන්න එපා පැටියෝ...මං ඔයාව මලක් වගේ බලාගන්නම්.
Yg- මාව බලාගන්න ටෝ ඕන්නෑ...මට ඒක කරන්න පුලුවාන්...ඒයී...ඒයී...අහකට පල දිගංචියා...
මේ වෙන වැඩේ දිහා හැංඟිලා බලාගෙන හිටියෙ ජිමින් එක්ක ටේ...
Jimin- හොද වැඩේ...මුන් දෙන්නට මෙහෙම වෙලා මදි.ඔන්න බලන්නකො ටේ අද මෙයාලට වෙන වැඩේ.ආ...නෑ...එක්කො හෙට වෙනකන්ම ඉවසමුකො.
Tae- ජිමිනි ඔයා මොනවද කරන්න යන්නෙ?
Jimin- ඉවසන් ඉන්නකො ටේ...ඒත් ඔයා එහෙම කොයිම වෙලාවක වත් අර මෝඩ කුක්කා කියන එව්වට රැවටෙන්න නම් එපා.
Tae- හා...ජිමිනි.ඔයා කියන එකක් තමයි.
ඒ අස්සෙ යුන්ගි දිගටම කායිගෙන් බේරෙන්න දුවන් යන අතරෙ යුන්ගිගෙ ඉස්සරහට සෙහුන්ව හම්බුන නිසා ඉක්මනට සෙහුන්ගෙ පිටිපස්සෙ හැංගුන යුන්ගි එයාගෙ පැත්තට රෝමියෝ වගේ රෝස මලකුත් අතේ තියාගෙන දුවගෙන එන කායිව පෙන්නලා...
Yg- අනේ සෙහුනෝ...අර මනුස්සයගෙන් මාව බේර ගනින්කෝ...
Sehun- මේ මොකද යකූ මේ...තවුසෙ කායිට බයේද මේ?
Yg- බයක් නෙමෙයි.උඹට තේරෙන්නෑ මං වැටිලා ඉන්න අමාරුව.අරූට කියපන් මගේ පස්සෙන් එන්න එපා කියලා...
ESTÁS LEYENDO
GO GO Bebe 💕✔︎
FanficⓃ︎Ⓞ︎ Ⓦ︎Ⓞ︎Ⓡ︎Ⓓ︎Ⓢ︎... A Sweet And Funny Story. Sᴛᴀʀᴛ Dᴀᴛᴇ- 2021 . 11 . 15 Eɴᴅ Dᴀᴛᴇ- 2022 . 03 . 25 Bᴇsᴛ Rᴀɴᴋɪɴɢs. 𝗄𝖺𝗂𝗌𝗈𝗈 #1 𝖦𝖮𝖳7 #1 Don't copy my works🔴!