ISTINA O ITSUKI ISHIDI

8 0 0
                                    

Bilo je jutro Saito se probudio, pogledao je oko sebe, bio je u svojoj kuci, soba je bila ociscena i bez prasine, zraci Sunca su se probijali kroz prozor.
Ustao je i seo na krevet, dosao je Takashi.
Takashi: Konacno si se probudio?
Saito: ( pogledao je u dlanove) Dva dana....ne moguce.
Takashi: Da, bio si dva dana bez svesti, izgleda da si vest nindza? Pogledao si u dlanove i znao si koliko je vremena proslo.
Saito: Zasto si ovde?
Takashi: Kako bih ti pomogao.
Saito: Ne treba mi tvoja pomoc.( rekao je ljutito)
Takashi: Gresis, posto si skoro ubio Itsukija mozda bi trebalo nesto da znas.
Saito: Ne zanima me, necu se smiriti dok ga ne ubijem.
Pokusao je da ustane, ali je pao, Takashi mu je prisao.
Saito: Ne treba mi pomoc,ostavi me na miru.( odgurnuo je njegovu ruku, i ustao je sam)
Takashi: Neces da cujes sta imam da ti kazem?
Saito: Ne, ko si ti? Ti si samo njegov partner, nemas prava.....
Takashi: Mozda mislis da smo neprijatelji, ali nismo, ja sam bio prijatelj tvog oca, moj jedini cilj je da cuvam tebe i Itsukija.
Saito: Hmm...... onda bih trebao da ubijem i tebe i njega? ( zlobno se nasmejao)
Takashi: Reci cu ti istinu, Saito, mislio si da znas sve o Itsukiju, ali ne znas, ja cu ti reci pravu istinu o tvom bratu.
Saito: Odlazi, ne zelim da slusam nista o njemu.
Takashi: Zao mi je, ali moraces, da bi me razumeo reci cu ti sve od pocetka.
Saito: ( uzdahnuo je, i legao na krevet, stavio je ruku preko cela) Izgleda da nemam izbora.
Takashi: Pre 30 godina car Yugo Sakamoto je postao naslednik trona, njegov general je bio Raizo Kakuzu, a kasnije smo bili mi- Ishida klan, tvoj otac je bio zastitnik cara, posto car ne moze da ima naslednike rekao je da ce naslednik trona biti onaj koga on izabere, tvoj otac je pobedio u mnogim bitkama za cara, i general Raizo je bio zabrinut, mrzeo je tvog oca, jer bi on bio carev naslednik.
Saito: Dosadno.....
Takashi: Kako bi to sprecio hteo je da izazove rat protiv cara, a sa ratom bi umrli i car i mnogo nevinih ljudi, tvoj otac je bio veran caru, ali je u Raizovim rukama bio bespomocan, te noci kada se spremao rat, cuo sam generalov plan, saznao sam sta je bila Itsukijeva misija, kada sam krenuo da kazem tvom ocu, neko me je sprecio, bio sam onesvescen.
Saito: Znaci, lider Kira klana je.....
Takashi: Da, nas neprijatelj, kako bi stvari bile pod kontrolom car je imao svog spijuna, koji je znao sve o Raizu, i nekoga ko bi bio Raizov sluga,a u isto vreme i nekoga ko je izvestavao cara o svemu, to je bio Itsuki Ishida.
Saito: Itsuki? Zasto bi on bio carev spijun?( rekao je iznenadjeno)
Takashi: To je bio deo misije, Raizo je tvom bratu naredio da ubije jedinog naslednika , tvoje roditelje,i ucenike Ishida skole, kako bi car njega proglasio za naslednikom trona.
Saito: ( stegao je pesnice) Ali zasto?, zasto je Itsuki to uradio?
Takashi: Kako bi tebe zastitio.
Saito: Hm...zastitio? Mora da se salis? Vec me je puno puta skoro ubio.
Takashi: Tvoj brat je to uradio zbog tebe.
Saito: Lazes!! Itsuki je moj neprijatelj, ubio je nase roditelje, on je obican izdajica, razlog moje mrznje.
Takashi: To je bila njegova misija, dobio je naredjenje od carevog generala.
Saito: Prestani!
Takashi: Tvoj otac je to znao, rekao je Itsukiju da sta god da se desi mora ispuniti misiju, u svetu nindzi misija ne sme da se odbije, jer bi onda i nindza i njegova porodica bili ubijeni, general mu je postavio izbor, ili ce on ubiti tebe, ili ce Itsuki ubiti Ishida klan, kako ne bi bilo nikoga ko bi nasledio tron osim njega.
Saito: ( bio je besan, seo je na krevet i uhvatio se za glavu) Lazes! Prestani.
Takashi: Kako bi....
Saito: Prestani! Pricas gluposti.
Takashi: Itsuki nije imao izbora, ispunio je naredjenje, kako bi ti ziveo, sprecio je rat i krvoprolice, preuzeo je svu odgovornost na sebe, kao veoma mlad, a idalje ga svi smatraju za izdajicu, to je bio tvoj brat- heroj, a heroj nije onaj ko ubije najvise neprijatelja, vec onaj ko spase najvise zivota.
Saito: Ne moguce, kako...? (Glas mu je drhtao)
Takashi: Prihvatio je cinjenicu da ga ti mrzis, postao nindza odmetnik, i sve to kako bi ti imao mozda laksi zivot nego on, tvoj zivot mu je bio drazi od svega, stitio je tebe, zrtvovao je svoju mladost i buducnost nindze.
Saito: Ja.... Zastao je, oci su mu bile u suzama.
Takashi: Hmm.... jos uvek si ziv, zar ne? Itsuki je mogao odavno da te ubije ali nije, zasto? Saito.
Saito: Ali, zasto mi nije...?(suza mu je pala niz lice)
Takashi: Uredu je, izbaci to.
Saito: Ja....( stavio je ruke preko ociju)
Aaaaaa!!
Vristao je,i poceo je jako da place, bio je to prvi put da je Saito plakao,posle 11 godina, od smrti roditelja, svatio je da ga osoba koju je najvise mrzeo voli vise od svega. Takashi je oborio pogled, i seo pored njega, Saito je ubrzano disao, tek kada se smirio Takashi se blago nasmejao.
Takashi: Dobro si?
Saito je klimnuo glavom kao "Da" oborio je pogled.
Takashi: Izgleda da si se malo smirio?
Saito: Ja....hocu da...
Takashi: Pricacete, ali jos si slab, Itsuki je takodje tek dosao svesti, budi strpljiv.
Saito: Dobro sam, samo....Krenuo je da ustane.
Takashi: Budi miran, izgubio si dosta krvi.
Saito: Ne mogu, posle ovoga sto sam cuo...
Takashi: Tvoj brat ce razumeti, ( stavio mu je ruku na rame) sad se odmori.
Saito: Svo ovo vreme sam bio u zabludi, svo vreme sam ga mrzeo....
Uzdahnuo je i uhvatio se za glavu.
Takashi: Moras da se oporavis, ceka nas rat( nasmejao se,i ustao) odmori se, vraticu se, nemoj da ustajes, pricaces sa bratom, ne brini.
Saito se blago nasmejao, Takashi je izasao iz sobe.

NINJA OSVETNIKWhere stories live. Discover now