ភាគទី6

479 32 0
                                    


ភាគទី6 [ នេះ នេះលេាក!!]

<< ឯងប្រហើនជាមួយយើងហេស៎.ឆ្វាច់!ឆ្វាច់!!គ្រាន់តែជាក្មែងដែរបងប្រុសធំយកមកចិញ្ចឹមធ្វើជាទាសករ ឯងកុំថ្លើមធំហា៑នតរមាត់ជាមួយនឹងយើង.បាយនេះយើងយកមក គឺដេាយសារតែយើងនៀក៎វាអាណិតក្មែងទាសករដូចជាឯងទើបយើងយកមកអេាយតែបើមិនសុីក៏បេាះវាចេាលទៅ.ប្រាវវវវ.ផាំង!!!>>ដុំភ្លើងឆេះនៅក្នុងទ្រូវសាតានកម្លេាះកែវភ្នែកខ្មៅនិលសម្លឹងមើលទៅរាងតូចទាំងរអើមមុននឹងស្តីអេាយជីមីនផាំងៗដេាយសារតែខឹងខ្លាំងពេកនាយក៏ទាត់ចានបាយបើងខ្ទាត់ទៅបុកនឹងជញ្ជាំងបែកខ្ទិចខ្ទី.ជីមីនភ័យស្លេកស្លាំងយកដៃអេាបជង្គង់ត្រហូរយំយា៉ងគួរអេាយអាណិតបំផុត.ជីវិតរបស់គេគឺរស់នៅក្រេាមការគ្រប់គ្រងរបស់ចនជុងគុកមនុស្សព្រៃផ្សៃគ្មានហេតុផលអញ្ចឹងរឺតើអេាយគេធ្វើយា៉ងម៉េចទៅ.

<< អ្ហឹក~~អ្ហឹក~ហឹក~!>>មិនមាត់លឺតែសម្លែងយំខ្សឹបខ្សាវជីមីនភ័យញ័រខ្លួនមិនហា៑នមាត់ក៎មិនហា៑នសម្លឹងមើលទៅសាតានដែរកុំពង់តែធ្វើដាក់គេ ខ្នងដែរតែងតែសររលេាងប្រែទៅជាមានស្នាមដូចជាខ្សែរនឹងមានឈាមដាបជាប់នឹងអាវសរបស់គេផងដែរ.

<< យា៉ងម៉េចមិនខ្លាំងទៀតទៅ.ឯងចាំទុក្ខណា៎.ថ្ងៃក្រេាយបើឯងហា៑នដំឡើងសម្លែងជាមួយយើងទៀត.ឯងងាប់មិនខានទេ.ផាកជីមីន[ ជីវិតមនុស្សណា៎មិនមែនសត្វទេបង😥]..!!>>ជុងហ្គុកចាប់បេាចសក់ជីមីនបញ្ច្រាស់ពេាលពាក្យគម្រាមមួយៗតែច្បាស់អាចធ្វើអេាយរាងតូចភ័យខ្លាចញ័រមាត់មិនហា៑នប្រសព្វភ្នែកនឹងនាយកម្លេាះ.

<< បា_បាទ.អ្ហឹក~ហឹក.អូយ៎យយ.ឈឺណាស់លេងទៅ.ខ្ញុំឈប់ហើយ..!!>>គេឈឺណាស់មានអារម្មណ៍ថាសក់ខ្លួនដូចជាចង់របូតចេញពីលលាដ៍ក្បាលទៅហើយ.នាយមិនបន្ធូរដៃបន្តិចទេចង់បេាចសក់គេអេាយស្លាប់ណាស់រឺក៏យា៉ងម៉េច.

<< ល្អ.!!!.ហើយបាយ បើឃ្លានណាស៎.ឯងឃើញទេ.ឆាប់លិតវាអេាយជ្រះពីកម្រាលឥដ្ឋទៅ.!!>>ជុងហ្គុកប្រលេងដៃចេញពីសក់រាងតូចរៀបចំសម្លៀក់បំពាក់អេាយរៀបរយមុននឹងអង្គុយបន្ទន់ជង្គង់ម្ខាងយកដៃមាំចាប់ចង្ការជីមីនអេាយបែរទៅមើលគ្រាប់បាយដែរខ្ចាត់រប៉ាត់រប៉ាយពេញកម្រាលឥដ្ធជុងហ្គុកនិយាយដេាយសម្លែងរាបស្មើរមិនបង្ហាញអារម្មណ៍អីទាំងអស់.មុននឹងក្រវៀសចង្ការរាងតូចមួយទំហឹងចង់របូតក្បាលធ្លាក់ចេញពីស្មា.

🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭Where stories live. Discover now