🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ🎭

684 47 0
                                    

និពន្ធដេាយ : នីតា jikook_stan novl

ភាគទី1[ ជាប្រុសនឹងគេដែរឯងមិនគួរណាមាយាទេ ]

ព្រេាះតែស្អប់គេអាចធ្វើបាបខ្ញុំគ្រប់ពេលទេាះបីជាខំធ្វើល្អយា៉ងណាក៏គេមើលមិនឃើញពីតម្លៃរបស់ខ្ញុំដែរត្រឹមជាអ្នកបម្រើដែរលេាកប្រុសធំយកមកចិញ្ចឹមគឺគេតែងតែគិតថាខ្ញុំជាក្មែរល្ងីល្ងើគេតែងតែជេប្រមាថខ្ញុំជារាងរាល់ថ្ងៃមិនដែរខានសូម្បី1នាទីហើយពេលនេះគេក៏កុំពង់តែស្តីអេាយខ្ញុំដែរ..

<< អាក្មែងល្ងង់ស្អីក៏ឯងមិនចេះប្រយ័ន្នដែរហេ្អស៎ពិតជាគ្មានបានការមែន ឯងស្មានថាអាវយើងវាថេាកណាស់រឺ ស្លាក់ស្លើកមែន អឹស៎.>>ជុងហ្គុកងើបឈរពីកៅអីដើរទៅជីមីនប្រើសម្តីធ្ងន់ៗថាអេាយរាងតូចមុននឹងច្រានមួយទំហឹងបណ្តាលអេាយជីមីនដួលអុកគូទនឹងឥដ្ធ .ដេាយសាតែជីមីនធ្វើអេាយទឹកកំពប់ប្រឡាក់អាវរបស់គេទើបនាយមានចិត្តខឹងនឹងក្មែងល្ងីល្ងើម្នាក់នេះ..

<< អឹក៎ ខ្ញុំ ហឹកៗ ខ្ញុំសូមទេាសលេាកប្រុសខ្ញុំគ្មានចេទនាទេ !!>>ជីមីនថ្ងូរតាមជើងធ្មេញដេាយសាតែឈឺខ្លាំងពេកទឹកភ្នែកស្រក់ដូចទន្លេគ្មានអ្វីដែរត្រូវប្រកែកទើបសម្រេចចិត្តសុំការអភ័យទោស ទាំងដែរខ្លួនមិនបានធ្វើអ្វីសេាះគឺនាយខ្លួនឯងទាក់ជើងជីមីនទើបទឹកវាកំពប់បែបនេះ.

<< គ្មានដឹងខ្យល់ស្អីទេ ចេញទៅកុំអេាយយើងឃើញមុខអាក្មែងសំរាមឯងទៀត ឆាប់ចេញទៅ >>ជុងហ្គុកនាយនិយាយបែបសង្កត់សម្លែងនឹងប្រើក្រសែភ្នែកស្អប់ខ្ពើមសម្លឹងមើលទៅរាងតូច.

<< បា_បាទ ខ្ញុំទៅហើយ >>រាងកាយចាប់ផ្តើមញ័រទទ្រើកស្តាប់សម្តីជេប្រមាថរបស់រាងក្រាស រាងតូចប្រញាប់ក្រេាកឈរទាំងលំបាករួចក៏រត់ចេញទៅក្រៅបាត់តាមសម្តីមនុស្សចិត្តខ្មៅ.

<< ផាំង ប្រាវវវ ប្រមូលទុក្ខអេាយអស់ទៅ យើងគ្មានអារម្មណ៍សុីទេ >>រាងក្រាសយកអណ្តាត់ទល់ថ្ពាល់បង្វែរខ្លួនទៅក្រេាយសម្លឹងមើលតុបាយមុននឹងរុញច្រានតុមួយកម្លាំងដៃធ្លាក់បាយនឹងរបស់របរខ្ទិចខ្ទីរួចក៏ស្រែកបញ្ជារអ្នកបម្រើដែរនៅជិតខ្លួនដើម្បីរៀបចំសាជាថ្មី.ជុងហ្គុកដើរតាំងៗចេញទៅក្រៅដើម្បីរករឿងជីមីនបន្តបើមិនរករឿងមួយថ្ងៃគេច្បាស់ជាស្ទះទ្រូងស្លាប់មិនខានទេ🙂

🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭Where stories live. Discover now